Přejít na obsah

Zaslepení EGR ventilu


TomASS!

Doporučené příspěvky

EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá :aggressive:

po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný :) ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne :)

Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí ;)

PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý lol

tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

EGR funguje tak, že při nízkých otáčkách motoru (jízda po městě v kolonách, spořivá jízda "na spotřebu") vrací část spalin zpět do motoru na "přepálení"...působí tak mírně ekologicky, ale jako následek je zanesenej samotnej ventil, zanesený sání a myslím že i samotnej motor z toho "radost" nemá :aggressive:

po zaslepení: na výkonu nic znát nejde, ale motor zabírá lehounce líp odspoda (O 150 - 200 ot dřív, což je příjemný :) ), motory PD mají někdy tendenci při sešlápnutí plynu škubat - po zaslepení už ne :)

Petřík junior: máš pravdu že při "chcípání" zhasnutí motoru je ta reakce "hrubší"...ale fakticky je to naprosto minimální rozdíl a ničemu neškodí ;)

PS: ať si každej rozdělá ten ventil...myslím že když uvidí ty sračky uvnitř (přesně ty co pak zůstávaj v sání a motor pak nedejchá), moc rád ho zaslepý lol

tu jsem zaslepoval já..návod: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=79972

To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Já nevím chlapi, já to rozkuchal (EGR) po najetí 45tis. a žádné sračky jsem tam prakticky neměl. Důvod rozkuchání, EGR mi uchcával olej z obou stran těmi otvory, které jsem nepochopil k čemu jsou a zasíral se mi motor. Koupil jsem jiný EGR ventil, německá výroba a ten už ty dva otvory nemá. Jezdím dalších 20 tis.a čisto, žádnej únik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 2 týdny později...

Pruser, po par stovkach km se rozsvitilo motor do dilny a blika zhaveni a po dalsi chvilce se k tomu jeste prida emise do dilny! plus sviti motor, tak nevim co s tim, jede to normalne, kluci tady u nas tvrdi ze kdyz smazou chybu tak se to zase po par dnech rozsviti a tak to bude porad dokola, nevite nekdo jak chybu trvale smazat aby se to uz nikdy nerozsvitilo?? Jinak nezbyde nic jinyho nez ho opet otevrit a aspon teda vycistit..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

určitě zaslepit, tady máš fotku co to udělá ze sáním po 250 tis km ....

Auto jsem koupil pře 3 měsíci a od začátku moc netáhlo, před 14 dnama se to razantně zhoršilo, otáčky max 2500 a nejelo víc jak 70 km h a to jsem ho musel ještě hodně přemlouvat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po precteni tohoto clanku, jsem uvazil ze ventil taky zaslepim a uvidim jake zmeny nastanou. Kazdoapdne to autu jedine prospeje, kdyz vidim jaky se tam ukryva hnus :feve:

Podle navodu jsem si dneska uz vyrobil zaslepujici plech o sile 3mm a pokud vyjde zitra cas a pocasi, tak to zitra namontuju.

Dam teda pak vedet, jak to dopadlo a zda se auto chova lepe.

post-63280-0-09661200-1302355427_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To s tím klepáním při přidání se mi děje. Nízký otáčky, sešlápnu víc plyn, celý to škube do nějakejch cca 2500 otáček. Pak to poleví. EGR určitě čistěný nebylo, má to najeto kolem 170k km. A dneska sem neprošel na emisích :-( Motor mám 1,9 TDI-PD.

Zdravím,

A jak si to potom riešil? Mám totiž pod. problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím vás pánové, chtěl bych se zeptat kde se stala chyba při zaslepení egr ventilu. Před měsícem jsem ho zaslepil a všechno bylo v pořádku. Před pár dny jsem si všiml že mi motor netáhne jak má a po nahlédnutí do motoru jsem zjistil že pod egr ventilem se mi objevil olej. Zajímalo by mě kde se ten olej pod tím ventilem vzal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...