Přejít na obsah

Zaslepení EGR ventilu


TomASS!

Doporučené příspěvky

Pouzil jsem zaslepku pod EGR na trubku od svodu a ucpal jsem tu vrchni hadicku .. 

mam AHF takze soft jsem neresil .. 

Uz jsem dal jiny EGR , ne novy ale je plne funkcni a urcite to zatim zaslepovat nebudu .. Auto jede dobre , motor neskube a hlavne se to rychleji ohriva , coz jse pro mne hodne podstatne , pritelkyne jezdi do prace kratsi trasy.  Pri zaslepeni to melo asi trochu lepsi zatah od spodu a trochu mensi spotrebu ale prozatim to tak necham 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdny později...

Zdravím Páni. Mám takýto problém. Mám superb 1,9 TDI PD 96 kW AVF s automatickou prevodovkou. Už dva krát mi menili chladič výfukových plinov (320 €) cca po roku jazdenia. Príčina: prasknutý zvar, alebo vnútorná rúra chladiča výfukových plynov.Teraz mi to začalo robiť znovu. Vždy po zime mi začala žblnotať v motore pri pridaní otáčok voda, ako keď sa voda prelieva. Uvažoval som nad tým, že zaslepím tu vrapovú hadicu od výfukového kolena, ktorá vedie do toho chladiča  a potom do EGR ventilu a už by snáď nemalo nič žblnkotať. Neviete mi poradiť, či je možné takto odstaviť EGR ventil a hlavne ten chladič aby to nezničilo niečo iné? Poprípade či mám aj odpojiť tie hadice s vodou s toho chladiča a uzavrieť okruh medzi nimi? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 10 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...