Přejít na obsah

Výdechy


dattel

Doporučené příspěvky

začalo jaro a teploty se povážlivě zvedly a tak jsem nastarotoval svoji klimu, protože v mé Fabuli bylo horko ke zdechnutí... Ale ouha, větráček na 4 stupeň, středové vydechy foukaly normálně, ale boční... :doh to byla slabota.... Je to normál, nebo se mi zase neco pos...lo? :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna zkus vymenit vzduchovy filtr v palubce . . ..  jestli je uz hodne zasr. . . tak to nefouka. . .

Ale jak??? Je to v knížce???Nebo je tam odkaz na servis... :disgust:

Před nohami spolujezdec pod přístrojovkou v kabině. Návod tu už je někde ve stařších příspěvcích. Hledej!!!!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mozna zkus vymenit vzduchovy filtr v palubce . . ..  jestli je uz hodne zasr. . . tak to nefouka. . .

Ale jak??? Je to v knížce???Nebo je tam odkaz na servis... :disgust:

Před nohami spolujezdec pod přístrojovkou v kabině. Návod tu už je někde ve stařších příspěvcích. Hledej!!!!!!

dobrá rada nad zlato :angry: a ty si myslíš, že jsem to nehledal?? :disgust:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Škoda sice píše měnit po 30tis, ale je to nesmysl. Už po 15tis, je prachový filtr otřesný. Taky hodně záleží v jakém prostředí se jezdí. To samé vzduchový filtr. Nechápu která hlava v MB doporučila měnit až po 60tis, když po 15tis je jak uhelná briketa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám dotaz. Když si budu kupovat nový vzduchový filtr co je v palubce, bude nový i ten plastový rámeček(viz.druhý obrázek od Ice) nebo dostanu jen ten naskládaný papír? Při prohlídce mi ho totiž údajně měnili, ale přijde mi strašně špinvý na to, že je tam něco přes měsíc a ten rámeček vypadá, že je tam původní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Škoda sice píše měnit po 30tis, ale je to nesmysl. Už po 15tis, je prachový filtr otřesný. Taky hodně záleží v jakém prostředí se jezdí. To samé vzduchový filtr. Nechápu která hlava v MB doporučila měnit až po 60tis, když po 15tis je jak uhelná briketa.

Ja kabinovy menim po 15tkm a motorovy po 30tkm (ale po 15tkm ho prefuknem).

Motorovy po 30tkm vyzeral dost dobre, nebol moc spinavy natoz aby po 15tkm bol uplne cierny ako popisujete, hmm to musite jazdit za Aviami

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel je to tak, do práce a z práce přes Barrandov a tam jsou Avie a Liazky moji věrní souputníci, takže vnitřní cirkulace si u mě užije víc než dost. Ono i taková jízda několik kilometrů za starou naftovou Alfou nebo Fiatem Croma nebo Fordem Transit je zaručeně na vnitřní cirkulaci a vzduchový a prachový filtr hořce pláčou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Dnes mě napadlo podívat se na filtr, má nalítáno 13tis, zespoda jak když potrhaný a bordelu ani nemluvim, koupil sem za asi 180,- MANN, rámeček plastovej samozřejmě necháte starej, dostanete pouze ten skládanej papír, asi pět minut sem si vyhrál, než se mi to podařilo nasunout do rámečku (doufám, že správným směrem, nevím, jestli je šipka k řidičovi, nebo ke spolujezdcovi :D )no a je to, ted mě čeká ještě vzduchovej, palivovej + výměna olejů apod ... no skoro jak generálka motořu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...