Přejít na obsah

Zadní kotoučové brzdy Fábia


Petrando

Doporučené příspěvky

ja bych se ty zaruky zas tak nebal, maximalne stratis jen na zadni napravu, na nic vic. Moje auto melo najeto pouze 98km, kdyz jsem z toho vyndal predni napravu abych vymenil stabilizator za KW a dal jsem cely podvozek KW. Muj nazor je, za kdyz jim to nereknes, ze si dal kotouce (originalni), tak si toho nevsimnou ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady se jedna o brzdy, fakt nevim, ale chtelo by se to alespon telefonicky zeptat.

Vymena brzd na zadku je podle me docela vyznamnej zasah do konstrukce auta (byt jde o seriove montovane dily).

Kazde auto ma v "rodnem listu" zakodovan i typ brzd. A kdyz to nebude sedet pri opravach tykajicich se brzd, prijdes o zaruku a nedej buh kdyby se neco stalo, tak ti pojistovna neda ani korunu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj dlouho jsem tady nebyl mám par dotazů ohledně téhle výměny.

1.) jak jsem pochopil tak fabia bez ABS má zadní brzdový regulátor nu?

A proto se tam kotouče de- facto dát nedají...

2.) Když ABS má můj případ tak regulátor nemá.

Uvažuju o tom, že si je tam namontuju, mám zadní bubny a pakny před smrtí tak že bych koupil rovnou kotouče, desky, třmeny.

Musí se dát jiná brzdová trubička a jiné lanovody?

Dík Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem se ptal kámoše, kterej přehodil bubny za kotouče na 206 bez ABS. Žádnej problém co se týče přebrždějí zadní nápravy. Ono je to logický. Ty brzdy jsou konstruovaný tak, aby se ABS aktivovalo pokud možno současně na předku i zadku. Navíc omezovač tlaku je seřiditelnej pružinkou.

No nic, jelikož mám v prdeli pakny, a bubny bych musel stočit a jedno prase má ulomený držáky pakny, tak dám kotouče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kanecek: Delej jak myslis, ale srovnavat tuhle vymenu u P206 a Fabie nemusi byt zrovna to prave orechove...

Nehlede na to, ze pokud se nemylim, zadna varianta Fabie s kotoucema neni bez ABS, jinak receno, Fabie, ktera ma kotouce ma vzdy take ABS a s tim muze byt konstrukcne pocitano...

Ja mam ABS, kdyby to nebylo za normalnich okolnosti tak financne narocny, urcite bych do toho sel taky.

Bez ABS bych si to ale netroufl, prece jen se jedna o brzdy a s tim neni legrace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to zkusim a pak napíšu jak to dopadlo, když to bude špatný, tak dám zpátky bubny. Musim ted sehat díly.

Dnes jsem zkoušel na Octávce II s kotoučema na všech 4 a Vagem vyplím ABS. Pokus jsem dál s kámošem na travnatym letišti. Vždy se dřív zablokoval předek a o chvíli později zadek. A to nemá žádnej regulátor tlaku na zadní nápravu, který mimo jiné funguje tak, že při zvyšování tlaku v okruhu brzd pouští a když dosáhne určitýho tlaku, tak už jen velmi málo a pak už vůbec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek).

Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky...

Ale no tak. Zavolej někam a pak odhaduj cenu. Kotouče od 533kus, desky 615 sada, třmen 1840kus, lanko 277 kus, hadice 211 kus.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravim, menil som vzadu bubny za kotuce na 1.9TDI 74kW s ABS/ASR (na prve sa davali este bubny) a teraz mam makky pedal, az na viacnasobne zoslapnutie je pedal tvrdy. Unik brzdovky nie je. Treba vymenit hlavny brzdovy valec? Verzie s ABS by mali mat standardne ten vacsi aj ked su vzadu bubny, nie? Poradte prosim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Petrando, zaujímali by ma pocity z jazdy po výmene? Ako sa ti to javí v tom istom aute? Ja som totiž kotúče mal už od výroby aj vzadu a vpredu mám väčšie kotúče (288x25), tak sa mi brzdy zdali ostrejšie, než otcove v Classicu. Ale veľa zrejme spraví ten predok.

Ja mam zadni kotouce taky z vyroby a kdyz to srovnam s 1.4 55kW s bubnama, tak je to obrovsky rozdil. Malem jsem se kvuli tomu naboural, kdyz jsem do te 1.4ky poprve sedl. :o) Ale nevim kolik delaji ty zadni kotouce a kolik vetsi predni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek).

Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky...

Ale no tak. Zavolej někam a pak odhaduj cenu. Kotouče od 533kus, desky 615 sada, třmen 1840kus, lanko 277 kus, hadice 211 kus.

Sice trosku pozde, ale prece. Nevim, jak jsi prisel na to, ze ceny odhaduju.

To co uvadim jsou oficialni ceny originalnich dilu. A protoze se to tyka brzd, o neoriginalnich ani neuvazuju, vysledky srovnavacich testu hovori jasne...

Tak asi tak, Kanecku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Tomas.cz: Jen pro uplnost - pokud bys kupoval nove dily, tahle vymena te vyjde na cca 30 tis. Kc, jen jeden novy komplet trmen stoji cca 7000,- Kc (bez desticek).

Jinak lanovody se menit musi (jina delka) a brzdova trubicka na konci taky...

Ale no tak. Zavolej někam a pak odhaduj cenu. Kotouče od 533kus, desky 615 sada, třmen 1840kus, lanko 277 kus, hadice 211 kus.

Sice trosku pozde, ale prece. Nevim, jak jsi prisel na to, ze ceny odhaduju.

To co uvadim jsou oficialni ceny originalnich dilu. A protoze se to tyka brzd, o neoriginalnich ani neuvazuju, vysledky srovnavacich testu hovori jasne...

Tak asi tak, Kanecku.

To já zas jo, jdou koupit lepčí brzdové komponenty než nabízí Škoda originalní díly.

Tom

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomas.cz: No samozrejme, Zimmerman, Brembo apod., ale za ceny, ktere uvadi Kaneček?

Dle meho nazoru je "SkodaOriginalni dil" bezchybna kvalita zarucujici bezpecnost odpovidajici novemu autu a to za rozumnou cenu. Mozna to zni jako reklama, ale je to tak. Ovsem takovato prestavba se pri cenach originalnich dilu lehce prodrazi.

Jen mi prijde nesmysl menit zadni bubny za kotouce za ucelem lepsiho brzdneho ucinku a pritom pouzit levne komponenty z druhovyroby "za par kaček"...

Editováno: , autor: Maverick
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...