Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

Drážkované kotouče jsou o trochu hlučnější a při delším jemném brzdění začnou malinko vibrovat. Když to řeknu blbě pokud se s těmito brzdami zachází surově (tvrdé brzdění jako závodníci) odmění se velmi dobrými výsledky. A v tu chvíli zapomenete na to že jsou hlučnější a někdy malinko vibrují. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To netuším. Zkus a uvidíš. Každá kombinace - typ kotouče s typem destiček, vytváří jistou alchymii ve vlastnostech, které z toho vzniknou. Brzdy mohou být super na brzdění, ale budou skřípat, nebo budou brzdit mdle, ale za to nebudou hlučné. Nebo dáš tvrdé destičky a budou ti hoblovat kotouč v opačném případě budeš po roce měnit zase destičky. Jak vidíš proměnných je zde hodně. Takže pokud chceš vylepšit jízdní vlastnosti svého vozu, tak kup Zimmermany (děrované), nebo Brembo Max k tomu pořiď destičky (nemohu si pomoct doporučím originály, protože se mi osvědčili) a uvidíš jaké vedlejší účinky to bude mít. Třeba najdeš takovou kombinaci, která žádné vedlejší účinky mít nebude. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ten pístek se musí po směru hodinových ručiček točit ( zatáčet) a zároveň na ten pístek tlačit. Na pístku jsou dva výřezy oirentovaný v ose, Já s ním zatáčel tak, že jsem měl klíč na flexu, ten zapadne do těch vý řezů a na pístek jsem tlačil rozebraným dvouramenným stahovákem, že jse z něj sundal ramena a tělo stahováku jsem vložil mezi packy třmenu ( packy :kol-31: do Tvaru U) a šrouboval a točil a šrouboval a točil po čvrtotáčkách. Důležitý je pod prachovku stříknout trochu brzdovky , aby pístek klouzal po vnitřním těsnění.

Takhle vypadá sada na montáž: http://www.univer.cz...085-0950--id495

podle toho si něco zmákni.

Ano,pravda,teď jsem to dodělal,klíč na flexu je na jedničku,ale je třeba napřed trochu pod prachovku něco stříknout,pa dva závity protisměru a po té po směu hod.ručiček a je to otázka 10 sekund.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

A MEYLE vyrábí kotouče, které "nechytí lišku" = nerezaví tzv. CHROM

A mohu nabídnout sadu 2 ks předních 288-25, 2 ks zadních 260-12 za 3600,-Kč vč.DPH (daňový doklad) + komplet (přední + zadní) destičky bez senzoru opotřebení za 1000,-Kč nebo se senzorem komplet sada za 1300,-Kč.Osobní odběr Kladno nebo poštou kamkoliv : sadaramen@email.cz (i jiné rozměry a provedení k dispozici)

132364_880020th.jpg1278486_985028th.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim Vas,

resim take brzdy na mou koktu... zda zkusit zimmermanny sport nebo brembo max, nema nekdo zkusenost s tema zimmermannama sport (pripadne jake k nim desticky) ? brembo max mel tatka kdysi na f2 a po par tisicich se zvlnily, nemam v ne tudiz moc duveru. nebo muzu polozit otazku jinak... jakou kombinaci kotoucu a desticek byste mi doporucili, s cim neudelam chybu.

mam 1.9TDi, BJB, MR06... co jsem zde vycetl, tak predky jsou 280x22 a zadky teda 255x10 nebo 253x10 ?

diky za rady

Editováno: , autor: cermajs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud nechceš aby se ti to vlnilo, tak by jsi měl sáhnout do řad sportovnějších kotoučů. Třeba do http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA

No já doufám, že bremba nějakou dobu snad vydrží. Jezdím docela normálně nějak extra na brzdy nešlapu. Po původních originálech, které vydržely něco kolem 100 tis. jsem tam nasadil Ate, které vydržely cca 10 tisíc a zkroutily se a to jsem ani jednou nebrzdil na krev a slušně je zajel. Proto teďka zkouším bremba. Ještě uvažuju, jestli nemůže být chyba někde na nápravě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zavolej si do CCček na základě VIN kódu velmi ochotně poradí. Na základě vlastní zkušenosti doporučují rovnou objednat náboje kol a vyměnit naráz, pokud to budeš mít rozdělané je to práce na pár minut! Když už ne obě kola tak minimálně pravou stranu, tou vymetáš každou díru!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak dneska konečně nasazeny Bremba a original desky, tak jsem zvědavý, na to, že zatím nejsou zajeté to brzí dobře. Akorát uvažuju jestli radši vyměnit i ložiška, přece jen jsou při 122 000km pořád původní a nechci aby se mi kvůli toho zase zvlnily koouče...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...