Jump to content

Blikající kontrolka žhavení


van
 Share

Recommended Posts

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007

Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

Edited by van
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ahoj. Dneska som nastartoval auto vyrazam na D1 a asi po 5 km pri 130km/hod.Auto prestalo tahat rychlost upadla do max 120km/hod a zacalo svietit zhavenie MaxiDOT do dilny porucha.Po opatovnom zhasnuti a nastartovani auto taha ako ma a nesvieti ziadna kontrolka.Kde moze byt problem ?


 


Vycital som ze spinac brzdových svetiel to moze byt tiez. 


 


 


Škoda Octavia II FL 2.0 TDI PD kod : BMM naj. 147 000km rv.2010


 


Vopred dakujem za informacie.


Link to comment
Share on other sites

Tak dneska som dospel k záveru s jedným mechanikom zo Škoda.Vravel že pri 147 tis. km je mala pravdepodobnosť zanesenia turba nakolko aj DPF je len na 2% zanesene.A ked som mu povedal ze tankujem na Shell V-power disel stale tak to vylucil. Navrhol vymenit ventil N75 a az potom sa pohnut dalej inak nie stale to pada do nudzaku.este ten LOG sem hodim akonahle to da opat do nudzaku.  A napisem ze co to bolo a ako som dopadol.

Link to comment
Share on other sites

V stredu už budem mat doma nový ventil N75 (napisem ze ako som pochodil ci to bol problem). Ovladanie turba banka som kontroloval popridaval plny kamrat a ja som sledoval ci to ide lahko a ze ci dobre funguje tiahlo.Funguje to dobre. zostavaju hadicky a  N75 ventil.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

OPRAVENO : doma som vymenil N75ventil zasiel do servisu povedal som im co to robi oni otestovali turbo a aj regulaciu podtlakom a vsetky hadicky...a dospeli k tomu ze to robila N75 ktoru som doma vymenil takze som zaplatil len 15€ za diagnostiku VAG a kontrolu podtalku + hadiciek...dakujem za radi

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

mám Octáviu 2.TDi, motor BMM včera mi začala blikať za jazdy kontrolka žhavenia a motor okamžite stratil ťah. Skúsil som to odstaviť a po cca 1h išiel zase normálne no po 100 km sa to stalo znova. Pôjdem na diagnostiku ale už teraz mám z toho mindráky čo to môže byť.Nemal niekto niečo podobné na svojom aute

Link to comment
Share on other sites

tak som bol dnes na diagnostike u kamoša a tu je výsledok poradte co dalej alebo ako mám postupovať, ešte svietila kontrolka motora tá po diagnostike zhasla ale ostala svietiť kontrolka DPF filtra

 
                Addresa 01: Motor       Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC    HW: 03G 906 021 AB
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG  2118
                      Kódování: 0000072
                   Číslo dílny: WSC 52973 107 93054
                      VCID: 69DDC81E4062C3B
3 závad nalezeno.
 
005661 - Žhavicí svíčka válce 4 -Q13 
               P161D - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 244084 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:46
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 840 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.36 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Teplota: 11.7*C
                    Provozní stav: 10110000
 
005658 - Žhavicí svíčka válce 1 -Q10 
               P161A - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 244643 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:48
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 882 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 11.25 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Teplota: 7.2*C
                    Provozní stav: 10110000
 
008825 - netesnost v sacim systemu 
               P2279 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00110000
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 249919 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 12:48:20
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 1512 /min
                    Rychlost: 63.0 km/h
                    Výkon/klapka: 75.3 %
                    Napětí: 14.21 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Kroutící moment: 358.7 Nm
                    Teplota: 84.6*C
 
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
Edited by lmiki70
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...