jayd Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 auto (1.2 HTP, 47Kw) projelo myckou a od te doby nejde nastartovat. Nechali jsme ho par dni vysusit v garazi a porad nic. Motor jen toci naprazdno a nic. Zkusili jsme i propojit pres kabely s jinym autem-jestli to neni slabou baterkou. Jinak na Vagu zadna zavada. Mohl byt to byt prohliny kabelovy svazek popr vstrikovaci civky? popr neco dalsiho? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 no jestli máš 47Kw, tak máš nanejvýše 2003 rok výroby a tam už stoproc byly svazky vyvěšené. Nicméně bych prošel všechny konektory, které uvidíš a prošel je zda v nich není voda, včetně cívek a toho do ŘJ... no a uvidíš Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jayd Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 tak to vypada na preskoceny rozvody..ted se jeste bude zkoumat jestli se potkal motor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Zavadu bi som hladal skor v elektrike. Aky mas rok vyroby auta +km+kod motoru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pivinko Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 jj, taky bych to viděl spíše na el. Když jsem měl dříve htp, taky jsem měl tento problém, ale mě odešla cívka. Nešlo to natočit, pak to jednou chytlo a auto se klepalo jak zetor se zadženým motorem. Na dvojku jsem to doskákal do servisu. S tou myčkou bych to viděl jen jako náhoda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PROCHY603 Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 POSKODENE KABLE: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jayd Posted January 5, 2010 Author Share Posted January 5, 2010 se omlouvam, ze jsem se dlouho neozval..ale auto neni moje tak jsem cekal na kolegu jinak je to asi AZQ, 2003, a asi 120t najeto udajne byly potkany vyfukovy ventily a bylo to skoceny o 2 zuby ted uz vse vymeneno a jezdi to jak ma diky za pomoc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted January 5, 2010 Share Posted January 5, 2010 můžeš aspoň popsat za jakých okolností došlo k přeskočení? Jako třeba stálo to v kopci a při pokusu o nastartování to přeskočilo, nebo jak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jayd Posted January 6, 2010 Author Share Posted January 6, 2010 (edited) udajne jen najel do mycky - vypnul motor..a kdyz dojel na konec mycky tak uz nenastartoval a museli jsme ho odtahnout jo jeste vlastne nemenil olej 16t ..tak jestli to nebylo i tim, prej HTP jsou nachylny na olej Edited January 8, 2010 by jayd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marsal Posted February 25, 2010 Share Posted February 25, 2010 ja mel chlapi problem cca zari 2009, prijel sem k pritekyni, vypnul motor, za pul hodiny uz sem nenastartoval, odtah sem domu, procetl forum, zjistil pricinu - preskoceny rozvod. rozebral jsem viko ventilu, zjistil že je to opravdu ono, koupil sem komplet rozvodovou sadu + delsi napinaci listu, a gufero pres prsa motoru. vymenil a mam pokoj. byl preskoceny o 1 zub smerem k chladici. naradi - co dilna dala, zadne pripravky pro uplnost mam AZQ, rv. 03/2003 najeto pri preskoceni 80t km, po vymene mam ted 92tis km. olej menim co 12.5t km. jo a cca 3dny po rozchozeni mi odesla zapalovaci civka 1valce, toz klepalo se to jak zulc, kdyz se dari tak se dari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira s Posted February 27, 2010 Share Posted February 27, 2010 pred mesicem jsem si koupil hatapku 12v rv.12/2004 a pri cteni vasich zkusenosti se hrozim jestli to nebyla osudna chyba mohl by jste mi nekdo doporucit kdy udelat rozvody? najeto 105000km. diky mira Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato12 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 pred mesicem jsem si koupil hatapku 12v rv.12/2004 a pri cteni vasich zkusenosti se hrozim jestli to nebyla osudna chyba mohl by jste mi nekdo doporucit kdy udelat rozvody? najeto 105000km. diky mira Ahoj, aky mas kod motora? ja mam 10/2004 a mam AZQ, v novsich /faceliftovych/ by mal byť /co som sa niekde docital BME/. Ja mam facelift, len neviem ci to s tym nejako suvisi, resp. v com je rozdiel v kode motora. Nevie niekto nahodou od kedy sa davali tie dlhsie vodiace listy na rozvod ? Dik Pato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 mám takový pocit, že se to tu kdysi dávno probíralo a zlom byl 2003/2004, sám mám 08/2004 AZQ předfacelift, ale pevně věřím že už mám dlouhou lištu, mám 181 000 km a bez problémů. Uživatel Jar_da měl tuším 2003 a dělal si někdy ve 190 000km cvičně rozvody, aby nám dal odpověď na životnost, tak ten snad by to mohl rozseknout, zda už měl dlouhou či ještě krátkou lištu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira s Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Ahoj, aky mas kod motora? ja mam 10/2004 a mam AZQ, v novsich /faceliftovych/ by mal byť /co som sa niekde docital BME/. Ja mam facelift, len neviem ci to s tym nejako suvisi, resp. v com je rozdiel v kode motora. Nevie niekto nahodou od kedy sa davali tie dlhsie vodiace listy na rozvod ? Dik Pato zdarec ja mam taky po faceliftu azq tak ti nevim,kdyby to vedel driv tak bych vzal 1.4 nebo ropaka. doufam ze to vydrzi aspon tech 6let co to budu splacet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AfrodCZ Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 (edited) se omlouvam, ze jsem se dlouho neozval..ale auto neni moje tak jsem cekal na kolegu jinak je to asi AZQ, 2003, a asi 120t najeto udajne byly potkany vyfukovy ventily a bylo to skoceny o 2 zuby ted uz vse vymeneno a jezdi to jak ma diky za pomoc Mám stejný problém, a chci se zeptat kolik stála oprava? Má to cenu opravovat nebo vymenit za jinej motor. AZQ a 1.2 HTP 47kW r.v.2003. Akorád já kokot se to snažil roztlačit, takže počítám že to je zvohybaný. Edited February 28, 2010 by AfrodCZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato12 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 mám takový pocit, že se to tu kdysi dávno probíralo a zlom byl 2003/2004, sám mám 08/2004 AZQ předfacelift, ale pevně věřím že už mám dlouhou lištu, mám 181 000 km a bez problémů. Uživatel Jar_da měl tuším 2003 a dělal si někdy ve 190 000km cvičně rozvody, aby nám dal odpověď na životnost, tak ten snad by to mohl rozseknout, zda už měl dlouhou či ještě krátkou lištu. Ani v skodovke mi nevedia povedať, jedine rozobrat a do toho sa mi nechce. Dufam ze je tam dlhá lista, nakolko v lete chcem na nej absolvovať dovolenku cca1700 km a nerad by som ostal niekde vysiet , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira s Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Ani v skodovke mi nevedia povedať, jedine rozobrat a do toho sa mi nechce. Dufam ze je tam dlhá lista, nakolko v lete chcem na nej absolvovať dovolenku cca1700 km a nerad by som ostal niekde vysiet , asi to necham vymenit kdybych kupoval auto s remenem tak bych ty prachy do vymeny stejne vrazil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato12 Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 asi to necham vymenit kdybych kupoval auto s remenem tak bych ty prachy do vymeny stejne vrazil tak daj potom vediet ked budes menit ako si dopadol, resp. aka bola kladka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malta Posted February 28, 2010 Share Posted February 28, 2010 Ani v skodovke mi nevedia povedať, jedine rozobrat a do toho sa mi nechce. Dufam ze je tam dlhá lista, nakolko v lete chcem na nej absolvovať dovolenku cca1700 km a nerad by som ostal niekde vysiet , toho bych se nebál, já na mé absolvoval v létě dovolenou 1600 km jedna cesta a to už měla na hrbu nějakých 165 000km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira s Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 tak daj potom vediet ked budes menit ako si dopadol, resp. aka bola kladka ted mi mechanik rekl takovy voditko pry pokud jsou svicky s hora je tam kratka kladka,jestli jsou s boku je tam uz dlouha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato12 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 ted mi mechanik rekl takovy voditko pry pokud jsou svicky s hora je tam kratka kladka,jestli jsou s boku je tam uz dlouha dik, zajtra pozriem, z boku ako na felde myslel? Mne kamarat vcera pozeral v ETKE a na nic neprisiel, rozdiel motora AZQ a MBE je asi ten ze ich bolo niekolko typov. rozdiel v skrtiacej klapke, nejakych kabloch... o listach nic. Som zvedavy na tie moje sviecky... ty si to uz pozeral? ako mas? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato12 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 dik, zajtra pozriem, z boku ako na felde myslel? Mne kamarat vcera pozeral v ETKE a na nic neprisiel, rozdiel motora AZQ a MBE je asi ten ze ich bolo niekolko typov. rozdiel v skrtiacej klapke, nejakych kabloch... o listach nic. Som zvedavy na tie moje sviecky... ty si to uz pozeral? ako mas? My asi budeme mat rovnake typy, nakolko tento typ sa robil od 8 - 12/2004 /aspon podla etky/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira s Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 My asi budeme mat rovnake typy, nakolko tento typ sa robil od 8 - 12/2004 /aspon podla etky/ asi jo nemel jsem moc casu,a asi sem blb ale nemohl jsem prijit na to jak se sundava kryt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pato12 Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 asi jo nemel jsem moc casu,a asi sem blb ale nemohl jsem prijit na to jak se sundava kryt treba tusim z pravej strany odpojit hadicky a potom tahaaaaaat nahor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira s Posted March 1, 2010 Share Posted March 1, 2010 treba tusim z pravej strany odpojit hadicky a potom tahaaaaaat nahor ajaj diiiiiiiiiiky taky me to napadlo ale nechtel jsem ho vyrvat i s motooorem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.