Přejít na obsah

kontrolka elektroniky motoru (emise)


jaryn

Doporučené příspěvky

Tak dnes jsem zakoupil kabel VAG a nainstaloval prodram. Načetlo mi to: Engine Redir Fail! a čísla 16524,16514,17511,16804 a 16520. Bohužel VCDS Lite verze víc neumí a ani nelze mazat. Neporadíte jaký software si mám stáhnout? Normální VCDS jsem zkoušel, ale i když to kabel najde, tak píše něco o HEX a dál mě nepustí. Lite mě pustil, ale nic víc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Soptiku1 napsal:

Tak dnes jsem zakoupil kabel VAG a nainstaloval prodram. Načetlo mi to: Engine Redir Fail! a čísla 16524,16514,17511,16804 a 16520. Bohužel VCDS Lite verze víc neumí a ani nelze mazat. Neporadíte jaký software si mám stáhnout? Normální VCDS jsem zkoušel, ale i když to kabel najde, tak píše něco o HEX a dál mě nepustí. Lite mě pustil, ale nic víc

jaký máš kabel? KKL nebo klon HEX? Pokud někde stáhneš starý VAG 3.09, tak by to mělo fungovat. Ty chyby ale zatím nemazej - máš to zjevně rozbitý. Bude to chtít podrobnější diagnostiku, resp. zkontrolovat bloky hodnot. Vadná lambda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lambdy jsou tam dvě - před a za katalyzátorem může to být ale samozřejmě cokoliv jiného, těch chyb je tam celkem požehnaně.

KKL bez problémů chodí s VAGem 3.09 - je i v češtině. Může být ale problém s příliš moderním operačním systémem. Ideální jsou na staré XP

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám jen Win 10. Jinak teď se mi povedlo kontrolku vypnout, tak uvidím za jak dlouho se opět rozsvítí. Dohledal jsem si ty kódy a píše to jak LS 1, tak LS2, dále špatnou směs...napadlo mě, jestli to není špatným palivem a tím, že jsem byl zvyklý jezdit nízké otáčky a tomuto motoru to nesvědčí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šance je vždy, ale jelikož nikdo netuší, co tomu ve skutečnosti je, nelze určit výši této šance.

Stáhni si DP, kde je popsán další postup, při zjištění těchto závad.

Mimo jiné u HTP by se při jakémkoliv problému na motoru mělo začíná měřením tlaků ve válcích. A pokud už je hlava po GO, což je vzhledem k nájezdu pravděpodobné, tak zjisti, jestli byl měněn i katalyzátor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, Soptiku1 napsal:

Tak dnes jsem zakoupil kabel VAG a nainstaloval prodram. Načetlo mi to: Engine Redir Fail! a čísla 16524,16514,17511,16804 a 16520. Bohužel VCDS Lite verze víc neumí a ani nelze mazat. Neporadíte jaký software si mám stáhnout? Normální VCDS jsem zkoušel, ale i když to kabel najde, tak píše něco o HEX a dál mě nepustí. Lite mě pustil, ale nic víc

co se týká sw, tak jak už bylo řečeno, VAG 3.09, mně konkrétně jede i na netbooku s W10 (32bit verze). Závady máš v printscreenech

16514.thumb.JPG.d2fea881790ffe0b6a7943bc8f03b65b.JPG16520.thumb.JPG.c9749e3977d6a56539aec74638044f83.JPG16524.thumb.JPG.943f2b0cc53a521576f06d7590a3671e.JPG16804.thumb.JPG.3c59ad21a26e9d921731783cc29440c9.JPG17511.thumb.JPG.7678be9cb2bd744a6c6b4255d9ba9e29.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Dobry Den prajem,

 

Chcem sa poradit.  Manzelka sa prave vratila zo servisu , kedze sa jej cestou z prace rozsvietila kontorlka motora.

 

Zistili tieto  zavady:

P1443 - Snimac polohy recirkulace spalin - prilis maly signal

P0106 - Tlak v sacim potruby/tlak vzduchu - neverohodny signal

P0172 - Palivovy system skupiny valci 1 - bohata smes

P1403 - System recirkulace spalin - regulacny rozdil

P0420 - System katalyzatoru ( rada 1 ) - nedostatecny ucinek.

 

Auto ma najeto 190 tisic KM.   Je to uz skor veteran :D Rok vyroby 08/2004.  

Kazdopadne chcem sa opytat co to moze byt ?  Svicky ? ERG ventil ?  Lambda sonda 2 ( to nam povedali v servise ) ,  nebo azda nieco aj s katalyzatorom ?

 

Ak si dobres pominam pred dvoma rokmi sme menili sviecky a aj zhaviace civky pod valcami.   Tak este mam pocit ci nahodou uz netreba znova to iste menit svicky aj tie civky.   Pripadne mozno ventily vstrekovania. Plus tusim rok dozadu som menil olej kompletne s vsetkymi filtrmai ktore sa daju dat do tej fabie :)   Ale v servise hovoria , ze treba uz menit olej a filtre a este tu lambda sondu 2 , ze najskor su tie chyby tym sposobne.

 

Ja si osobne myslim ci to skor nebudu tie sveicky. Kedze stava sa nam hlavne rano,  ze nam obcas auto skubne ked ho dame do 3/4 prevodoveho stupna  na cca 2200 otackach.  Ako keby dostavala malo benzinu.

 

Dakujem za rady.

Pekny den prajem.

 

 

Editováno: , autor: Jovzin
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V chytrý knize píšou až 1l/1000! No asi se budu muset na ty svíce podívat už maj asi 60000. Koukal jsem pod autem na katalyzátor ale není tam? tak to neřeším. Auto jezdí výborně každý rok Chorvatsko plně naložený s širokou rakví. Letos celkem 2222km s průměrem 6,1l/100. Cestou tam mimo dálnici 5,6l/100 průměrem 70km/hod. zpět po dálnici za 6,5 ale s průměrem 87km/hod! Olej TEXACO 10W/40 měním tak po 8000. Ale stejně je nejlepší můj Favorit r.v.1992 s karburátorem bez těch elektronickejch  kravin, ERG, katalyzátoru ap.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Vcera sa mi pocas jazdy kusok od domu pri preradeni z 3 do 2 rozsvietila zlta kontrolka EPC,motor zacal pokasliavat,otacky kolisali od volnobehu po asi 1200,ledva som sa doplazil domov.Po vypnuti motora a naslednom nastartovani sa volnobeh vpoho ustalil na cca 750 a pri naslednej jazde auz auto bezalo bezproblemov,ziadna kontrolka nesvietila.Jedna sa o nieco,co je predzvestou problemu,alebo iba sa motor proste zadychal a je to vpoho?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...