Přejít na obsah

Oneskorené striekanie vody na predné sklo


ddrmodes

Doporučené příspěvky

PROCHY603: no wow, som myslel, že FII sa nelíši až tak od FI v oblasti elektroniky, rozvrhnutia dielcov a podobne. :palec2: Inak skladám klobúk dole pred tebou, podľa toho čo píšeš si mal FI odstrojenú do poslednej šrubky. ;)

Ale ok, nebol som si istý či je použitý alebo nieje spätný ventil na zadný ostrek. Ak vieš na isto že tam nieje, nevidím dôvod s tebou nesúhlasiť. B)-_-

:palec2: v pohode :skoda:-_-:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento zpětný jednocestný ventil, o kterém píše "Prochy" mě funguje bez problému 2. rok. Montoval ho zmámí který se věnuje stěračům a ostřikovačům pro škodovku. Je namontovaný pod plastovým obložením levého předniho podběhu. Investice cca 15kč, bohužel pro škodovku velký peníz.

JJ je to tak, Ale bohuzel 15Kč x milion ( nebo kolik aut vyrobej - vsech modelu) je uz dost. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tento zpětný jednocestný ventil, o kterém píše "Prochy" mě funguje bez problému 2. rok. Montoval ho zmámí který se věnuje stěračům a ostřikovačům pro škodovku. Je namontovaný pod plastovým obložením levého předniho podběhu. Investice cca 15kč, bohužel pro škodovku velký peníz.

Vedel by si presnejšie popísať, kde je namontovaný?

Vo Felíciach tento ventil je. Neviem, či bude pasovať aj do FII, ale skúsim to tam niekde narvať.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 4 týdny později...
Skuste tam dat spatny ventil. :)

tohle sem si koupil kdysi na zadek ve fiatě,ten ventil vlastně zabrání aby voda samospádem natekla zpět do nádržky a čerpadlo hned vodu tlačí a nemusí přetláčet nejdříve vzduch.Koupil jsem to v krámku náhradních dílů,trošku mně to dalo vysvětlit co chci.Přes týden zkusím to koupit a dát to na předek,protože si myslím,že ten zimní sajrajt aji se vypaří a dám to asi tak dvacet čísel k motorku,jestli se tam dostanu.Není u favoritu/felicie ten ventil jen na zadní ostřik?

Editováno: , autor: petrumr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Včera jsem hodně používal odstřikovače, potřeboval jsem vyprázdnit celou nádobku a jednou se mi stalo, že se nejprve spustily stěrače a potom až odstřik. Bylo to tím, že jsem úplně nepřitáhnul páčku ovládání.

Jinak vše funguje normálně, nejprve voda a asi po 1 sekundě stěrače.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alespilot : Podle mě se nedá neboť, FII fl je po elektrické stránce úplně jiné auto než FII a jak bylo někde na začátku vlákna psáno, nijak to nejde udělat, než se s tím smířit.....

Ikdyž možná námět pro někoho kdo má čas se s tím zabývat, asi ny by neměl být velký problém udelat zpoždění spuštění motoru stěračů při ostřikování..... jde oto jestli výsledek bude odpovídající vynaložené námaze :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Koukám že nejsem jediný koho štve setření na sucho.Jaké bylo překvapení když jsem manželce teď koupil renaulta clio 2002 a ten nejdřív ostříkne a pak setře.

Docela mě to nas... .Pokud někdo objeví možnost softwarového upravení dejte vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

TAk vyriesene stieranie sucheho skla.

UPRAVENA schema je tu: http://www.upnito.sk/imggal.php?viewGallery=5e1fcb6816e0e30a69df1bf27ad6365b

NAmiesto 33k odporu je mozne pouzit kombina ciu odporu 10k a trimra25k pre nastavenie optimalnej doby oneskorenia.

Ak to BUDETE POUZIVAT NENESIEM zZIADNU ZODPOVEDNOST ZA SKODY NA MAJETKU A ZDRAVI , PRAVNE PROBLEMY problemy s POliciou stk a podobne.

svorkovnica SX4 kontakt 15... povodny kontakt vytihnes a vlozis tam novy... medzi ne zapojič to zapojenie. je to oznacene stary koblik OLD XS4 a novy ktory idee na povodne miesto XS4. Na povodny som natihol zmrštovaciu buzirku tak že sa to da v ohode dat do povodneho stavu bez cvikania a pajkovania. Pokial viem potom nefunguje funkcia a to ze pri zapnutych prednych stieracoch a zaradeni spiatocky nedojde k zotretiu zadneho skla. musi sa utriet zatlačenim pačky stieračov. jendotka sa nachadza vedla poistkovej skrinky bavima sa o 6L. Pred tym by som doporucil skontrolovať a to odpojenim pinu, a ostrekovanim skla stierace by sa nemali spustit. obrazok svorkovnic jednotky palubnej siete- svorkovnicabsg.th.png

plosak mas tu : http://leteckaposta.cz/828729168 je pouzita smd dioda na relatku, a odpor 33K (hodno ta sa urci skusmo)cez trimer je vlastne osadeny az po nastaveni optimalnej doby oneskorenia namiesto trimra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...