Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Zaruka 4 roky, jaka? Pokud od Skody, tak je to nesmysl, ze by Ti drzeli zaruku na tak pretazeny kroutak, pokud jsi mel na mysli "nejakou zaruku" na 4 roky od "nejake firmy" z Chomutova, tak se nenech vysmat.

A zaruku na co ? Na ten chiply motor ? Novy motor, nebo DSG prevodovka mohou byt vyrazne drazsi nez je zakladni jmeni te firmy, pokud to je vubec pravnicka firma, a ne nejaky garazovy chiper, jak je dnes v oblibe.

Nemam vubec nic proti chipovani (samo jsem mel chiplou O1 TDI, kde se to vyplatilo a motoru to chutnalo), nicmene proc ten kroutak tlacit tak nesmyslne vysoko, zvlaste u DSG ? Nemas na to dimenzovane brzdy, napravy, klouby atd... Chapu, ze to je pokuseni a ze se s tim da dobre chlubit, ale pro zivotnost toho stroje to jiste nebude nic prijatelneho. Takze o zaruce bych nahlas moc nemluvil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaruka 4 roky, jaka? Pokud od Skody, tak je to nesmysl, ze by Ti drzeli zaruku na tak pretazeny kroutak, pokud jsi mel na mysli "nejakou zaruku" na 4 roky od "nejake firmy" z Chomutova, tak se nenech vysmat.

A zaruku na co ? Na ten chiply motor ? Novy motor, nebo DSG prevodovka mohou byt vyrazne drazsi nez je zakladni jmeni te firmy, pokud to je vubec pravnicka firma, a ne nejaky garazovy chiper, jak je dnes v oblibe.

Nemam vubec nic proti chipovani (samo jsem mel chiplou O1 TDI, kde se to vyplatilo a motoru to chutnalo), nicmene proc ten kroutak tlacit tak nesmyslne vysoko, zvlaste u DSG ? Nemas na to dimenzovane brzdy, napravy, klouby atd... Chapu, ze to je pokuseni a ze se s tim da dobre chlubit, ale pro zivotnost toho stroje to jiste nebude nic prijatelneho. Takze o zaruce bych nahlas moc nemluvil...

Zaruka je od Skody na 2 roky. Prodlouzeni na 4 roky nebo 60000 km je priplatek 6000 Kč. Takže zaruka 4 roky - na cele auto, protože s mým současným ježděním snad víc za 4 roky nenajezdím. Už rozumíš? Podivej se do ceniku. A pokud jsi cetl pozorne, pak jsem psal, ze to auto jiz nemam a ze jsem koupil jine, dal jsem pridavny chip. Na to nove auto mam zaruku 4 roky. Nikoliv na motor ci prevodovku od chiepra!!!! Nevim, jak jsi na to prisel?

Dale nechapu, proc bych o zaruce nemohl nahlas mluvit, kdyz se vsude o tom normalne mluvi, i chiperi sami zaruku davaj na motor ci ostatni veci, ktere by jejich chipovani poskodilo, kdyz uz to tedy zminujes. Dokonce i servis samotny mi tuto moznost instalovat přídavnou jednotku sam nabidnul, ale za nekrestanske prachy.

Pokud instaluju chip a něco se vys..., jak mi dokážou, že jsem tam něco měl, když to před tím, než to dám do servisu, vyndám? To je výhoda těchto přídavných jednotek.

Co se tyce kroutaku 419, to bylo uvedeno dle jejich tabulek uprav. Muzes porovnat s jinymi chipery. Kazdy udava neco jineho, u tohoto motoru od nejakejch 374 Nm az po 424 Nm. A myslim, ze ani oni, kteri maji tyto hodnoty nejsou garazovy chiperi. Jinak, jak jsem psal, na aute bylo chipovani znat, tak jsem zadnou brzdu neresil. Navic to bylo pres mego kamose, ktery s nimi ma dobre zkusenosti, tak nebyl duvod neverit. Zadny garazovy chiper to nebyl. Neboj. A co se tyce dimenzovani brzdy, naprav, prevodovky atd, vsude jsou rezervy. Slysel jsi uz nekdy neco o tom, ze kazde auto, at je to motor ci prevodovka ma nejakou rezervu? Proto se to take chipuje tak, aby to jelo lepe a nejak to moc neublizilo. Samo, ze se da chipovat az za hranice unosnosti, ale o to tu snad nejde. A pokud budu s autem jezdit jako kreten plyn-brzda, tak ver, ze i bez chipu pujde do kytek driv, nez treba tvoje auto s chipem.

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem služební Oct.II combi 1,9 77kW čipnutou u Sportmotor Praha v 5.000km, na brzdě Auto Jarov změřeno 109kW, 309Nm, To auto jezdilo fakt výborně, zrychlení cca 9,3s, výborná pružnost - i na 5.stupeň na dálnici. S autem jsem do prodeje najezdil 350tis.km.

Moje poznatky :

Dvouhmotový setrvačník měněn ve 300tis.km, při něm byla vyměněna i spojka, i když s ní ani při 300tis.km nebyl žádný problém.

Ve 220 tis. měněno turbo, nejdřív ho poslali na repasi někam do Č.Budějovic - to fakt nedoporučuji, měsíc jsem s tím měl problémy - jedině hned vyměnit za nové. Ve stejné době začala zlobit řídící jednotka - údajně průnik vlhkosti do ŘJ, Škodovka odmítla reklamaci. Nakonec ŘJ vyměněna - od té doby bez problémů až do 350tis.km při prodeji auta. Auto nekouřilo, emise zcela bez problémů.

Závěr : Sportomotor solidní a dobrý, auto s čipem jede fakt úplně jinak i při klidné jízdě - možnost rychlého předjetí je důležitý bezpečnostní prvek. Je důležité dodržovat zásady - studené auto nezatěžovat na plný výkon, turbo nechat vždy po zátěži (hlavně na dálnici třeba při příjezdu na benzinku) chvilku dochladit - nejlépe si vybírat benzinky, kam dojíždíte z mírného kopečka na volnoběh....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zaruka je od Skody na 2 roky. Prodlouzeni na 4 roky nebo 60000 km je priplatek 6000 Kč. Takže zaruka 4 roky - na cele auto, protože s mým současným ježděním snad víc za 4 roky nenajezdím. Už rozumíš? Podivej se do ceniku. A pokud jsi cetl pozorne, pak jsem psal, ze to auto jiz nemam a ze jsem koupil jine, dal jsem pridavny chip. Na to nove auto mam zaruku 4 roky. Nikoliv na motor ci prevodovku od chiepra!!!! Nevim, jak jsi na to prisel?

Dale nechapu, proc bych o zaruce nemohl nahlas mluvit, kdyz se vsude o tom normalne mluvi, i chiperi sami zaruku davaj na motor ci ostatni veci, ktere by jejich chipovani poskodilo, kdyz uz to tedy zminujes. Dokonce i servis samotny mi tuto moznost instalovat přídavnou jednotku sam nabidnul, ale za nekrestanske prachy.

Pokud instaluju chip a něco se vys..., jak mi dokážou, že jsem tam něco měl, když to před tím, než to dám do servisu, vyndám? To je výhoda těchto přídavných jednotek.

Co se tyce kroutaku 419, to bylo uvedeno dle jejich tabulek uprav. Muzes porovnat s jinymi chipery. Kazdy udava neco jineho, u tohoto motoru od nejakejch 374 Nm az po 424 Nm. A myslim, ze ani oni, kteri maji tyto hodnoty nejsou garazovy chiperi. Jinak, jak jsem psal, na aute bylo chipovani znat, tak jsem zadnou brzdu neresil. Navic to bylo pres mego kamose, ktery s nimi ma dobre zkusenosti, tak nebyl duvod neverit. Zadny garazovy chiper to nebyl. Neboj. A co se tyce dimenzovani brzdy, naprav, prevodovky atd, vsude jsou rezervy. Slysel jsi uz nekdy neco o tom, ze kazde auto, at je to motor ci prevodovka ma nejakou rezervu? Proto se to take chipuje tak, aby to jelo lepe a nejak to moc neublizilo. Samo, ze se da chipovat az za hranice unosnosti, ale o to tu snad nejde. A pokud budu s autem jezdit jako kreten plyn-brzda, tak ver, ze i bez chipu pujde do kytek driv, nez treba tvoje auto s chipem.

Chlapce, chlapce, asi by jsi mel lepe cist, a take mozna lepsi znalosti cele problematiky by Ti neuskodily...

- vubec jsem nezpochybnoval zaruku od automobilky, sam mam priplacenou na 4 roky, ale asi jsi evidentne nepochopil jak muj prispevek, tak skutecnost, ze muzes zapomenout na nejakou zaruku od automobilky v pripade poskozeni cehokoliv z duvodu prechipovani, a oni to jiz dnes poznaji, a o tom nepochybuj, pred par lety to jiste slo bez potizi, samo jsem tak pred nejakou dobou mel prechiplou O1 TDI

- pokud budes chipovat z duvodu, pro ktere to vetsina lidi chipuje, tj. ROZUMNE zvetseni vykonu a toc. momentu (419 Nm jiste neni o neco vys), nemas se jiste ceho obavat, a auto to jiste zvladne, zejmena pri zachovani dosavadniho jizdniho stylu, ktere ti prinese snizeni spotreby

- pokud si to nechas zvysit, tak jak pises (a to samozrejme renomovana firma bez Tveho reversu neudela), tak samozrejme muzes pocitat s potizemi, mozna by Ti postacilo si procist trochu historie chipovani a zkusenosti s nim na tomto serveru, i z doby, kdy jsi mozna chodil jeste do skoly (bez urazky), jiste najdes mnoho, mnoho pripadu nasledku neuvazeneho chipovani

- na zaver, nevim, jake jsou Tve zivotni zkusenosti, ale myslet si, ze Ti nekdo, kdo Ti auto s DSG (!!!) nachipuje z 320Nm na cca 420Nm, tady za 3 roky bude pripraven Ti v ramci SVE vlastni zaruky koupit novou DSG za 60000, nebo hure cely motor za nekolikanasobek, je tupe silenstvi...v jeste horsim pripade, kdyz to potka nekoho, komu to prodas. A jeuplne jedno, zda-li to bude nejaky Tvuj "mega kamos", nebo jeho kamos ;)

Howgh!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapce, chlapce, asi by jsi mel lepe cist, a take mozna lepsi znalosti cele problematiky by Ti neuskodily...

- vubec jsem nezpochybnoval zaruku od automobilky, sam mam priplacenou na 4 roky, ale asi jsi evidentne nepochopil jak muj prispevek, tak skutecnost, ze muzes zapomenout na nejakou zaruku od automobilky v pripade poskozeni cehokoliv z duvodu prechipovani, a oni to jiz dnes poznaji, a o tom nepochybuj, pred par lety to jiste slo bez potizi, samo jsem tak pred nejakou dobou mel prechiplou O1 TDI

- pokud budes chipovat z duvodu, pro ktere to vetsina lidi chipuje, tj. ROZUMNE zvetseni vykonu a toc. momentu (419 Nm jiste neni o neco vys), nemas se jiste ceho obavat, a auto to jiste zvladne, zejmena pri zachovani dosavadniho jizdniho stylu, ktere ti prinese snizeni spotreby

- pokud si to nechas zvysit, tak jak pises (a to samozrejme renomovana firma bez Tveho reversu neudela), tak samozrejme muzes pocitat s potizemi, mozna by Ti postacilo si procist trochu historie chipovani a zkusenosti s nim na tomto serveru, i z doby, kdy jsi mozna chodil jeste do skoly (bez urazky), jiste najdes mnoho, mnoho pripadu nasledku neuvazeneho chipovani

- na zaver, nevim, jake jsou Tve zivotni zkusenosti, ale myslet si, ze Ti nekdo, kdo Ti auto s DSG (!!!) nachipuje z 320Nm na cca 420Nm, tady za 3 roky bude pripraven Ti v ramci SVE vlastni zaruky koupit novou DSG za 60000, nebo hure cely motor za nekolikanasobek, je tupe silenstvi...v jeste horsim pripade, kdyz to potka nekoho, komu to prodas. A jeuplne jedno, zda-li to bude nejaky Tvuj "mega kamos", nebo jeho kamos ;)

Howgh!

Ja ctu dobre, ale o zaruce od chipare jsi zacal mluvit ty. Ja jsem se o ni v prvnim prizpevku ani nezminil. A nezminoval jsem ani zaruku v souvislosti s prvnim autem s DSG, ktere jsem mel nachipovane. Zaruku jsem zminil u soucasneho auta, a to z toho duvodu,ze tam nemam upravu ridici jednotky, ale pridavnou jednotku, ktera se da kdykoliv oodebrat beze stopy. Takze ani automobilka bude tezko prokazovat, ze tam neco bylo. Ty to mozna poznas, protoze mas lepsi znalosti problematiky. Mozna jsi odbornik na chipovani, ale ten kdo neumi cist, jsi v tomto pripade ty. Ja jen konstatoval, ze jsem mel, znovu opakuji nachipovanou OII DSG a zadny problem. To, ze uz ji nemam, jsem take psal. O zaruce jsem se nezminoval. Tys tu zacal zpochybnovat chipare a zaruku. A uz vubec jsem nepsal, ze mi nekdo drzi zaruku na motor ci DSG v ramci jeho zaruky. Asi rad vkladas sva slova do ust jinych. Znovu opakuji, ze mam jiz novou OII a tam mam nainstalovanou pridavnou ridici jednotku, kterou lze kdykoliv odebrat, pokud by byl nejaky problem, nebo bych chtel resit zaruku. Takhle jsem to myslel, pokud uz o te zaruce mluvime. Uz mi rozumis? Snad tak spatne cesky nepisu. Pokud chces tedy v teto diskusi se mnou pokracovat, precti si znovu muj prizpevek z 10. únor 2011 - 21:04. Nebavi me to porad psat dokola.

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, nevím, všude se píše o těch 350Nm jako maximu (s úpravama mechaniky kolem těch 600Nm). Ono to, že někdo s 419Nm (nemluvě o tom, že to nemáš odbržděné a jen Ti někdo něco řekl a Ty víš, že to jede lépe, než jelo, tak to těch 419Nm "je") nic neznamená. Najedeš třeba 100tis, OK, ale to neznamená, že se neopotřebovává více, než je zdrávo a namísto třeba 400tis to vydří jen 200tis. Rezervy jsou všude, to je jasné, ale taky mají své hranice.

Ja jdu snad tento týden konečně na to, chvilku to trvalo, bude mi to dělat www.motorpower.cz tak, jak jsem tu před časem psal, osobně bych si něco podobné nenechal dělat u "kamaráda", nebo "za babku", takže sázím na kvalitu a reference, ač tedy to nebude zadara. O víkendu jsem našel dokonce firmu, co mi to udělá údajně za 2990,-Kč v akci, docela legrace, když vím, že můj motor se běžně dělá kolem 12-20tis, ale proč ne :-) Ještě, že internet je tak mocný nástroj a jde zjistit, co jsou zač :-) Určitě dám vědět, jak to dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Swenak: Schválně si nech auto změřit před a po úpravě, ať tu pak nereferuješ s grafem nepodloženými údaji jako massik. ;)

No, už koukám, kde by to šlo změřit za roumné peníze, neznáte někdo nějakou brzdu v Praze? Jarov je jednak drahý a hlavně jsou to ..., takže něco jiného by nebylo? Údajně někde na Zbraslavi je nějaká, kolem tisícovky za 3 měření, ale víc nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesně !!!! chce do brzdu před a po úpravě jinak to moc smyslu plné není :palec2:

jistě, už jsem to i našel: http://www.mereni-vykonu.cz/mereni-vykonu.html , to by mělo být ono. Zítra jsem v servisu, jdou mi prověřit brzdy (asi nějaká podtlakovka) a pak si tam zajedu...chjo, jen těch peněz, ale co by člověk neuděla pro svou radost :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U předokolky by byla cena za 2 návštěvy 2.600,-Kč bez DPH. V ceně jedné návštěvy jsou 2-3 měření. Chiptuning včetně odladění na brzdě přijde na 15.000,- Kč.

Díky za info, teď jsem koukal WWW a už si vzpomínám, že jsem to vyřadil, protože "econom" verze není k dispozici. Co se brzdy týče, Zbraslav zdá se je levnější, 1790,-Kč za před a po.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou levnější, záleží co od toho čekáš. My umíme měřit i stalý 4x4 a zaroveň máme retardér a výkonnou vzduchotechniku. Pravdou je, že jestli tě zajímají úpravy typu Ekonom, tak asi na výsledku a kvalitě moc nelpíš.

no, tak počítám, že na to, abych zjistil rozdíl před a po mi postačí co mají, je to přece jen cca 50% ceny, nebudu ten graf přikládat k žádosti o hypotéku a bonitu mi nezvedne, 4x4 osobně zatím taky neocením (ale časem bych rád Golf VI R a to je jiná:-) )

co se týče kvality, tak tu si myslím ocením, proto si nedám dělat chip někde za 3 tis (tidle tedy teď mají za 6 a jsou údajně taky OK, ale už jsem dohodnutý u motorpower a cena taky nebude snad nejhorší...když chci jen čip u vás v rozumné míře a nepotřebuju nový intercooler, tak tam na www nabídka není žádná, počítám, že ta by byla v tom econom...nemyslím si, že když dám s měřením za chip třeba 11tis, tak že je to "sociální a nekvalitní", jen je to míň, než 15, nebo 25tis...leda by mi někdo tvrdil, že motorpower je neschopný a to pochybuju :-)

EDIT: Tím nechci ani omylem říct, že děláte špatnou práci, nebo jste drazí, nebo cokoliv, doufám, že to tak není bráno, to bych nerad, co vím, tak máte za sebou dobrou práci.

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O chipu do své 2.0TDI DSG uvažuji už dlouho. Co mi ale právě nedá spát je právě to omezení na 350Nm :( Když se dívám kolik tento motor 103kW má reálný výkon a krouťák: Graf od TDIfun

tak mi to asi moc nepřidá. Vidím tam cca 338Nm a 113kW (přepočítáno z koní). Kdybych to dal na 120kW a 350Nm tak si pomůžu o 7kW a 12Nm za 7500kč slabý výsledek. Co tedy s tím?

Pravdou je, že jestli tě zajímají úpravy typu Ekonom, tak asi na výsledku a kvalitě moc nelpíš

Sorry, ale takový přístup mi nepřipadá moc profesionální. Nabídka chipování motoru bez vstupních parametrů z brzdy a diagnostiky (otázka 5min) znamená, že jdete do něčeho ani nevíte čeho a výstupem je něco, co nikdo neví co. Dát někomu graf z brzdy po úpravě považuju za absolutní minimum které rozlišuje solidní firmu od domácího amatéra :/. Ještě se chci zeptat, proč tento vzorový graf: http://race.dieselpower.cz/galerie/upravy/komplet/20tdi/20tdi_103kw_320nm_chip_125kw_385nm_550.jpg

vychází z papírových hodnot 103kW a 320Nm když tu každý brzdou potvrdil že motory mají reálný výkon větší (u VW i o 10kW). Nebo to není pravda?

Editováno: , autor: RichardD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou levnější, záleží co od toho čekáš. My umíme měřit i stalý 4x4 a zaroveň máme retardér a výkonnou vzduchotechniku. Pravdou je, že jestli tě zajímají úpravy typu Ekonom, tak asi na výsledku a kvalitě moc nelpíš.

Tak teď čtu, co je to ekonom, tak o todle bych zájem neměl, myslel jsem, že ekonom je v té verzi pro TFSI chip bez intercooleru :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Swenak: Schválně si nech auto změřit před a po úpravě, ať tu pak nereferuješ s grafem nepodloženými údaji jako massik. ;)

Dukesi, nevím, že bych referoval s grafem nepodloženými údaji. Taky asi neumíš říst, vid? Psal jsem jen, to co bylo uvedeno v tabulkách jejich úprav, nikdy jsem neřekl, že jsem to naměřil na brzdě. Ano, nebyl jsem po úpravě na brzdě. Ano předokládám, že tam bylo, co nabízeli.

Dle loga v tvých přízpěvcích soudím, že náš něco společného s Dieselpower. Takže pokud píšeš, že z 103 kW dokážeš udělat 155 kW a krouťák 405 Nm, tak když si to objednám, tak to tam snad budu mít, nebo se mílím? Dieselpower je snad solidní firma, ne? Ale jistě to není jediná solidní firma, která tu chipuje. Nebo snad ano???

Když mi firmu Dieselpower doporučí kamarád, kterému věřím, s tím, že je to solidní firma, kterou on dobře zná, tak mi taková reference bude stačit.

Nechápu tedy co se stále do mě navážíte a dokonce mi někteří neustále připisujete něcom co jsem vůbec neřekl!!! Podělil jsem se jen o svou zkušenost, nikomu jsem nic nevyvracel ani nezpochybňoval.

Takže si přečti moje přízpěvky pozorněji a pak reaguj nebo si ber mé jméno do úst.

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Swenaku, nevím, že bych referoval s grafem nepodloženými údaji. Taky asi neumíš říst, vid? Psal jsem jen, to co bylo uvedeno v tabulkách jejich úprav, nikdy jsem neřekl, že jsem to naměřil na brzdě. Ano, nebyl jsem po úpravě na brzdě. Ano předokládám, že tam bylo, co nabízeli.

Dle loga v tvých přízpěvcích soudím, že náš něco společného s Dieselpower. Takže pokud píšeš, že z 103 kW dokážeš udělat 155 kW a krouťák 405 Nm, tak když si to objednám, tak to tam snad budu mít, nebo se mílím? Dieselpower je snad solidní firma, ne? Ale jistě to není jediná solidní firma, která tu chipuje. Nebo snad ano???

Když mi firmu Dieselpower doporučí kamarád, kterému věřím, s tím, že je to solidní firma, kterou on dobře zná, tak mi taková reference bude stačit.

Nechápu tedy co se stále do mě navážíte a dokonce mi někteří neustále připisujete něcom co jsem vůbec neřekl!!! Podělil jsem se jen o svou zkušenost, nikomu jsem nic nevyvracel ani nezpochybňoval.

Takže si přečti moje přízpěvky pozorněji a pak reaguj nebo si ber mé jméno do úst.

To asi nebylo na mně, nebo jo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, chcem sa opytat ci toto niekoho uz nenapadlo:My link

teoreticky by to mohlo fungovat kedze je to cisto teoreticky "ten isty" motor....

Podivej se na toto, mam od nich na OII pridavnou ridici jednotku. Myslim, ze to maji dobre vymysleno.

link

... v tabulce si najdi vozidlo, ktere potrebujes

Pro ostatni rypaly, jednotku jsem dal proto, ze chipari neumi nachipovat OII, 103kW CR bez rozdelani ridici jednotky. Pisou, ze to da 20% navic, 122 kW a 380Nm. Zduraznuji, ze jsem to neodmeril a zduraznuji proto, aby me zas nekdo nenapadl, ze tu publikuji nepodlozene hodnoty. Samozrejme, ze to na aute znat je. Pred garancni prohlidkou jednotku vyjmu, abych eventuelne neprisel o zaruku. Opet zduraznuji, ne o zaruku od spolecnosti, ktera jednotky vyrabi, ale od Skodovky.

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no, tak počítám, že na to, abych zjistil rozdíl před a po mi postačí co mají, je to přece jen cca 50% ceny, nebudu ten graf přikládat k žádosti o hypotéku a bonitu mi nezvedne, 4x4 osobně zatím taky neocením (ale časem bych rád Golf VI R a to je jiná:-) )

co se týče kvality, tak tu si myslím ocením, proto si nedám dělat chip někde za 3 tis (tidle tedy teď mají za 6 a jsou údajně taky OK, ale už jsem dohodnutý u motorpower a cena taky nebude snad nejhorší...když chci jen čip u vás v rozumné míře a nepotřebuju nový intercooler, tak tam na www nabídka není žádná, počítám, že ta by byla v tom econom...nemyslím si, že když dám s měřením za chip třeba 11tis, tak že je to "sociální a nekvalitní", jen je to míň, než 15, nebo 25tis...leda by mi někdo tvrdil, že motorpower je neschopný a to pochybuju :-)

EDIT: Tím nechci ani omylem říct, že děláte špatnou práci, nebo jste drazí, nebo cokoliv, doufám, že to tak není bráno, to bych nerad, co vím, tak máte za sebou dobrou práci.

Určitě špatnou práci nedělají, ale jsou skutečně levnější firmy, které udělají kvalitní práci za poloviční cenu. Ale to se samozřejmě ostatním nelíbí a hned je to podle nich nekvalitní. Jo konkurence je konkurence. :aggressive:

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...