alt Posted December 14, 2009 Share Posted December 14, 2009 Zdravím mám problém s motorem 1,8 tsi při rozjezdu při přidání plynu motor špatně reaguje na plynový pedál a už se mi několikrát stalo,že motor zdechl.Navíc když motor nastartuji a je studeny tak se mi zdá,že jde nepravidelně a do celého auta se přenášejí vybrace. Byl jsem s tím ve ŠKODOVCE tam přehrávali řídící jednotku nebo co trošku se to zlepšilo stále to,ale není ono.Díky za radu najeto 22000km Octavia MR 2008. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huml Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 podle popisu to snad vypadá, jakoby šel na míň válcu, asi bych to řešil znova navštěvou servisu a trvat na odstranění závady než se zničí něco dalšího, kontrolka motoru se nerosvěcuje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alt Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Právě,že nic není signalizováno a podle škodovky je vše v pořádku.Dělá to u studeného motoru a o občas když je motor ohřátý. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mates_XIV Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 (edited) Opravdu ti auto přehráli? Napiš sem co máš v autě za data. Už tady bylo pár takových kterým to tvrdili a nic neudělali. Kdyby ti to šlo na 3 válce rozvítiola by se ti kontrolka motoru. Edited December 22, 2009 by Mates_XIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bladik Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Taky bych se nedivil kdyby to nebylo prehrane. Zkusil bych navstivit jiny servis. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alt Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Tak jaká mám data tak to opravdu nevím,jak se to dá zjistit? Je,ale pravda chvíli potom co jsem byl v servisu tak sjištěné problémy se zdály být odstraněné.Bohužel zanedlouho se vyskytly sice né v tak velké míře,ale znovu.Co jsem ted zjistil je to,že pokud natankuji více oktanový(98-100) benzín tak se mi zdá,že nepravidelnost studeného motoru není tak markantní.Jinak tankuji OMW,SHELL,BENZINA zkrátka u kvalitních čerpacích stanic,alespon podle mě. S motorem jsem jinak velmi spokojen ve všech směrech tohle mě,ale opravdu štve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mates_XIV Posted December 27, 2009 Share Posted December 27, 2009 Parkuješ venku nebo v garáži? Data zjistíš z výpisu z diagnostiky bude to něco 1Z0 907 115 .. 0040? myslim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alt Posted December 28, 2009 Author Share Posted December 28, 2009 Parkuji v garáži.dneska jsem byl ve škodovce zítra mi dají vědět kdy jim to mam dovést.Jinak dneska jsem byl u známého a taková čísla jsme tam nenašli bylo tam nějaké 0101 a ještě nějaká další jsem z toho jelen.Když jsem auto s tímhle motorem kupoval tak jsem měl dojem,že je to jediná správná volba ted už si zase až tak jistý nejsem.navíc mi připadá,že si s tí kluci ve škodě něvědí zase až tak rady. no uvidím jak to dopadne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted December 28, 2009 Share Posted December 28, 2009 Měl jsem podobný problém se Superbem II s tím motorem. Ve škodovce přehrávali jednotku,měnuili váhu vzduchu,čidlo teplotry a nic. Nakonec jsem si doma udělal výmaz adpt.hodnot a zákl.nastavení klapky a po problémech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alt Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 prosím tě mohl by si blíže popsat co jsi s tím dělal? já už jsem z toho opravdu neštastný. škodováci si stí totiž nevědí rady navíc dneska mi volali,že to snad ani nepůjde přehrát.po jejich posledním zásahu už jede auto docela v pohodě dokonce bych řekl,že má i menší spotřebu.dneska ráno jsem ho,ale nastartoval a motor a celé auto vybrovalo jako by šlo na tři válce až se vypne sytič a otáčky klesnou z těch cca 1200-1300ot.min na cca 800ot.min. tak je po problému motor se ustálí a přestane vybrovat.nevím co si o tom mám myslet a hlavně mě zaráží,že si s tím nikdo neví rady,auto v záruce a je mi to naprd. odkud jsi,že bych ti to dovezl,že by si se na to podíval? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cosby Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Co jsem dělal to jsem už napsal,podrobněji už to nejde.prostě výmaz adapt.hodnot a základní nastavení klapky.jinak ti to udělám ,není problém-Kopřivnice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alt Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 dobre ja jsem z olomouce takze to není až tak daleko. počkám co mi ještě zavolají ze škodovky měli by se ozvat dneska nebo zíta a pak ti dam vědět.díky. zatím. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p2p Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Skodovaci jsou diletanti... zajed za Cosbym a date to dohromady... Jeste by jsem se podival kolik davaji jednotlive vstriky na diagnostice.... no proste toprojet uplne cele... At se to zdari... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alt Posted December 30, 2009 Author Share Posted December 30, 2009 Co jsem dělal to jsem už napsal,podrobněji už to nejde.prostě výmaz adapt.hodnot a základní nastavení klapky.jinak ti to udělám ,není problém-Kopřivnice zdravým chci se tedy domluvit kdybych za tebou mohl přijet.Dneska jsem byl totiž ve škoda servisu tam mi řekli,že mám přehranou řídící jednotku na nejnovější data.Byly tam data s označením 0030,která byla přehrána na data s označením 0040(nejnovější).To znamená,že nastavení je takové jaké má být a v současné době s tím nejde nic víc dělat.Musely by si tam auto nechat a snažit se přijít na to kde je zakopaný pes to znamená výměna půlky motoru a do toho se mi tedy nechce.Napiš mi tedy kde tě v Kopřivnici najdu adresa atd.a kdy se ti to bude hodit.Díky. Zatím. D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skulosch Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 (edited) Co jsem dělal to jsem už napsal,podrobněji už to nejde.prostě výmaz adapt.hodnot a základní nastavení klapky.jinak ti to udělám ,není problém-Kopřivnice Čaute, tak jak to nakonec dopadlo? Jak mi Cosby montoval odblok obrazu na Columbuse tak se mě ptal, jestli mi nekolísají otáčky na volnoběh a nekolísaly ... až do včerejška. Ve SHADE servisu mi řekli, že když se nic nerozsvítí, tak je to OK, ať příště vypnu a zapnu motor a bude to OK. Edited January 28, 2010 by Skulosch Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V8 Mpower Posted February 23, 2010 Share Posted February 23, 2010 tyhle motory to je jedna závada za druhou. lepší prodat a jezdit MHD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 Napdlo mě. Vím jedná se o naprosto jiný motor (mám 1.4 63kW), ale nemůže to být vadný vstřikovač? Mě to dělalo. Diagnostika nic nehlásila, chtěli se na to vysrat, ale pak změřili tlaky na vstřikovačích a bylo jasno. Výměna a pokoj.. do poruchy dalšího vstřikovače. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
detoxy Posted February 12, 2016 Share Posted February 12, 2016 Kolísání otáček po startu: Vyčištění a nastavení klapky mi nepomohlo. Ještě zkusím vyměnit svíčky, nebyly měněny min 60 tkm, spíš pro klid duše, že jsem se na to nevybodnul. Nicméně nečekám, že to zabere a asi se smířím s tím, že jde o charakteristický projev tohoto motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.