atomic Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Ahoj! tuhle se mi stalo, že za vižších otáek se mi rozblikala kontrolka dobíjení s nápisem "Dobíjení - do dílny", potom to nedělalo zase 50km, pak při vyžšíš ot zase, ale vždycky to hnedka zhaslo,když se otáčky vrátili níž a tuhle jsem nasedl do auta a už to sví pořád. Nevim na co bych se měl zaměřit a nebo se odporoučel altík??? :-( Díkys!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danone Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Jo treba ho premerat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted December 13, 2009 Share Posted December 13, 2009 Daj si opravit alternator. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paolo.007 Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 (edited) Mě se kontrolka rozsvítila a už nezhasla. Zajel jsem do servisu a altík v háji. Jeho oprava cca 5000,- a nový stojí okolo 13-ti !!! Edited December 19, 2009 by Paolo.007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PavelSv Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Altik v háji nás to taky luxusně vypeklo.baterka se vybila převodovka spadla 3km od domu v kopcích na úzký silnici do nozáku houpla tam 4 a fertig.tak bylo lano a trada dom spravit altík totálně KO.Prostě radost Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paolo.007 Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Altík opraven, výměna kotvy, vše bratru za 4.800,- Kč , to je ranec před vánoci, ale jezdím ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuVIrs Posted September 18, 2010 Share Posted September 18, 2010 včera se mi stalo při cestě, že se náhle rosvítila kontrolka dobíjení.. po 5km zhasla(altik nedobijel, pokles napětí) pak se opět chytl a po 25km zase svítí a už svítí do teď. Uhlíky byly dost dlouhé když jsem loni měnil v něm ložiska, že by regulátor odešel?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ace ventura Posted September 21, 2010 Share Posted September 21, 2010 Může v něm být chyba nebo třeba kontakt v kabelech či vadný diodový blok... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuVIrs Posted January 18, 2011 Share Posted January 18, 2011 regulátor do týdne odešel úplně.. asi měl své léta za sebou Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bazycek Posted June 23, 2013 Share Posted June 23, 2013 (edited) Tak dnes se mi to rozsvitilo taky..zrovna v tu nejhorsi dobu jako vzdy Cuziku nemas kontakt na toho pana? Edited June 23, 2013 by bazycek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBob Posted August 17, 2013 Share Posted August 17, 2013 Tak pánové, já mám to samé... Chci předjet na dálnici, bliklo dobíjení, 10 km nic, a pak to začalo blikat při každým přidáním plynu....a než sem dojel 20 km domů, už to svítí neustále :-/ Tak jak to tady čtu, asi se připravím na opravu altíku, a to se mi to vrátilo před týdnem po repasi vstřiku za 4500kč. - Superb I, 1.9-77kw, 2006, 333,000 km - Hned dám pak vědět jak jsem dopadl.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted August 18, 2013 Share Posted August 18, 2013 (edited) Já jen nechápu, kam chodíte na ty ceny. Oprava altíku za 5tis? Může na něm odejít cokoli, ale kdyby to bylo s volnoběžkou, regulátorem a třeba nějaká dioda, ev.ložisko tak oprava kolem 3tis max. Ale většinou to bývá max 2500. Nový altík 13tis? To jste vzali kde? BOSCH - výměnou - 9500 Kč bez slevy se slevou 8500. A to prosím BOSCH. Když pominu mrdkózní Starline za bůra (který v žádném případě nedoporučuji), tak Valeo ho dělá za přibližně stejný peníz Edited August 18, 2013 by SUP1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBob Posted August 19, 2013 Share Posted August 19, 2013 (edited) Takže já mám hotovo. Byl to vadný regulátor napětí, konkretně totálně KO uhlíky, jde to vyměnit v autě, takže alternátor nemusí ven (jinak by se musel posunout chladič a vyndat vrtule, jinak se nevyndá spodní šroub na alternátoru.) doba opravy cca 10 minut a cena 1500 kč-VALEO a udělal jsem to sám. Edited August 19, 2013 by SuperBob Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Akire1 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 Škoda, že jsi nepořídil fotodokumentaci, určitě by byla pro mnohé z nás pomocí. Když tak prosím, nahoď alespoň slovního poradce. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted August 20, 2013 Share Posted August 20, 2013 To SuperBob: Určitě oceňuji, že jsi šel do toho sám. Je pravda, že většinou odejde jen rego, což se v Tvém případě potvrdilo. Super Tvoje práce, lepší, než cpát někomu do kapsy prachy za pár minut práce. Návod na to snad chlapci nepotřebujete ne? Prostě sundat ten zadní kryt altíku (1matka na plusu a dva šroubky, ale u některých ta matka na plusu není, myslím) a rego na Vás kouká Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SuperBob Posted August 21, 2013 Share Posted August 21, 2013 SUP1: díky :-) Přesně jak píše SUP1, sundat zadní plastový kryt na altíku a vykoukne na Vas něco takového: http://www.automarg.cz/dily/regulator-napeti-alternatoru-huco-130731/61224583/ , je to tam chycené na 3 šroubkách a opravdu to vymění každý. A pokud by tohle nebylo KO, tak potom je to pravděpodobně diodový blok a ten už se musí odpájet a tudíž musí alternátor ven. Ten diodový blok stojí cca 500kč, ale musí to udělat fakt někdo šikovnej. Ale ten alternátor bych opravdu z auta vytahovat nechtěl..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuzi Posted May 6, 2014 Share Posted May 6, 2014 Ahoj chlapi, dnes se mi právě rozsvítila kontrolka dobíjení. Je to tedy výhradě alternátor a ne třeba špatná baterka? S těmi cenami jste mě nepotěšili. Jak dlouho jste s touto vadou jezdili? S autem jezdím denně do práce, tudíž si nemohu dovolit ho odstavit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satas Posted May 14, 2014 Share Posted May 14, 2014 (edited) Nejspíše KO regulator nebo vydřený sběrný kroužek od uhlíků,bežná bolest skvostných Francouzských altiků VALEO. Edited May 14, 2014 by Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SUP1 Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Ano, je to výhradně závada altíku. Repas je na místě... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Satas Posted May 15, 2014 Share Posted May 15, 2014 Ahoj chlapi, dnes se mi právě rozsvítila kontrolka dobíjení. Je to tedy výhradě alternátor a ne třeba špatná baterka? S těmi cenami jste mě nepotěšili. Jak dlouho jste s touto vadou jezdili? S autem jezdím denně do práce, tudíž si nemohu dovolit ho odstavit. Pošli mi udaje o voze mohu zajistit nový mam díly za ceny mimo smrtelníka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zuzi Posted May 18, 2014 Share Posted May 18, 2014 Ahoj tip altíku bohužel nevím minulý týden šlo auto do servisu. Tak jsem dostal novou volnoběžku a měnič napětí celkem za 3000,-. Ale stále mi přetrvává problém se startováním, chytá to až na druhý pokus. Co jsem tak koukal tak jsme řešení tohoto problému nikde nenašel. Zkoušel jsem vyčistit škrtící klapku ale stále se mu nechce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.