Kudli Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 (edited) Ahoj všem. Včera se mi stala věc, jel sem po dálnici a začaly se mi zpomalovat stěrače (nedávám sem tomu nějakou duležitou váhu ). Sjel sem z dálnice že budu odbočovat na vedlejší a při rozjezdu se mi rozsvítilo Servo, ASR i ABS a řízení šlo jen bez posilovače. Řekl sem si pršelo, možná někam natekla voda. Odstavil sem auto na okraj, vypnul motor a po cca 5 minutách mi už motor nenaskočil. Jen se mi vždy rozsítily kontrolky, které při startu zhasly i s osvětlením interiéru. Po odtahu ke kámošovi sem musel sjed z odtahu a vyzkoušel sem stli to nechytne a chytlo to, ale jakmile sem sjel dolu, rozsvítilo se servo a nešel posilovač...Napojili sme auto na diagnostiku a napsalo nám to 2 věci : Sporadická závada u Serva řízení a červená chyba u Svorkovnice Alternátoru BC či DC. Prozkoušeli sme napětí a altík dával při chodu motoru 11V...Vyndali sme tudíž altík, dali jinej, zánovní a ten dával 10V. Takže budˇje chyba někde jinde nebo to bude blbá náhoda...Auto stojí u kamaráda a čeká na eletrikáře. Nemáte někdo s tímhle jevem zkušenosti či nápad co by s tim mohlo být??? Jinak auto : fabča 1,9 TDi, najeto 69 tis. km, MR07, kombi, servisováno... Edited December 9, 2009 by Kudli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cartmanko Posted December 9, 2009 Share Posted December 9, 2009 (edited) kable mas vyvesene? altik pri zabere 11v? to je malo. aspon 13,5V. Servo nie je utopene? kabel odhnity? Edited December 9, 2009 by cartmanko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudli Posted December 9, 2009 Author Share Posted December 9, 2009 Kabely to snad nebyly ale jistej si člověk být nemůže. 11V to bylo na volnoběh, u auta u něhož sme to moje startovali přes kabely měl na volnoběh 14V (bylo to SDi). Abych řekl pravdu, na to servo sme moc nekoukali ale ohnutej kabel sme nenašli. Pojistky na baterce i u volantu sme kontrolovali a nic. Psal mi ten kamarád že tam dnes měli plno a že to odveze zítra...Tak snad budem moudřejší. Hlavně doufám že to bude jen třeba dioda u altíku či uhlík...Toho svazku kabelů se ale taky bojim . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief1 Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Pri zapnutí zapaľovania ti svieti kontrolka baterky? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudli Posted December 10, 2009 Author Share Posted December 10, 2009 nn ani při nastartování přes kabely se vůbec nic s dobíjením nerosvítilo, vždy jen servo, abs a asr...kdžy sme to dokonce nechali chvilku běžet, začal mít motor divnej zvuk a ty 3 kontrolky blikat... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milanbicak Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Ty kontrolky Ti budou svítit dokud Ti nezačne altík dávat proud. Závada bude v dobíjení a vůbec ve výrobě proudu. Třeba servo, pokud startuješ přes kabely nefunguje a je funkční až po dalším nastratování, kdy už je baterka trochu nabitá. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pivinko Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 nejsem zrovna profík, ale už jsem to tady někde jednou psal, měl jsem stejný problém, byl uvolněný drát někde ze spoda auta od alternátoru, při zapnutí klíčku nesvítí dobíjení....když si toho člověk nevšimne včas, udělá to co tobě. mám taky 1.9 tdi, prej je to u této motorizace díky větším otřesům klasika. měl jsem to už 2x cca po půl roce Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief1 Posted December 10, 2009 Share Posted December 10, 2009 Potvrdzujem že je to častý jav... Aj mne sa rozsypal tento kábel, ktorý slúži na budenie alternátora... Za jeden mesiac som nabíjal 3 krát akumulátor... Po oprave káblu som mohol kúpiť rovno nový akumulátor lebo ten starý bol z tých vyšťavení úplne ko. Skús pohľadať, riešilo sa to tu už. A myslím že tvoj problém bude najskôr spočívať v tom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kudli Posted December 11, 2009 Author Share Posted December 11, 2009 Tak už mám autí doma. Prakticky máte všichni pravdu , byl to vyklepanej kablík u altíka plus ještě nejaký 4 kabely co k nemu vedly byly nějak požkozený. Oprava vyšla na 1500,- takže supr práce. Navíc si těd všímám že mi daleko víc svítí palubka a koenčně se mi u otáčkoměru při zapnutí zapalování rozsvítí baterka která po nastartování zhasne. Každopádně díky moc za rady Pánové . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.