Jump to content

TDI přestalo táhnout..


sprg
 Share

Recommended Posts

Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky

Link to comment
Share on other sites

synku mel jsem uplne ten samy problem. a vysedek?? vypadla hadicka z podtlakoveho ventilu pod steračama.a ja uz sehanane druhe turbo...takže mala blbost hodně neštěstí. na vagu jsem měl tu samou chybu. čili překontroluj ty hadičky všecky, dale zkus zda se ti hybou klapky v turbu zkus vymenit podtl. ventil.....

Link to comment
Share on other sites

Zdravím. Dnes jsem při nájezdu na dálnici vytočil trojku a najednou zhruba pri 3500ot/min přestal motor úplně táhnout. 6ádná kontrolka se nerosvítila jen to prostě nejelo ani na vyší kvalty. Při zhasnutí a znovu nastartování se situace opakovala. Při určitýchotáčkách nastane obrovský propad výkonu. Motor tdi 81kw. Je to turbo? Jak se to dá opravit..Auto mám chvilku a jestli budu muset koupit druhý turbo tak mě asi jebne..Díky

když je zanesené turbo tak to obvykle padá do nouzáku okolo 3tis. otáček /hlásí to překročena mez plnícího tlaku ventil n75 a n71/ nejdříve bych překontroloval všechny hadičky jak již bylo zmiňováno, a když by bylo vše OK, tak bych nechal vyčistit turbo. Měl jsem stejný problém hned po koupi, dnes bych si ho vyčistil sám. To turbo potřebuje čas od času vzít u huby, a ne to jen lochtat na bůra při 1800ot. za min. zadruhé je to tím že je u nás nekvalitní nafta/nejlepší naftu má u nás benzina/ a třeba vůbec nejlepší Aral.de no posuďte sami, a z vlastní zkušenosti hned jsem zkusil a je to kurva znát na spotřebě, výkonu a kouřivosti. http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty-ben...41_automoto_fdv

Link to comment
Share on other sites

Tak vidím, že mám asi docela podobný problém. Jedu a najednou auto přestane jet a rozsvítí se mi kontrolka ASR a druhá kontrolka, co je definována jako závada na motoru. Počítač hlásí EMISE DO DÍLNY. Ve škodovce zjistili jen sporadické chyby. Není to prý ani váhou vzduchu, protože by ji to prý napsalo jako vadu. Čtu tady, co to vše může být. Pokud to nebude nic z vámi napsaného, tak už snad jen nové turbo, nebo byla by ještě nějaká rada? Díky moc.

Link to comment
Share on other sites

Nechci nové turbo..Zjišťuju možnosti. Nevím jakým způsobem to jde nebo nejde opravit. Vyčistit? jak? na kolik to přijde??

Jsou to zatuhlé lopatky,pokud ti to padne do nouzáku,vypneš klíček a zase nastartuješ a jedeto normálně a když to zase vytočíš a udělá to to samé jsou to zaseklé lopatky,stačí vyčistt firma REPASTURBO Strakonice stojí to 3000,-kč

Link to comment
Share on other sites

Už jsem tyhle problémy řešil. To turbo se dá rozložit,vyčistit a pak zas funguje pokud nejsou ty lopatky třeba poškozene nebo rozsypane. Já beru za vyčistění i s vyndáním turba 2000. Ty 3000 už jsou trochu moc ale záleži kdo to dělá. Proti těmhle poruchám hodně pomáhá zalepit EGR ventil a tím se to turbo tak nezasirá karbonem.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...