Přejít na obsah

Brzdové kotouče a destičky - výměna


Pítr

Doporučené příspěvky

Cau, ja mam elegenaci 1,9 tdi a nemam tam ty pridrzovaci plisky, nemeril jsem to. Takze mam asi rozmer 255x10 ?? hledam prave desticky a jak koukam na ty rozmery, tak jsem z toho jelen, kazdy pise neco jinyho, me to prave trochu zmatlo. Dik za radu

To určíš nejlíp podle těch obrázků na mém příspěvku výše...pokud vzadu nemáš přidržovací plíšky a třmen CII 38,,,pak jedině kotouč 255x10 (víc možností než 255x10 nebo 260x12 není), osobně mam elegance 1,6 MPi a vzadu 260x12 a třmen CII 41. Druhá možnost je změřit kotouč na autě...ale jak píšu měl bys to poznat pohledem...

vpředu máš kotouč 280 ptž 288 mají snad jen RS benzín/nafta

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem pročetl celé vlákno a pořád teda fakt nevím, jaké kotouče mám na 1.9TDI BXE mr2007...jestli 288 nebo 280... :D nice..

každopádně...které kotouče byste si vybrali? Ideálně co nejlevnější a nejlepší:)

Zimmermann Sport, vrtany sportovni kotouc 1.573 Kč

ATE Power Disc 1.444 Kč

prvovýroba 1.206 Kč

ATE 1.088 Kč

Lucas/TRW 832 Kč

Zimmermann 741 Kč

Ferodo 664 Kč

Editováno: , autor: marthass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hmm ten brembo vypadá dobře...super...takže pokud doporučuješ :)

A origo desky teda?

Udělal by si mi radost, že bych měl konečně vybrané dobré kotouče:) hlavně ať se nekroutěj

Edit.

Brembo Max se mi fakt hodně líbí...

teď otázka ještě ty desky...

Originály Škoda, Lucas, Brembo, Texar

http://www.cc-autodily.cz/segmenty-predni-oct-2-2

http://www.cc-autodily.cz/segmenty-predni-oct-2-3

Jeee já mám radost...kroutivou prvovýrobu tam fakt dávat nechci...tohle by mohlo být dobrý

Editováno: , autor: marthass
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No asi takto. Dával jsem Bremba Max z důvodu, že originální kotouče se mi zvlnili. Jelikož jsem měl brzdové destičky ( original Škoda - necelých 1200Kč) měněny necelé 2tis. km než-li jsem jel na výměnu kotoučů tak jsem je nechal. A hle Brzdy jsou ostřejší a nevadnou. Pak jsem měl možnost jet v kamarádově vozu, shodou náhod má taky Octavii se stejným motorem i kotoučema( Brembo MAX - přivedl mě na ně on), ale má tvrdší destičky Ferodo Premier a brzdný učinek není tak výrazný. Dokonce jsem mu nic neřekl a nechal ho projet v mém mazliku a sám to potvrdil. Takže já na originály nedám dopustit, ale je na nich najeto jen kolem 18 tis.. ...Ale pořád vypadají dobře. :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,

dneska jsem měnil na O2 1.9TDi zadní kotouče a desky. Při seřizování ruční brzdy jsem zjistil, že se mi zadní kola neotáčí úplně volně, jedno víc ztěžka a druhý trochu méně. Po zkušební jízdě cca 5km na rovince a bez brzdění se na zadních kotoučích nedala udržet ruka a přední byly chladné. Srovná se to časem nebo jsem při výměně udělal něco špatně.

Tak mám stejný problém, s tím rozdílem že jsem nic neměnil. Levé zadní kolo z ničeho nic začalo přibržďovat. Dnes jsem vyměnil celý třmen a bez výsledku. Prasátko se správně pohybuje, lanovod mám odpojený a páka je na dorazu. Destičky se pohybují volně. Fakt netuším kde mám chybu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím.

Potřebuji vyměnit přední desky. Zatím jsou vpředu origo kotouče (myslím, že vydrží ještě minimálně jedny destičky). Takže jaké k nim desky? Sniper_2003 doporučuje origo, ale ty jsou nejdražší (1325 Kč). Origo kotouče vyrábí TRW, ATE a desky TRW/Ferodo, ATE (to jsem načerpal zde: http://forum.skodahome.cz/topic/47953-brzdove-obloeni/page__hl__desti%C4%8Dky__st__25). Zimmermany tam dávat nechci, protože někdo říká, že pískaj. TRW=originály mě přijdou příliš tvrdé. Taky mě nijak neuchvátily svou účinností (možná to je origo kotoučema, kdo ví). Takže zbývá ještě Textar, Brembo, Febi, ATE, ATE Ceramic A který model přesně? Nebo je to u zmíněných značek vlastně jedno (dobré jsou všechny zmíněné značky)? Jsou keramický desky fakt pecka? Co s nima udělá zapadlý kamínek?

Editováno: , autor: otas1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co zkusit toto http://www.cc-autodi...redni-oct-2-6_6 je to o něco levnější, ale jen o drobek. :kol-43: Osobně bych to asi zkusil. Jinak keramický destičky jsou pecka, ale zase k tomu musíš mít keramický nebo jiný sportovní kotouč. Jinak budou destičky pískat a hoblovat standardní kotouč, až z něj vznikne lízátko. A pokud by jsi chtěl mít ještě větší hitparádu tak pak už jen přestavbový kit (ker. kotouč,desky, třmen 4-6 pístek). :kol-47:

Jinak mě napadla ještě jedna věc. Pokud jezdíš do originálu, alespoň na jarní či podzimní prohlídku (cca 120Kč), nebo jen na výměnu oleje - dostáváš tam šekovou knížku, kde pro rok 2012 je na první straně SLEVA 20% na výměnu Škoda originálních brzdových destiček mimo jiné. Řekl bych že to asi také není až tak zanedbatelné.

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ATE Ceramic sú práve určené ako náhrada bežných brzdových dosiek na normálne použitie. Brzdný výkon je porovnateľný s originálnymi doštičkami, kombinácia s bežným kotúčom je možná pokiaľ nevadí modrošedý film, ktorý tieto dosky vytvoria. Pri najbližšej výmene zvolím asi práve tieto kvôli nižšej produkcií brzdového prachu. Nechce sa mi sústavne čistiť disky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozumiem dobre,že páka po odpojení lanka ručnej na strmeni je v pozícii na počiatočnom doraze??...ak po zapojení lanka sa doraz zatiahne,tak by som to videl na špatné lanko ručnej...nechodí,zadiera sa!!

Lanovod mám odpojený a stále to brzdí, někdy víc někdy míň. Páka ruční brzdy je pořád na dorazu. Mám vyměněnou i brzdovou kapalinu a ve škoda servisu si s tím nevědí rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

takze panove po mojom vysetrovani jako tu nekdo pise ze tam ma ATE POWER DISK alebo BREMBO MAX to je na oktavku zbytocnost su to kotuce, ktore su najefekticnejsie u sportovnich aut, ktore potrebuju dobre zahriatie pre ucinok na ktory su vyrobene. O originalnych dielach poviem len tolko ze su predrazene. Priklad original kotuc 1200 kc v tej istej kategorii kotuc BREMBO 800 kc ZIMMERMANN 700 kc ceny zaokruhlene. Moja kombinacia znie kotuc BREMBO, alebo ZIMMERMANN a dosticky k tomu TEXTAR. Je to overene aj od profika ktory to dava zakaznikom okolo 2 rokov a zatim zadny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 semirr96

Možná by jsi neměl dát jen na radu nějakého "profíka". Ona vlastní zkušenost je k nezaplacení. :kol-28: Dnes je špatná doba a hodně lidí to chce mít vyměněné za co nejmenší cenu a kvalitu by chtěli tu nejlepší. ALE jsou lidi, kteří si na své vozy dají vyšší průměr ( např. Brembo MAX ) za cenu průměru ( např. originál,základní řadu Brembo ). Nebo to neřeší a koupí si to za standardní cenu, protože jejich plechový miláček je jejich hobby. Nemáš totiž pravdu, že a to tě cituji : ".....ATE POWER DISK alebo BREMBO MAX to je na oktavku zbytocnost su to kotuce, ktore su najefekticnejsie u sportovnich aut, ktore potrebuju dobre zahriatie pre ucinok na ktory su vyrobene." Věř mi že tyto kotouče by na sportovním autě mnoho nevydržely. :kol-47: Na sportovním autě musíš mít keramiku a ta je zbytečnost, podle mého soudu, na Octávii - a to nemluvím o celém přestavbovém kitu kde musíš začít u třmenů a pokračovat až k destičkám. A uklidním tě nech si dát od "profíka" jak píšeš ty standardní kotouče a pak se můžeme někde sejít a zkusit jak nám to brzdí bez zahřátí potom po zahřátí a klidně pak i při dlouhodobém brzdění. Třeba pak změníš názor nebo taky ne, ale budeš mít alespoň nějakou zkušenost, kterou pak budeš moct ventilovat dál. :kol-27:

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

caka ma vymena vsetkych brzd aj platniciek...po precitani tohto vlakna som uplne mimo a vobec neviem aku znacku si vybrat :))...chcel som ferodo ale precital som si ze sa robia v polsku a to velmi nechcem...najlepsie mi z toho vysli kotuce zimmerman (cena aj recenzie) ale zas tie vraj piskaju...tak naozaj neviem...keby som isiel do tych zimmermanov tak ake platnicky k nim mam dat? diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...