Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

To já taky nepotřebuju trhače asfaltu, ale jde mě o to, abych autu nemusel při plynulém rozjíždění nebo když bude auto naložený šlapat na krk jako teď a tím nezvyšoval spotřebu. Já nepotřebuju jezdit 200km/h, ale aby mělo auto dost síly na ty moje 18" kola, na plynulé zrychlování, aniž bych mu musel nakládat plnej kotel.

Koukal jsem na to video, ale ten to má chipnutý na 114KW a 337Nm. A já co jsem koukal na stránku www.motorpower.cz tak tam nabízí: 100KW 338Nm

118KW 379Nm a nic jinýho a podle názorů tady na fóru těch 379Nm je moc.

Editováno: , autor: 007
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já taky nepotřebuju trhače asfaltu, ale jde mě o to, abych autu nemusel při plynulém rozjíždění nebo když bude auto naložený šlapat na krk jako teď a tím nezvyšoval spotřebu. Já nepotřebuju jezdit 200km/h, ale aby mělo auto dost síly na ty moje 18" kola, na plynulé zrychlování, aniž bych mu musel nakládat plnej kotel.

Koukal jsem na to video, ale ten to má chipnutý na 114KW a 337Nm. A já co jsem koukal na stránku www.motorpower.cz tak tam nabízí: 100KW 338Nm

118KW 379Nm a nic jinýho a podle názorů tady na fóru těch 379Nm je moc.

To video jsem zmiňoval proto, že kroutící moment je rozhodující, protože takhle ti budou lítat ručičky na budíkách. A ten kroutící moment je skoro totožný s tím co uvádíš ty 337Nm VS 338Nm. ;)

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to 007.... nejlepší je zavolat, a nemusel bych psát /nestíhám to/ ............ to co je na stránkách je orientačně / nemám čas se dělat s tabulkami takže navíc byly zkopírovány od jiné firmy, pochopitelně s jejím souhlasem/ . Silnější varianta a výš je již s použitím sportovních komponentů. Navíc uvedené hodnoty jsou pouze orientační, úpravu řeším dle celkového stavu vozu individuálně. Asi to tam budu muset ještě dopsat. Někdo používá termín čip na míru.

Hodně lidí přijede s tím, že jim auto jede málo, ale je to pouze tím, že autu chybí trochu údržby. Takže u mě se nejdříve řeší stav a nastavení vozu a potom úprava. I to však nemusí někdy stačit viz swenak, kde až úprava odhalila některé závady.

Brzdu sice nemám, ale není problém výkon změřit na třeba Jarově. Mám ale spíš pocit, že z brzdy se stala trochu móda. Každého zajímají rekordní hodnoty a průběhy které potom vlastně vůbec nevyužívají. A ani jim nevadí , že vozidlo při jízdě na tempomat pulzuje, že za nimi při každém rozjezdu není vidět, při řazení cuká a má další nectnosti. To je o pocitech zákazníka a odhalí to skutečně až projíždka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasně že dá. tipuju že máš 8V s DPF tak počítej že se dostaneš někam ke 165-170ps max. krouťák klidně 400Nm (mám já se stejným motorem BMM). bez DPF by to šlo prý o něco výš (175ps?).

čau, takže já mám 2.0tdi 103kw, chip už nevím od koho na 125kw prej s rs jsem jezdil uplně stejně takže to tam asi bylo takvoej výkon, ale ted jsem u TDICHIP.cz nechal nachipovat auto na motorové brzdě a mám tam 143kw a 435Nm, a RS tdi absolutně nestíhaj, kamoš má rs tdi chip nevím od koho a měl by tam mít 154kw co mu řekli, ale jede nám to uplně stejně a to to testujem každej týden, tzn jestli někdo chce výkon z tdi 103kw tak at se obrátí na tdichip.cz, mám najeto s chipem 50tis moje auto má najeto 260tis je to jak nové, kdo nevěří rád ukážu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

ahoj vsichni. mam cca pul roku O2 1.9TDi PD r.v 2005, koupil jsem ji s najetyma 84tis km a ted jsem na 101tis km. auto mam z jarova kde byla dlouho jako predvadecka a podle historie byla radne servisovana, spojka a turbo je puvodni. mel jsem vzdy jen benzin, ale diesel me uplne uchvatil. auto jede dobre, ale i tak premyslim nad cipem. ma to pri takovemhle poctu km jeste cenu ? premyslim o dieselpower nebo tdifun, jsem ze zapadnich cech a volba padne asi na dieselpower.vlakno jsem necetl uplne cele, ma tu s nima nejake negativni zkusenosti ? na jake hodnoty je rozumne jit ?

diky m.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj vsichni. mam cca pul roku O2 1.9TDi PD r.v 2005, koupil jsem ji s najetyma 84tis km a ted jsem na 101tis km. auto mam z jarova kde byla dlouho jako predvadecka a podle historie byla radne servisovana, spojka a turbo je puvodni. mel jsem vzdy jen benzin, ale diesel me uplne uchvatil. auto jede dobre, ale i tak premyslim nad cipem. ma to pri takovemhle poctu km jeste cenu ? premyslim o dieselpower nebo tdifun, jsem ze zapadnich cech a volba padne asi na dieselpower.vlakno jsem necetl uplne cele, ma tu s nima nejake negativni zkusenosti ? na jake hodnoty je rozumne jit ?

diky m.

A víš kolik má to auto doopravdy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky :) Co mě ale trošku mrzí tak že přestože vypnu ASR a dám tomu na rozjezdu plnej, tak mi auto nezahrabe, podle mě to dělá DSG. LaunchControl nemám, takže to nemůžu odpálit v ideélních podmínkách :( Před chipem jsem měl 0-100km/h za 9.8s a teď jsem naměřil 8.8s (v obou případech přítelkyně se stopkama v autě, půl nádrže, do mírného kopce). Kdybych tak věděl jak rozjet launch control dalo by to ještě o min. sekundu rychleji si myslím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy jsem schopen zahrabat i v 70km/h, když na to dupnu a podřadí, DSG to nebude, má údajně "block" při 380Nm (já mám 371Nm), těch 350Nm, co se uvádí je hodnota, přes kterou by se nemělo jít. LC je myslím tak, že se vypne ESP, zašlápneš brzdu, S režim, otáčky přes 3000 a pak pustit brzdu. Zrychlení jsem měřil ještě se špatným turbem a jen přes VAG a bylo tam 6.5vteřiny (sám, rovinka). Teď po výměně turba jsem již neměřil, VAG udává toleranci 1vteřinu a jiné řešení, jak to měřít dobře sám zatím nemám :-)

Editováno: , autor: swenak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten postup znám, ale nejde mi to do otáček s tou brzdou a jakoby se to dusí. Ne každému to funguje. (Ale dnes to opět zkusím) :) Na sněhu nebo mokru zahrabu ale na suchu ne. Jakoby DSG nepustilo větší sílu (otáčky) přes spojky než je potřeba. To ale tak už od začátku i před chipem.

Editováno: , autor: RichardD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joo kluci nechte si cipnout suchou dvojspojku a budete jezdit na nižší výkon než série :D ... automat bych obecně moc nešipoval a určitě ne přes 350Nm. Převodovka má i teplotní ochranu a přehřeješ jí olej a nechá tě stát. To že ti to na suchu nezahrabe dělá podle mě taky převodovka prostě spojky to neudrží a klouznou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Joo kluci nechte si cipnout suchou dvojspojku a budete jezdit na nižší výkon než série :D ... automat bych obecně moc nešipoval a určitě ne přes 350Nm. Převodovka má i teplotní ochranu a přehřeješ jí olej a nechá tě stát. To že ti to na suchu nezahrabe dělá podle mě taky převodovka prostě spojky to neudrží a klouznou.

tak suchá je něco jiné, ta je myslím jen do 280Nm...jinak já zatím problém nepozoruju, sice po výměně turba mám jen cca 5tis km, ale už jsem si i slušně zadováděl a bez problémů...taky jsem už dal cca 12 jízdu téměř nonstop a taky OK...snad to tak bude ještě dlouho a nebudu nadávat :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Díky :) Co mě ale trošku mrzí tak že přestože vypnu ASR a dám tomu na rozjezdu plnej, tak mi auto nezahrabe, podle mě to dělá DSG. LaunchControl nemám, takže to nemůžu odpálit v ideélních podmínkách :( Před chipem jsem měl 0-100km/h za 9.8s a teď jsem naměřil 8.8s (v obou případech přítelkyně se stopkama v autě, půl nádrže, do mírného kopce). Kdybych tak věděl jak rozjet launch control dalo by to ještě o min. sekundu rychleji si myslím.

To je divny, ja kdyz vypnu ASR, tak to pri rozjezdu hrabe jako krava a kolikrat i pri podrazeni :feve:

Editováno: , autor: massik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy jsem schopen zahrabat i v 70km/h, když na to dupnu a podřadí, DSG to nebude, má údajně "block" při 380Nm (já mám 371Nm), těch 350Nm, co se uvádí je hodnota, přes kterou by se nemělo jít. LC je myslím tak, že se vypne ESP, zašlápneš brzdu, S režim, otáčky přes 3000 a pak pustit brzdu. Zrychlení jsem měřil ještě se špatným turbem a jen přes VAG a bylo tam 6.5vteřiny (sám, rovinka). Teď po výměně turba jsem již neměřil, VAG udává toleranci 1vteřinu a jiné řešení, jak to měřít dobře sám zatím nemám :-)

LC Octavky nemaji, pokud mi rekli spravnou info ve Skoda Auto v MB. Mam jiz druhou 2,0 DSG a ani jedna LC nemela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já tedy jsem schopen zahrabat i v 70km/h, když na to dupnu a podřadí, DSG to nebude, má údajně "block" při 380Nm (já mám 371Nm), těch 350Nm, co se uvádí je hodnota, přes kterou by se nemělo jít. LC je myslím tak, že se vypne ESP, zašlápneš brzdu, S režim, otáčky přes 3000 a pak pustit brzdu. Zrychlení jsem měřil ještě se špatným turbem a jen přes VAG a bylo tam 6.5vteřiny (sám, rovinka). Teď po výměně turba jsem již neměřil, VAG udává toleranci 1vteřinu a jiné řešení, jak to měřít dobře sám zatím nemám :-)

Ja bych tady moc tech 6,5 s neuvadel, ikdyz tam je ta tolerance. Totiz, nejsem si jist, jestli zde na tomto serveru nebo na jine diskusi jsem uvedl, ze jsem mel v nachipovane O2 zrychleni za 7,2 s a to jsi mel videt (tedy cist), jak si me tam hned rozebrali. Jak jsem to meril, jaky vykon, a ze kecam atd. Proste to tam panove nerozdychali, ze jsem mel lepsi parametry nez seriove RS 147kW. :p

Tak snad to nebude tvuj pripad. Ted mam O2 DSG CR, ale mam pridavnou jednotku, pac to pry nejde pres zasuvku nachipovat. Jede super, ale zrychleni jen 8,7 s (v seriri 9,8 s - combi)

No snad to brzo pujde i pres kabel. Jestli nekdo uz neco vi, dejte mi pliiis vedet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...