Jump to content

Zaslepení EGR ventilu


TomASS!
 Share

Recommended Posts

EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá :aggressive:

po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný :) ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne :)

Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí ;)

PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý lol

tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá :aggressive:

po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný :) ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne :)

Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí ;)

PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý lol

tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972

To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Já nevím chlapi, já to rozkuchal (EGR) po najetí 45tis. a žádné sračky jsem tam prakticky neměl. Důvod rozkuchání, EGR mi uchcával olej z obou stran těmi otvory, které jsem nepochopil k čemu jsou a zasíral se mi motor. Koupil jsem jiný EGR ventil, německá výroba a ten už ty dva otvory nemá. Jezdím dalších 20 tis.a čisto, žádnej únik.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Pruser, po par stovkach km se rozsvitilo motor do dilny a blika zhaveni a po dalsi chvilce se k tomu jeste prida emise do dilny! plus sviti motor, tak nevim co s tim, jede to normalne, kluci tady u nas tvrdi ze kdyz smazou chybu tak se to zase po par dnech rozsviti a tak to bude porad dokola, nevite nekdo jak chybu trvale smazat aby se to uz nikdy nerozsvitilo?? Jinak nezbyde nic jinyho nez ho opet otevrit a aspon teda vycistit..

Link to comment
Share on other sites

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

Link to comment
Share on other sites

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

určitě zaslepit, tady máš fotku co to udělá ze sáním po 250 tis km ....

Auto jsem koupil pře 3 měsíci a od začátku moc netáhlo, před 14 dnama se to razantně zhoršilo, otáčky max 2500 a nejelo víc jak 70 km h a to jsem ho musel ještě hodně přemlouvat

Link to comment
Share on other sites

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

post-63280-0-09661200-1302355427_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD.

Zdravím,

A jak si to potom riešil? Mám totiž pod. problém...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zdravím vás pánové, chtěl bych se zeptat kde se stala chyba při zaslepení egr ventilu. Před měsícem jsem ho zaslepil a všechno bylo v pořádku. Před pár dny jsem si všiml že mi motor netáhne jak má a po nahlédnutí do motoru jsem zjistil že pod egr ventilem se mi objevil olej. Zajímalo by mě kde se ten olej pod tím ventilem vzal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...