Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

Jo jo nezbývá než souhlasit TDIFUN je vážně šikula:) moje sériová 77 upravena na 107 kW a super už jen ten tah až k hranici 4000 ot/min a pružnost kterou by leckteré TSI mohlo závidět při dlouhodobé spotřebě okolo 5l nafty. Mám na tom najeto nějakých 30000 km a pohoda :kol-47: :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, diky za odpovědi. Pokoumu to. Jinak tadyten Diesel technik takhle vypada relativne dobre, ma tam reference, ze si to u nej nechali delat pepa vojtek, radek john atd :D. ale nevim no, Prave i ta cena me zarazi, tady diesel technik za 4990,-- na OII, naproti tomu tdifun, ciba atd tak 10-15 tis :). To je taky podivny no. Jo a jinak to Dezent, pri 107 kw, coz je velice slusny, jak to mas se spotrebou? Hodne rikaji, ze jde dolu, jde dolu i pri 107 kw? :) Pac si myslim, ze 107 kw uz musi skoro trhat asfalt, a tak to asi nesetris :))

Editováno: , autor: Pepan89
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba, je při stejné jízdě jako bez chipu stejná, či o něco málo menší!! Ale věř, že při tom zátahu co to auto bude mít, tě spotřeba moc zajímat nebude, protože to auto frčí o 2 třídy lépe. Jinak v létě 5,5 a v zimě 6,5 - všechno na 15" discích ( 65% město ). Na 17" to bude o trošku víc. Ale hlavní věc je, že máš na předjíždění dostatečnou rezervu výkonu a kroutícího momentu. :kol-27:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Re: Pepan89 určo to se spotřebou není nijak drastické je to více méně stejnééé:)mám dlouhodobý průměr 5l ale nejezdím jak závodník nebo stylem brzda plyn. Výkonu využívám když potřebuji předjet a nebo když se neudržím tak do táhlého stoupání :kol-47: a to jsou fakt šupy jak to letí proti sérii žádné uvadnutí ještě před 3 tis. ot/min prostě jen tah:)i na dálnici koukám jak to ve 160 ještě dokáže zrychlovat !!!! Jinak autí je na 16 v létě a pátnáctky v zimě obojí hliníkač škoda v šíři 205. Fun prostě umíííííííííí :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Swenak má plečku :-( Aktuálně mám originál SW, takže snad kolem 230k, těch 400k, co to mělo mít, když jsem to koupil je nakonec jen cca 300k. Takže to bude chtít lazení a doufám, že je to jen otázka SW a ne chyba truba a podobně. Nemluvě o dalších problémech :-( Hezké svátky přeju všem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zítra jedu 600km, není to tak žravé, černý jezdil v klídku dlouhé trasy kolem 8l, todle bude tak 10 :-) ED30 žel není úplně v takovém stavu, jak se zdálo a jak bylo tvrzeno., naměrilo se mu jen cca 300k, vypadalo to jako standardní chiptuning s podporou pruchozího výfuku a jiného sání, žadná specialita. O tom, že má asi problém s mechatronikou DSGčka ani nemluvě :-( Ale už se pracuje na nové SW od motorpower.cz, už jsem ho mohl mít dnes, ale smůlou jsem si odstřelil řadičku a tak jsem to musel posunout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zkus někoho jiného radši. Jedou na kvantitu a ne na kvalitu. Co vím tak na auto max půl hodina........... když je frmol. A další věc, neřeší se jestli má auto DPF apod, prostě se to nakrmí ať to jede. Už jsem po týhle firmě pár aut předělávali!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...