Přejít na obsah

Nefunkční část maxidotu od rádia


Dom

Doporučené příspěvky

No jasně no.401 ti nikdy nepůjde.Bože proč si prvně nezjistíš,jak to má být kódované.U 401 ti nemusí jít ani podsvit ani "S" kontakt.Dej 405,potom Gateway reset a je to.možná to půjde i bez resetu

00405 jsem tam měl a nešel mi osvit, zvyšování hlasitosti při zrychlování a ani se nevypnulo při vyndání klíčku.. ted když jsem tam dal 00401 tak to jde jen ne ten maxidot

mám tam tedy zkusit dát zpátky 00405 a reset gateway? jestli to dobře chápu..

to první rádio nevím jaké bylo.. ani nevím jak poznám jestli je can nebo ne..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsi blbý nebo natvrdlý nebo idiot? říkám ti nemáš zapojený can!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 405 je správně, jenom nemáš zapojený Can!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! propoj s budíkama a pojede............... a to je naposledy co do diskuze o tvém rádiu píšu.... když si nedáš říct tak chuj s tebou..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

začíná se to pěkně zamotávat.V úvodu píše,že tam měl symphony,které šlo s MF volantem a maxidotem.otázka,jestli šel maxík po Canu nebo po 3 drátech.

Teď tam dal Symphony s MP3 a pokud se domnívám,ty se dělaly pouze canové.Píše,že MF volant jde.Tudíž,pokud se nemýlím,tam měl i před tím CAN symphony a jelikož mu na maxíku ukazovalo,Cany natáhle má.možná to opravdu chce pouze Gateway reset a kódovaní 405.

Kdyby tam totiž prvně měl NeCan Symphony a teď dal CAN,volant by nešel.

Nicméně debata je naprosto nesmyslná,pokud dotyčný nedá index rádia a nepodívá se,jaké dráty má zapojené z mini Iso zeleného konektoru.

Takže pokud toto nedodá,nemá smysl diskutovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím sem z toho zblblej...

s tím zapojením toho zeleného konektoru na rádiu tak to jsem přidal do příspěvku jako obrázek to tu mám tak se na to mrkněte nejsou tam čísla pinů to nevím ale je to tam nakreslený jak to je a kde je jaká barva kabelů...

index rádia nevím co je řekněte mi kde to najdu a napíšu to sem nebo jak poznám jestli je can nebo ne..

a co se týče toho nakodování tak to mi trochu nejde do hlavy protože když jsem tam měl 405 tak mi nešel regulovat osvit, nevyplo se při vyndání klíčku a nezvyšovala se hlasitost při zrychlování a psalo to chybu na can žádná komunikace nebo něco podobnýho..

ted při 401 to vše jde a chyba tam žádná není...

tak mi řekněte jestli tam mám tedy zkusit dát 405 a reset gateway???

a co ten reset vůbec přesně udělá..

děkuji

jestli pomůže mám superba 2,8 v6 elegance mr 03

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechci se dohadovat a vypadat za idiota ale podle mého názoru to tak mám protože jak tu někdo psal tak na can by tam měli být nějaké fialové dráty a ty já tam nemám...

v příloze je obrázek jaké tam mám kabely a jak jsou rozmístěné

mám teda ještě předtím než bych se pouštěl do nějakého předělávání drátů tam zkusit 405 a reset gateway???

post-9448-1260821662_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Tak jsem to udělal podle toho návodu co je v odkazu... rozhodil jsem zelený konektor u budíků a piny 30 jsem dal na pin 8, 31 na pin 9 a 32 nezapojil...

a po vrácení budíků a otočení klíčkem to píše imobilizér aktivní takže to nejede a nejdou vytáhnou okínka vůbec se nehnou... když jsem to tam připojil zpět ty budíky tak ručička rychloměru chvíli pulzovala tak o pět milimetrů po chvíli přestala... a teda ani nejde ten kus toho maxidotu na to rádio... když to hodim na diagnostiku tak se nemohü vůbec dostat do jednotky konfortu jakoby tam nebyla... tak mi prosím někdo poraďte co s tím ted mám dělat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

řekněte mi prosím odkud kam mají ty kabely tedy vlastně jít??? od rádia k jednotce konfortu??? nebo někam jinam? našel jsem ve schématech ještě něco na can bus na pinech 27 a 28 mohlo by to být k něčemu??? a ještě mám prosbu můžete mi sem hodit schémata na kde je rádio zapojený přes can a kde je to jen po tom tří drátu? děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se prosím nehádejte :-))))nemá tam CAN řešil jsem tento problem na X supech......když si tam chcete dát can radio.......a nejlépe si can chytnete u řidiče v levo vedle spojky.....protože vyndavat budíky u supa je zatrest :-))))))ale to už s tím canem se opakuji Milhausek to řikal ...........

pokud je SUP klasika a spojen 3dratem do štítu.......a dá se tam radio can nepůjde podsvit klíček maxík .....klasika informace jsou v datech CANU!!!!!!!

Mrs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potřebuju spíš poradit s tím imobilizérem a oknama aby auto zase jelo a daly se zavřít okna!!!! a to rádio tam píšete furt a když sem to udělal jak ste psali tak se to celý pos***** takže by mne zajímalo kde jsem udělal chybu nebo co se stalo... děkuju a prosím odpovědi pro lajka...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezlob se na mě, ale po přečtení tématu se ještě divím, že kluci jako Milhausek a MartinRs ještě vůbec reagují na tvoje pokusy s autem. Řešíš to tady od prosince a moc daleko, jsi se nedostal.

Milhausek je daleko, ale Martin je v Praze jako ty. Kdyby si se s ním přes SZ spojil, měl by si všechny problémy za jedno odpoledne vyřešené a ke všemu tak, jak to má být a měl by jsi klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám podobný problem, koupil jsem supa1 ve kterým je origo rádio na kazety. Nefunguje ovládání rádia na volantu ( tempomat jde) a nefunguje horní část maxidotu. Podle mě tam od výroby tohle rádio nebylo, ale asi ho někdo vyměnil. Čtu tady už dva dny a tom propojení... Dá se poznat se zapojení rádia jestli je to can nebo iso?

Jo a je to divný ale nefunguje ani klakson na pravé části volantu.. uprostřed a vlevo to troubí ale vpravo u tlačítek ne.. Tak nevím jestli je to nahoda nebo to s tím souvisí.

Dík moc...

post-69220-0-04517300-1317152352_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No kodování nevím. To se prej zjistí přes VAG jestli jsem dobře četl a ten ja nemám a do servisu se mi s tím nechce kvuli tomuhle. Spíš by mě zajímala jedna věc. Kazetové rádio tam stejně nechci, takže ho chci vyměnit za CD nebo CD/mp3, samozřejme origo škoda. Potřebuji ale vědět když takove seženu jak poznám že je CAN nebo ISO? Pokud jsem tě dobře pochopil. Když tam dám canové rádio tak to bude fungovat? Ja a nevíš jestli ten klakson souvisí s tím radiem nebo ne?? Je to divný že na jedné pulce klakson jde a na druhe ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím rádiem to je docela prdel... já ku příkladu mám origo symhony kazetové a maxidot i volant šlape. Koupil jsem symphony CD nechal nakodovat,ale stejnak volant a maxidot nešlapalo.....takže jsem to netrefil.Nechal jsem kazetové a koupil redukci na usb a poslouchám s flaschky.Ten volant s tím nebude souviset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi ano...chápu,že jde zprovoznit vše natahat nové dráty přímo pro rádio.Byl jsem u vyhlášeného auto elektrikáře v Jihlavě,ale bohužel asi až takhle tomu nerozumí. Musel jsem to řešit takhle,i když bych radši měl v autě z roku 2004 rádio aspoň na CD než kazety trochu to ubírá na kráse....

Ještě by mě zajímalo když by rádio nebylo propojené tak jak má.....fungovalo by konfortní kodování ???

Po odpojení autobaterie a následném připojení se rádio samo nakodovalo (bez nutnosti zadávat kod).

Což si myslím,že by nešlo kdyby auto mělo třeba třídrát a rádio Can ???

Editováno: , autor: stankra6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...