Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

jak uz jsem jednou psal, potrebujes jine tehlice. Takze doporucuju rovnou sehnat tehlice z 2.0tdi klidne i s tlumicema a loziskama protoze ten to ma vsechno vetsi. Tlumice maj vetsi prumer, loziska jsou pouze 4 sroubove provedeni pro uchyceni. Pak muzes nahodit bud 288mm a nebo 312mm, ale tam uz takovy markatni rozdil v brznem ucinku neni.

Kotouce jak doporucujou ostatni,vyhodou u techto brzd je, ze at das cokoliv nebudes resit zvlneni kotouce,  destisky urcite ferodo ds2500..ten rozdil je hodne hodne znat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové,

 

jelikož jsem tuto informaci nikde nenašel, chci poprosit vás :-) Mám OII 2.0. TFSI, r.v. 10/2006.

Jaká je prosím vás minimální šířka kotoučů a destiček? Jak na přední tak zadní nápravě. Všude se jen dočítám jaký je tam rozměr (312 mm a 286mm), ale jaká je hranice na výměnu nevím. 

Poslední dobou mi kotouče při brždění pískají a na dovolené ve Francii mi v servisu říkali, že bude nutné měnit brzdy. Obecně pač více jsem jim nerozuměl :-)

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patriku mám jen dotaz...stal se mi jeden případ u mého mechanika.řešil to samé a pak na to přišli.majitel jezdil hodně dálnice a docela ostře a po třetí sadě zjistili že po každé dálnici zajede hned do myčky. Přestal jezdit hned po jízdě a problém byl vyřešený. Jen se ptám neber to jako nějakou provokaci. Každopádně je to divné. Já jezdím dost ostře a ještě jsem žádné nedokázal zvlnit a to že už se mi několikrát kouřilo od kol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim vas

 

chystam sa prvykrat menit zadne kotuce a platnicky, v podstate od zaciatku bol s nimi problem. Zbrzdena je len cca polovica brzdnej plochy, zbytok je hrbolaty - vraj to bola casta zavada, mam O2FL 1,6tdi 4x4 2012. Rad by som tam dal kotuce, ktore nebudu po kratkej dobe cele hrdzave. Tie co mam teraz su mimo brzdnych ploch komplet hrdzave, vpredu aj vzadu. Dost mi to vadi pri pohlade na kolesa. Da sa take nieco, s vyssou odolnostou voci korozii kupit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

 

v tom případě ti doporučuji kotouče MEYLE PD Platinum, které mají povrchovou úpravu na nefunkčních plochách a i po pár letech jsou nejen krásné, ale i perfektně brzdí celou plochou = nejen moje osobní zkušenost na Š Octavia II 77kW a VW Passat CC 125kW.

 

Katalogová cena zadních kotoučů MEYLE PD Platinum je 1285,-Kč vč.DPH /kus = mohu nabídnout za 699,-Kč a k tomu destičky MEYLE PD 1397,-Kč vč.DPH / sada na zadní nápravu = mohu nabídnout za 899,-Kč

post-3116-0-81276000-1438783908_thumb.jp

post-3116-0-07148900-1438783932_thumb.jp

post-3116-0-19837700-1438783964_thumb.jp

post-3116-0-72388900-1438783969_thumb.jp

post-3116-0-37013500-1438783981_thumb.jp

post-3116-0-99974500-1438784037_thumb.jp

post-3116-0-83411700-1438784074_thumb.jp

post-3116-0-69708300-1438784123_thumb.jp

post-3116-0-52786300-1438784150_thumb.jp

post-3116-0-79697200-1438784255_thumb.jp

post-3116-0-91574700-1438784279_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jakub benes: Samozřejmě budu měnit komplet těhlice, brzdiče, tlumiče atd. zítra to jedu odevzdat v servisu tak jsem pak zvědav. Jinak k těm kotoučům, chápu to dobře tak že když vyměním vše z OII 2.0 tak tam můžu dát i 312mm kotouče aniž bych cokoliv dalšího měnil nebo musí být i jiné třmeny?

 

to Svobody85: Neberu to jako provokaci po dalnici na myčku nejezdím, uvidím co to udělá až tam budu mít větší kotouče, za dobu co to řeším jsem poznal už několik lidí, kteří měli stejný problém a vyřešil se až výměnou za kotouče větší. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

to isté,ako v príspevku čo je nad tvojím

Tak já to tam mám vpředu jiné.

Vzadu to souhlasí 260x12 - dal jsem tyhle: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni-4 a tyhle destičky: http://www.cc-autodily.cz/segmenty-treci-zadni-12

Ale vpředu mám třmeny FSIII a tam byly kotouče 280x22, takže jsem šel zase do Bremba a objednal tyto: http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-predni-12 a k tomu tyhle destičky: http://www.cc-autodily.cz/segmenty-predni-oct-2-2

 

A výsledek? Mám z toho docela radost.

 

Dávám pár foto do přílohy, kde můžete porovnat původní stav a současnost:

post-81408-0-87709000-1443962935_thumb.j

post-81408-0-91108700-1443963021_thumb.j

post-81408-0-16082900-1443963023_thumb.j

post-81408-0-38791600-1443963024_thumb.j

post-81408-0-37731500-1443963025_thumb.j

post-81408-0-08665200-1443963026_thumb.j

post-81408-0-82451600-1443963026_thumb.j

post-81408-0-56715300-1443963027_thumb.j

post-81408-0-68816200-1443963133_thumb.j

post-81408-0-75307300-1443963134_thumb.j

post-81408-0-71087800-1443963135_thumb.j

post-81408-0-84744700-1443963136_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Čau chtěl jsem se zeptat, za 20t km mě čekají komplet brzdy na OII 1.6TDI 77KW CR, dívám se tak dopředu na kotouče protože se mi nechce vyhazovat v autorizaku peníze za to že na krabičce od koutoučů atd je logo škoda, tady http://www.skoda-dily.cz/eshop/1k0615301ak-predni-brzdovy-kotouc-280x22mm.html mají položku škoda prvovýroba originální díl, jedná se opravdu o totožný díl co bych koupil za dvojnásobnou cenu v servise? Nebo je to nějaký šmejd a radši na auto vůbec nedávat?Popřípadě máte je někdo na autě?

Díky za postřehy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja zvyknem od nich nakupovať - teda z ich slovenskej pobočky a keď je tam uvedené že originálny diel tak mi vždy došlo v origo balení s logami škoda, VW, ... Výnimkou bolo ťažné, to bolo zabalené len vo fólii, ale logo bolo na ňom a aj výrobca Profsvar sedel.

 

Takže za mňa OK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jedná se o originály, samozřejmě jsou ceny v autorizáku někde jinde, z čeho by taky jinak mohli existovat. Drží je právě marže na dílech a cena práce na servisu.

Koupit je můžeš i na cc-autodily.cz. Buď vzít originál http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-predni-7 nebo se dá vybrat i něco lepšího http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-predni-12 a k tomu origo destičky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Nevím jestli jsem to nepřehlídl, ale zeptám se, zda jsou u třmenů FSIII na 1,9TDi různý průměry pístků? Ptám se kvůli prachovkám.

A dál bych měl dotaz ještě na to když jsem měnil levý zadní třmen za repas, tak jsem pak odvzdušnil jen ten, žádný jiný. Je to tak možný nebo se musí odvzdušnit vždy všechny 4?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

právě třmen se jedno ráno shodil, a druhej den se montoval novej, takže den hadice visela, sice ucpaná, ale i tak tam asi vlezlo víc vzduchu než mělo, a teď mě to přijde takový rozhašený, jako by tam snad cestovala nějaká bublina..... To ABS jde jen diagnostikou, nebo i  jinak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

6x? To je dost :-) ja když jsem měnil komplet brzdy cca 2 roky zpátky, tak jsem to odvzdušňoval jednou jen na třmenech a trvalo dlouho než si to sedlo. Ale teď možná někam zajedu a nechám vyměnit kapalinu a odvzdušnit to komplet. Možná by nebylo na škodu vyčistit i třmeny... Nevíte na kolik taková sranda zhruba přijde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ono to právě po výměně zadních třmenů dost zlobilo. Pedál byl pořád takový gumový a brzdný účinek přicházel s prodlevou. Mám rád když jsou brzdy citlivý a toho se docílí kvalitní brzdovou kapalinou a precizním odvzdušněním. Proto jsem to dělal tolikrát. Dokonce jsem jezdil po trávě na letišti, abych věděl jak zasahuje ABS. :kol-28:  Mě tam měli velice rádi protože jsem jim to tam pěkně zaoral a pak měla wapka na myčce prééé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...