Přejít na obsah

XV. Tipcars Pražský rallysprint


Olin

Doporučené příspěvky

XV. Tipcars Pražský rallysprint dnes v podvečer odstartoval. Pořadatelům se přihlásilo na 60 posádek nejen od nás, ale i několik zahraničních. Na žádné připravených pěti RZ nelze zapomínat ani na bezpečnost!!!

První rychlostní zkoušku máme za sebou a zde Vám přináším pár fotografií.

post-5-1259965084_thumb.jpg

post-5-1259965100_thumb.jpg

post-5-1259965114_thumb.jpg

post-5-1259965122_thumb.jpg

post-5-1259965134_thumb.jpg

post-5-1259965141_thumb.jpg

post-5-1259965160_thumb.jpg

post-5-1259965176_thumb.jpg

post-5-1259965187_thumb.jpg

post-5-1259965196_thumb.jpg

post-5-1259965205_thumb.jpg

post-5-1259965212_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Strahov byl dobrý, ale nejvíce se mi líbila Chuchle. Druhá RZ "HATATITLA" byla fantastická a podařilo se mi tam udělat parádní fotky, jednu již máte na wallpapers :palec2: . Jinak tuto akci si nemohla nechat ujít ani má fabča :smich:

WALLPAPERS

V tuto chvíli Ptica zpracovává a vybírá z dvoutisícovek fotografií ty nejlepší, které pak najdete v naší fotogalerii :kuk:

post-5-1260095414_thumb.jpg

post-5-1260095422_thumb.jpg

post-5-1260095431_thumb.jpg

post-5-1260095439_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

XV. Tipcars Pražský rallysprint

Letošní již patnáctý ročník Pražského Rallysprintu přinesl změnu v podobě vypuštění Řeporyjských erzet, které byly nahrazeny novou šotolínovou speciálkou na Chuchelském dostihovém závodišti. Při tomto závodě až tak nejde o vítězství, ale spíše o shoow, je něco užasného,jak se tyto závodní speciály prohánějí v centru Prahy.

celý ČLÁNEK

kompletní FOTOGALERIE

a zde ještě par fotografií jako upoutávka - tentokrát jsem se focením oprvdu bavil :)

post-5-1260135585_thumb.jpg

post-5-1260135612_thumb.jpg

post-5-1260135628_thumb.jpg

post-5-1260135635_thumb.jpg

post-5-1260135643_thumb.jpg

post-5-1260135661_thumb.jpg

post-5-1260135672_thumb.jpg

post-5-1260135687_thumb.jpg

post-5-1260135712_thumb.jpg

post-5-1260135720_thumb.jpg

post-5-1260135729_thumb.jpg

post-5-1260135744_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

XV. Tipcars Pražský rallysprint s novinkou v Chuchli se vydařil

XV. Tipcars Pražský rallysprint je minulostí. Přilákal 60 posádek nejen od nás, ale i několik zahraničních, které čekalo celkem 5 RZ na třech úsecích. Jistě zajímavou novinkou z diváckého i jezdeckého hlediska byla zcela nová zkouška na závodišti v Chuchli.

Ve startovním poli se objevilo dokonce osm speciálů WRC, pět speciálů Super 2000 v čele s vozem Peugeot 207 S 2000 obhájce titulu a úřadujícího mistra Romana Kresty a řada dalších posádek, mnohdy se zajímavými spolujezdci, kteří jen krátce nahlédli do tajů rallye. Přijel zmíněný mistr „velkých rallye“ i vicemistr, mistr sprintů Jaroslav Orsák i mistr Evropy Antonín Tlusťák, či světovými starty ostřílený Martin Semerád.Vše doplnila řada produkčních vozů značek Mitsubishi i Subaru, ale i vozů mnoha dalších značek, včetně několika historických závodních vozů, které stále umí jezdit pěkně rychle a budí nadšení fandů.

Do závodu odstartovalo i několik okruhových jezdců v čele s Tomášem Engem, z nichž někteří usedli za volant a někteří na místo navigátora. Vrchol tuzemské sezóny opět přilákal řadu zajímavých spolujezdců, jako Petra Čtvrtníčka nebo specialistu na hubnutí Petra Havlíčka a další.

O „mikulášském“ víkendu zaburácely motory soutěžních vozů nejen v okolí Strahova, ale premiérově také na závodišti ve Velké Chuchli. Zde se hned v sobotu ráno sešlo velké množství diváků, kteří jistě mohli být spokojeni s nabízenou podívanou zejména v podání speciálů WRC i produkčních čtyřkolek. Táhlé smyky na plný plyn, to byla velmi pěkná podívaná. Trať ale vedla i po úzké šotolině a nechyběla ani asfaltová cesta přímo těsně pod tribunami. Navíc diváci z tribuny viděli téměř celý areál, i když na druhou stranu všechno sledovat nešlo, neboť na trati se pohybovalo několik závodních vozů najednou.

„Měl jsem z této rychlostní zkoušky trochu obavy, protože jsme měli s Mirkem jen jeden průjezd na napsání rozpisu a já jsem tento test vůbec neznal. Mirek mě ale svojí neskutečnou pečlivostí rozpisu velmi podpořil a my zde vyhráli. Vytvořili jsme si tak důležitý náskok na soupeře před dalšími strahovskými okruhy, kde jsme se snažili hlavně neudělat defekt pneumatiky, kterých bylo letos opravdu hodně. Závodilo se stále velmi těsně a díky malým časovým rozestupům jsme museli jet pořád na doraz,“ popisuje průběh soutěže vitězný Václav Pech ve své tiskové zprávě.

„Celou soutěž provázela výborná atmosféra a fandění diváků. Souhra s Mirkem Topolánkem byla v autě bezchybná a z našeho třetího společného vítězství na této soutěži mám velkou radost,“ řekl dále Václav Pech . „Fabia WRC je auto, které se neuvěřitelně povedlo, to svezení s ním je neskutečné. To se těžce dá popsat a jsem rád, že jsme opět vybojovali první místo. I když ten závod je trochu pro lidi, všichni ho berou hrozně vážně, “ doplnil druhý člen vítězné posádky politik Mirek Topolánek.

Počasí se vydařilo a zaslouží si pochvalu, když v sobotu ráno v Chuchli dokonce vykouklo i sluníčko.

Na závěr přidejme ještě poděkování posádkám za předvedené výkony, všem pořadatelům, sponzorům i dalším partnerům, bez jejichž pomoci by podobnou akci nebylo možné uspořádat, ale i divákům za respektování pokynů pořadatelů. A také novinářům, kteří akci pomáhali propagovat.

Vítězem se stal Václav Pech se spolujezdcem expremiérem Mirkem Topolánkem před úřadujícím mistrem republiky Romanem Krestou a Slovákem Jozefem Bérešem. Vyhrála tedy Fabie WRC před Peugeotem S 2000 a Fabií S 2000. Výborně zajel i Antonín Tlusťák s další Fabií S 2000 a Pavel Valoušek s Octávií WRC, kterým patřila další dvě místa.

Ne všechny posádky ale jely vyloženě na co nejlepší výsledek. Cílem mnoha bylo totiž především co nejvíce pobavit diváky a tak namísto efektivní jízdy o sekundy přímo na trati vytáčeli kolečka a bavili tak nadšené diváky i sebe. I za cenu, že tak klesnou v celkovém pořadí dozadu. Za zmínku stojí v tomto směru zejména Petr Brynda, Petr Hozák, Pavel Valoušek, Josef Béreš, Sláva Ducháček, ale i mnozí další a další.

V televizi bude sestřih z Prahy k vidění v pořadu Svět motorů již v premiéře dnes v podvečer. V pořadu Motormix ( viz www.tvmotormix.cz ), který byl mediálním partnerem akce, pak od nadcházejícího víkendu, přičemž pořad bude ke stažení I na internetu a to po celý nadcházející měsíc.

Video z akce i s rozhovory s vítěznou posádkou již najdete zde :

Doplňme ještě na závěr pár slov k “nekonečným diskusím” na téma vstupné: Ano, vstupné 250 kč ( resp. 320 kč) není nijak nízké. Nicméně na druhou stranu uspořádání akce není zcela zadarmo, jak je asi rovněž jasné. Kromě běžných poplatků na uhrazení pořadatelů, či činovníků, časomíry atd můžeme přidat další příklady: Někdo z kritiků si možná ani neuvědomuje, že ne právě levnou záležitostí je pronájem stadiónu na Strahově, ale i veškerých okolních komunikací, na kterých se závod jede, a samozřejmě I pronájem závodiště v Chuchli. Zadarmo jistě není ani položené zámkové dlažby a tak by šlo pokračovat.

Již patnáctý ročník akce se jistě vydařil a svědčily o tom ohlasy posádek i diváků, i když nedostatky se jistě našly. Ale téměř vždy a na všem je co zlepšovat….. Takže: “ať žije” šestnáctý ročník „Prahy“!

Pavel Jelínek, www.tvmotormix.cz, mediaservis

732 223456

Tiskový mluvčí XV. Tipcars Pražského rallysprintu

Oficiální stránky akce: http://www.prazskyrallysprint.cz/

7 prosince 2009

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Antonín Tlusťák a jeho Škoda Fabia S2000

Před koncem roku většina z nás hodnotí právě ten končící a začíná myslet na nový, nadcházející. Ne jinak tomu je i u posádky Tlusťák-Škaloud na voze Citröen C2 S1600, která se v letošním roce stala mistry Evropy v kategorii vozů s jednou poháněnou nápravou a pátá v absolutní kvalifikaci.

Tyto úspěchy a přízeň sponzorů rozhodly uskutečnit krok o kategorii výše a splnit si sen většiny současných jezdců pořízením nového silnějšího vozu. K radosti posádky i celého týmu do garáže přibyla nová kráska – Škoda Fabia S2000 a sám jezdec dodal „Je mi jasné, že přestup do třídy N4 nebude nic jednoduchého. Kromě několika vyjíměčných startů nemám s vozy s pohonem všech čtyř kol moc velké zkušenosti, většina mé soutěžní kariéry je spjata s předním náhonem. Proto chci vůz nejdříve důkladně poznat a učit se s ním krok po kroku.“

CELÝ ČLÁNEK

post-3-1261941503_thumb.jpg

post-3-1261941528_thumb.jpg

post-3-1261941540_thumb.jpg

post-3-1261941555_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...