Přejít na obsah

Chiptuning - zkušenosti, rady


phill64

Doporučené příspěvky

souhlas s tim casem demontaze jednotky, jinak nesouhlas, dneska uz to jde flashnout i kabelem bez demontaze a pajeni ctecky

Nic se nepájelo.

Edit:

Připojovalo se to přímo na měřicí body v jednotce ve speciálním přípravku.

Editováno: , autor: DUsoft
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Zde krátký výpis ze stránky OBD

tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.

You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.

Kdo tvrdí něco jiného, tak to nikdy neviděl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Host Guest_CZbrandy
Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Zde krátký výpis ze stránky OBD

tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.

You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.

Kdo tvrdí něco jiného, tak to nikdy neviděl.

na tech strankach z odkazu z tveho prispevku koukam na

OBD2 CAN Flasher - systém pro všechny staré (Kline) a všechny nové (CAN) vozy přes zásuvku (vč. EDC15, EDC16, ME7, MED9 a mnoho dalších), pro naše zákazníky za 99000 Kč dotovaná cena, updaty na nové vozy v ceně

chapu to tak ze to pres diagnosti konektor lze EDC16 (nova kokta) provadet ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Zde krátký výpis ze stránky OBD

tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.

You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.

Kdo tvrdí něco jiného, tak to nikdy neviděl.

na tech strankach z odkazu z tveho prispevku koukam na

OBD2 CAN Flasher - systém pro všechny staré (Kline) a všechny nové (CAN) vozy přes zásuvku (vč. EDC15, EDC16, ME7, MED9 a mnoho dalších), pro naše zákazníky za 99000 Kč dotovaná cena, updaty na nové vozy v ceně

chapu to tak ze to pres diagnosti konektor lze EDC16 (nova kokta) provadet ...

Tak asi ano, ale já jsem viděl co jsem viděl. Pokud bude ale čipař umořovat 100 litrů, tak to bude chtít mít z krku hodně rychle a cena asi bude potom taky někde jinde.

Ale asi to tedy už jde. Já čipoval před rokem za desítku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Zde krátký výpis ze stránky OBD

tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.

You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.

Kdo tvrdí něco jiného, tak to nikdy neviděl.

To píšeš o čipování Octavie 2 ? Že nejde čipnout před diagnostickou zásuvku ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem u toho ve SportMotoru.

Ten konektor pro flashnutí paměti je uvnitř jednotky (EDC16) jako plošky na desce plošného spoje. Odkrytovaná jednotka se umístí do speciálního přípravku, shora jsou na plošky navedeny kontaktní jehly s odpruženými hroty a toto "monstrum" je teprve připojeno na interfejs, který provede konektivitu s PC (nebo NB).

Po proceduře se jednotka vyjmula, hermetizovala silikonem, zavřela a po zaschnutí (cca 15-20 minut) byla namontována zpátky do auta.

Přes žádný vnější konektor to provést nejde.

Zde krátký výpis ze stránky OBD

tool is a reader/programmer non EOBD for all the EDC16/Marelli MultiJet/Delphi/EDC7/MOTOROLA ECUs.

You need to unplug the ECU from the vehicle, open and connect it to our tool using a connector available on every EDC16,Marelli, Delphi ECU.

Kdo tvrdí něco jiného, tak to nikdy neviděl.

To píšeš o čipování Octavie 2 ? Že nejde čipnout před diagnostickou zásuvku ???

Jj, jak píšu je to co jsem cca před rokem absolvoval. CZ_brandy píše, že to jde. Ale všechno se vyvíjí, tak možná ano. Mě to dělali jak jsem popsal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahoj,

chci si nechat nachipovat OctaviiII (4x4Tdi77KW), ale ma fakt strach, ze se tam pak neco posere a ve Skodovce mi reknou, ze zaruka neplati. Ma s tim nekdo zkusenosti?

Mam najeto asi 14tis a auto je stare 2 mesice. A jak jiz tady par lidi psalo tak mi obcas jemne cuka pri rozjezdech. Spravila by to ta zmena programu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud to zjisti, tak ti samozrejme zaruka padne. co jsem se tak s nima bavil, tak ve chvili, kdy odejde turbo, praskne hlava, (spojka asi ani moc ne, protoze prej byla nejaka vadna serie ze zacatku, ale jestli ji mas novou, tak uz by to melo bejt dobry) tak se vsechno dost dukladne zkouma...ale vetsinou odchazi jenom spojka pokud to nedas nejakym amaterum

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když mi dělali Chiptuning ( podle mě celkem solidní firma) tak jsem hochům koukal do rukou, vyndali ECU, provedli nahrání dat a údajně v servisech nic nepoznají, navíc dají se nahrát zpět původní data. Dokonce mi říkali, že Octávky které mají alarm z výroby mají před řídící jednotkou krycí plech který se musí vyndat, ale je připevněn speciálními "trhacími" šrouby, jenže oni mi ukazovali, že mají i nové tyto šrouby, takže je malá pravděpodobnost že by někdo něco poznal...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A pokud se mi posere turbo a ja tam necham vratit puvodni soft tak na to muzou prijit, ze se to chipovalo?

prej pokud se to jen "flashuje", tak ano, podle me jde poznat vsechno.

k tomu co psal Brumla, jiste, v servisu nic nepoznaji, protoze pri napichnuti na VAG, VAS a podobny veci se na mapy ridici jednotky nekoukaj a pochybuju, ze ty servismani vi, jaky maj byt v tech bunkach hodnoty.

ja spis premejslim o jiny veci, nechat si ten chip nahrat na pannenskou ridici jednotku a nechat si i tu starou. v pripade problemu namontovat puvodni a je to. na to by se dle me prijit nemelo...

Brumla: kolik km mas najeto s chipem? ja mel totiz chipovano taky na 110kW a spojka moc nevydrzela...konkretne 25tis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...