Přejít na obsah

startovanie alh tdi po tyzdni statia


Host vladoc

Doporučené příspěvky

Zatial som este nevymenil nic, kupil som novy filter Bosch, ako si radil, ale este som na to nemal cas. Cuduj sa svete dnes rano naskocil na drc. Mozno sa predsa nieco vycistilo aj tym Castrolom. Predtym som este odvodnil palivak a poriadne dotiahol tu odvodnovaciu sraubu. Tiez som trochu poposuval tie svorky na hadickach k filtru. Snad zajtra este vymenim ten filter a uvidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Len tak sa pytam, an Peugeote bol na to spec. ventil a ten som mal zapchaty blatom atd, lebo bol niekde po naraznikom a ked som ho vycistil nafta prestala padat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som vymenil palivovy filter a aj zhavice kedze jeden bol ko, tak som ich vymenil vsetky. Ked auto stalo cely den vonku naskocilo po nazhaveni dobre, ale rano v garazi podla PP 7.5 ° C a zasa dlhsie tocenie bez zhavenia. Pozeral som priehladnu hadicku a obcas je v nej bublinka po odstaveni motora. Inak bublinky za behu motora nevidno, odkedy som vymenil ten filter. Tak co tomu zazraku techniky este moze byt, mam ist na diagnostiku kvoli tej startovacej davke paliva alebo to mam predat ciganom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak som mal dodnes do rana auto vonku, bolo -14, rano chytilo na drc. Uz to bude asi treti krat ten snimac teploty chladiacej kvapaliny. Poradte kde by sa dal kupit nejaky taky co by fungoval ako ma. A co to stoji na Slovensku. Alebo mam ist rovno do Skodovky. Prip. co to stoji tam. Dakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to bude tak ako vravis. Zistil som to tak ze predtym mi padala teplota aj napriek vymene termostatu a teraz je teplota sice na budikoch OK ale ked je trebars 2°C tak zhavenie len kratko zasvieti a potom startuje az na 3 4 pretocenie. Takze som vydedukoval ze mu asi neukazuje spravne teplotu. Pozeral to aj chlap s Vag a pri -7°C ked auto stalo 7 hodin vonku mu cidlo ukazovalo nejakych 11°C, to sa mi nechce verit ze by to tak dlho vydrazalo byt teple.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Dobrý den, má tu někdo ještě nějaký nápad proč může padat nafta a jak tomu zamezit. Já jsem již vyměnil pal. filtr, dal jsem zpětné ventilky na přívod do filtru i na zpětné vedení za filtr, vyměnil jsem na filtru ventilek zpětného vedení, přepáskoval jsem hadice vedení a stále se mi nepravidelně stává, že když nechám auto OT 1.9 TDI 74kW, PD stát do kopce čumákem, že druhý den nenastartuji a trvá pěkně dlouho, než se to povede, když auto dám obráceně nebo na rovinu. Jinak když stojím na rovině, tak auto startuje na drc. Poslední postřeh mám ten, že čím méně mám v nádrži nafty, tím se toto riziko zvyšuje. Díky za nápady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...