Přejít na obsah

Predne parkovacie snimace len cez gombik?


harmi

Doporučené příspěvky

Dobry den, 2 dni dozadu som presedlal z C5 do Sup2 a teda porovnavam, Zistil som, ze parkovacie snimace su krokom spat :( . Totiz pri cuvani sa zadne aktivuju spiatockou, co je zvycajne dostatocne, ale predne musim zapnut tlacidlom pri saltpake, inak mozem aj narazit a ani tuk. Na C5 mi ukazovali/pipkali senzory predne i zadne bez mojho zasahu, cize ak som stal na krizovatke velmi blizko pred prechodom, registroval som aj ludi iducich po prechode. Vedel som ich vypnut, ale nemusel som ich specialne zapinat. Funguju teda v Supe predne len pri rucnej aktivacii alebo to len neviem niekde v nastaveniach a navode najst? Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návod píše toto:

Aktivace

Pomoc při parkování aktivujete, pokud je zapnuto zapalování, zařazením zpětného chodu nebo stisknutím tlačítka ⇒strana 111, obr. 125, v tlačítku se rozsvítí symbol. Aktivace se také ohlásí krátkým zvukovým znamením.

Deaktivace

Pomoc při parkovaní se deaktivuje po stisknutí tlačítka⇒strana 111, obr. 125 nebo při rychlosti vozidla nad 15 km/h (v tlačítku zhasne symbol).

Takže, predné senzory treba vždy zapnúť...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Harmi: asi záleží na zvyku, ale dovolím si tvrdit, že to má vychytanější Škoda. Jak sám píšeš, tak jsi měl přední senzory aktivní při nízké rychlosti pravděpodobně pořád. Tj. chytalo to lidi na přechodu, auta v koloně, atp. To by mi to při popojíždění v Praze řvalo pořád. Takhle se to aktivuje buď tím zařazením zpátečky, protože většinou couváš někam, kam nevidíš, nebo tím tlačítkem, když se potřebuješ předkem přimáčknout někam, kam nevidíš, nebo si nejsi jistej. Osobně mám za to, že bez zadních bych se takřka neobešel, ale přední ani moc nepotřebuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, je to vec zvyku, len oobas sa zabudme pri parkovani na stenu ci k zabradliu, za inym autom s tym problem nemam. C5 ma vsak kratsi dosah, ked sa zobrazil prvy dielik, este to nepipka. Az ked sa priblizim viac, pipkanie zacina, po chvili uz druhy dielik a vyssia frekvencia atd. Ked uz som tak blizko, ze pipkam, je to uz pomerne kratka vzdialenost, cize v kolone som brzdil skor nez som zacal pipkat, len obcas prvy dielik na displayi sa zjavil. Ved uz aj my v BA mame kolony, aj ked zatial chvalabohu este asi kratsie.... Ale zvyknem si isto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Ano, je to vec zvyku, len oobas sa zabudme pri parkovani na stenu ci k zabradliu, za inym autom s tym problem nemam. C5 ma vsak kratsi dosah, ked sa zobrazil prvy dielik, este to nepipka. Az ked sa priblizim viac, pipkanie zacina, po chvili uz druhy dielik a vyssia frekvencia atd. Ked uz som tak blizko, ze pipkam, je to uz pomerne kratka vzdialenost, cize v kolone som brzdil skor nez som zacal pipkat, len obcas prvy dielik na displayi sa zjavil. Ved uz aj my v BA mame kolony, aj ked zatial chvalabohu este asi kratsie.... Ale zvyknem si isto.

takhle to ale funguje u všech značek koncernu buď zařazením zpátečky a nebo tlačítkem a po rychlosti nad 15km/h se to vypíná

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...