Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007

Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

Editováno: , autor: van
Vloženo
Dobrý den, chtěl bych se zeptat zkušenějších neví-li někdo proč bliká kontrolka žhavení OII 2,0TDI 16V BMN, r.v.2007

Žhavící svíčky zkontrolovány,všechny žhaví, VAG nenachází žádný problém.Děkuji.

Môže to byť brzdový spínač.

  • o 4 roky později...
Vloženo

Ahoj. Dneska som nastartoval auto vyrazam na D1 a asi po 5 km pri 130km/hod.Auto prestalo tahat rychlost upadla do max 120km/hod a zacalo svietit zhavenie MaxiDOT do dilny porucha.Po opatovnom zhasnuti a nastartovani auto taha ako ma a nesvieti ziadna kontrolka.Kde moze byt problem ?


 


Vycital som ze spinac brzdových svetiel to moze byt tiez. 


 


 


Škoda Octavia II FL 2.0 TDI PD kod : BMM naj. 147 000km rv.2010


 


Vopred dakujem za informacie.


Vloženo

Diky moc . tak zatial som vyčítal že na 97% to je teda spinac brzdových svetiel a práve preto to pustí len do max 120km/hod. Zajtra skocim na diagnostiku snad sa pride na to.

Vloženo (editace)

To může byt kde co že ti to padá do nouzového režimu, u brzdových světel mi žhavení bliká, ale nespadlo mi to nikdy do nouzáku. 

Editováno: , autor: VAG BoBo
Vloženo (editace)

tak to áno ale mne to SVIETI ked to robi a nie BLIKA nic ineho nezostava len to dat na dignostiku zajtra budem mudrejsi a napis to aj sem .

Editováno: , autor: inpulse
Vloženo

Tak tiahlo turba je OK podla mechanika turbo netreba este cistit podla neho dalej prikladam chybove hlasenie podla mna to bude N75 ventil. On silou mocou ze turbo cistit za 150€. tak neviem poradte.

post-31877-0-79992300-1388657114_thumb.j

Vloženo

Tak dneska som dospel k záveru s jedným mechanikom zo Škoda.Vravel že pri 147 tis. km je mala pravdepodobnosť zanesenia turba nakolko aj DPF je len na 2% zanesene.A ked som mu povedal ze tankujem na Shell V-power disel stale tak to vylucil. Navrhol vymenit ventil N75 a az potom sa pohnut dalej inak nie stale to pada do nudzaku.este ten LOG sem hodim akonahle to da opat do nudzaku.  A napisem ze co to bolo a ako som dopadol.

Vloženo

V stredu už budem mat doma nový ventil N75 (napisem ze ako som pochodil ci to bol problem). Ovladanie turba banka som kontroloval popridaval plny kamrat a ja som sledoval ci to ide lahko a ze ci dobre funguje tiahlo.Funguje to dobre. zostavaju hadicky a  N75 ventil.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

OPRAVENO : doma som vymenil N75ventil zasiel do servisu povedal som im co to robi oni otestovali turbo a aj regulaciu podtlakom a vsetky hadicky...a dospeli k tomu ze to robila N75 ktoru som doma vymenil takze som zaplatil len 15€ za diagnostiku VAG a kontrolu podtalku + hadiciek...dakujem za radi

  • o 2 roky později...
Vloženo

mám Octáviu 2.TDi, motor BMM včera mi začala blikať za jazdy kontrolka žhavenia a motor okamžite stratil ťah. Skúsil som to odstaviť a po cca 1h išiel zase normálne no po 100 km sa to stalo znova. Pôjdem na diagnostiku ale už teraz mám z toho mindráky čo to môže byť.Nemal niekto niečo podobné na svojom aute

Vloženo (editace)

tak som bol dnes na diagnostike u kamoša a tu je výsledok poradte co dalej alebo ako mám postupovať, ešte svietila kontrolka motora tá po diagnostike zhasla ale ostala svietiť kontrolka DPF filtra

 
                Addresa 01: Motor       Labely: nevybrány
Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 JC    HW: 03G 906 021 AB
           Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG  2118
                      Kódování: 0000072
                   Číslo dílny: WSC 52973 107 93054
                      VCID: 69DDC81E4062C3B
3 závad nalezeno.
 
005661 - Žhavicí svíčka válce 4 -Q13 
               P161D - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 1
                    Kilometry: 244084 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:46
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 840 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 14.36 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Teplota: 11.7*C
                    Provozní stav: 10110000
 
005658 - Žhavicí svíčka válce 1 -Q10 
               P161A - 000 - přerušení
             info o závadě:
                    Stav závad: 01110000
                    Priorita závad: 3
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 244643 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 05:41:48
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 882 /min
                    Rychlost: 0.0 km/h
                    Výkon/klapka: 0.0 %
                    Napětí: 11.25 V
                    Provozní stav: 00101100
                    Teplota: 7.2*C
                    Provozní stav: 10110000
 
008825 - netesnost v sacim systemu 
               P2279 - 000 -  - Sporadická
             info o závadě:
                    Stav závad: 00110000
                    Priorita závad: 1
                    Frekvence závad: 4
                    Kilometry: 249919 km
                    Indikace času: 0
                    Datum: 2000.00.00
                    Čas: 12:48:20
 
             info o závadě:
                    Otáčky: 1512 /min
                    Rychlost: 63.0 km/h
                    Výkon/klapka: 75.3 %
                    Napětí: 14.21 V
                    Provozní stav: 00101000
                    Kroutící moment: 358.7 Nm
                    Teplota: 84.6*C
 
 
Readiness: 1 1 0 0 0 
Editováno: , autor: lmiki70
Vloženo (editace)

ok žhaviče vymením zajtra skontrolujem sací systém ale s tou kontrolkou filtra ked by sa našla nejaká chyba v sacom zhasne sama

Editováno: , autor: lmiki70
Vloženo

tak a našla sa deravé potrubie čo ide do turba dnes to rozoberiem a skúsim niekde zohnať dúfam že tam bude číslo dielu ak má niekto obrázok z ETKY s číslami dielov potrubia. Dúfam že potom zhasne aj kontrolka DPF filtra.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...