Přejít na obsah

Vymena zhavicov


yoyo

Doporučené příspěvky

Zdarec,

neviem, ci som to mal dat do casti MOTOR, ale otazka je elektricka... :help:

TREBA ODPOJIT BATERIU, PRI VYMENE ZHAVICOV O1 66KW????? :wacko::blink::wacko:

Nasiel som navody na vymenu zhavicov a nieje tam nic o odpajani baterie.... Typek co mi ma menit zhavice /hold nemam ziadne nadobicko/ tvrdi, ze treba odpojit bateriu /plus pol/..... Tak neviem ci je to odpajanie nutne, lebo nemam KOD do origo radia...

Aj ked som menil staru baterku za novu, tak mi najprv prepojili inu baterku, vybrali staru-dali novu a potom odpojili tu ich...

ps:ako by som prisiel ku kodu svojho radia???

diki :palec2: :palec2: :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite netreba vyberat baterku. Nema tam ani co skrtnut o kostru,tie konektory su dobre izolovane. uz ked chce mat isotu tak nech vyberie len rele spod palubovky,ale ozaj neni treba.

Dolezitejsie je skor ocistit okolie okolo zhavica aby dnu nepadlo nieco co tam nepatri ked to bude vymontovane.

Divny mechanik. Inac nie je problem vymenit,len samy lavy ma trochu horsi pristup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud on nevi kod radia, tak je mu k prdu ze si auto pamatuje nejakej kod ;-)

Ale zkusil bych se pooptat nekde kde prodavaji jety radia, podle me to nebude problem ten kod zjistit, cesky ruce neznaj hranic ;-)

aaa k tomu odpojovani baterie, co vim, tak se vzdycky odpojuje minus, alespon co jsem vzdycky slysel a cetl ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud on nevi kod radia, tak je mu k prdu ze si auto pamatuje nejakej kod ;-)

Ale zkusil bych se pooptat nekde kde prodavaji jety radia, podle me to nebude problem ten kod zjistit, cesky ruce neznaj hranic ;-)

aaa k tomu odpojovani baterie, co vim, tak se vzdycky odpojuje minus, alespon co jsem vzdycky slysel a cetl ...

:smich: :smich: :palec2: Kod radia si auto PAMETA !!!! Pri odpojeni baterie. KOD RADIA musis zadavat az ked to radio davas do ineho auta!!! ;):)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mínus se odpojuje na Praze V3S, tam je kostra +.

Jinak odpojit mínus je naprd. To je kostra. To pak škrkneš klíčem a máš to ukostřený taky. Proto se odpojuje + (proud).

ZÁSADNĚ SE ODPOJUJE - (KOSTRA) !!!!!! učil ses to snad i v učňáku právě protože tu když odpojuješ a náhodou škrtneš klíčem nejiskříš :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:smich: :smich: :palec2: Kod radia si auto PAMETA !!!! Pri odpojeni baterie. KOD RADIA musis zadavat az ked to radio davas do ineho auta!!! ;):)

No kukam, ze co clovek, to nazor.. :laugh.gif :laugh.gif Este ze su len dve moznosti ;) ;) /plus-minus/

No ale k tomu kodu radia.... Naco by tam bol, ked po odpojeni baterie by ho nebolo treba??? Vsak ked ti radio ukradnu, tak ho vlastne odpoja, a ked ho zapoja v druhom aute Tak pojde???? :wacko::blink::wacko: Ako to radio vie, ze som ho vybral-nevybral z auta????

No na svokrovom Fokuse, ked sme menili baterku, tak sa na origo radiu rozblikalo CODE- zadali sme ho a vsetko bolo OK...Ze by to na SKODE bolo o niecom inom????

Taka "malickost" a tolko moznosti...

Tak urobi v tom niekto jasno???? -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam origo Radio-kazetak SYMPHONY plus 6CDmenic...

V manuale radia pisu:

Pokud jste neobdrIel bezpeanostni kod k

Va‰emu radiu, je Va‰e vozidlo vybaveno

komfortnim systemem kodovani, ke

kteremu tento kod nepotfiebujete. V pfiipadu

odpojeni a oputovnemu zapojeni akumulatoru

zapnute nejprve zapalovani

kliaem ve spinaci skfiiAce a teprve potom

radio. JestliIe byste pfiesto tento kod

poIadoval, obraEte se na Va‰ servis

・koda.

Takze aj v origo manuali su dve moznosti... Nevyskusas-nevies...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v aute jsem mel original budiky a original radio z fabriky, kdyz odpojim baterku, tak si radio nacte kod z budiku (musis nejdriv zapnout zapalovani a az pak radio), kdyz radio das do jinyho auta, tak tam kod nenacte a bude ho chtit zadat rucne

po vymene za jine budiky to uz nefunguje, ve skoda servisu mi kod k radiu rekli, tak ted musim taky zadavat rucne :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

jakou mají obvykle životnost žhavící svíčky? Máte někdo zkušenosti se žhavícími svíčkami Bosch Duraterm? Jaké jsou s nimi starty v mrazech a jak dlouho vám vydržely? Viděl jsem i žhavící svíčky za 900 Kč za kus, Bosch Duraterm stojí přes 300 Kč za kus, tak nevím, jak na tom bude s kvalitou v porovnání s těmi dražšími svíčkami. Vyplatí se koupit i ty levnější žhavící svíčky nebo je lepší si připlatit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakou mají obvykle životnost žhavící svíčky? Máte někdo zkušenosti se žhavícími svíčkami Bosch Duraterm? Jaké jsou s nimi starty v mrazech a jak dlouho vám vydržely? Viděl jsem i žhavící svíčky za 900 Kč za kus, Bosch Duraterm stojí přes 300 Kč za kus, tak nevím, jak na tom bude s kvalitou v porovnání s těmi dražšími svíčkami. Vyplatí se koupit i ty levnější žhavící svíčky nebo je lepší si připlatit?

:kol-26: 900KC za 1ks. :kol-47: Do OCTAVIE1??? :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

opravdu jsem v jedné prodejně viděl žhavicí svíčky do Octavie I za 900,- Kč za kus, byl to Bosch, ta cena mi opravdu přijde nehorázná, podle mě stojí běžně tak kolem 300,- Kč. V servisní knížce u Octavie I jsem nikde nenašel interval výměny žhavicích svíček, proto se ptám. U benzínů je interval výměny např. 60000 km, u dieselů ho neuvádí. Proč?

EDIT:

někdo mi říkal, že na výměnu žhavicích svíček by měla upozornit diagnostika, jiný zase říká, že diagnostika na nic takového neupozorňuje, jak to vlastně je? Dokonce mi někdo i říkal, že u benzínových motorů diagnostika také vypíše vadné zapalovací svíčky, ale s tím jsem se ještě nesetkal.

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...