mirek 009 Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Dělal to někdo? Má s tím někdo osobní zkušenost ? Na co si dát bacha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 dělal a jde to celkem dobře..co s tím máš? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirek 009 Posted December 17, 2009 Author Share Posted December 17, 2009 Ten sedák je až neskutečně měkký, na delší cesty je to pro zadek únavné a tlačí mě akorát boky sedadla. Kamarád to má tvrdší a lepší sezení je hned znát.Takto jsem to koupil a chci to změnit co nejdříve. Viděl jsem někde postup výměny na O1 sedadla, psali tam že ty drátěný očka co se odcvaknou nahradili elektr. plast. sponami, nebo tam jdou dát ty původní? Ještě mi není jasné ,jak se vyvlékne ten vypínací drát na spodním obvodu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kully Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Ja jsem dodelaval vyhrev sedadel na fabii a ty dratene ocka jdou dat i zpatky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolbař Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 jj, potvrzuji a je to rozhodně lepší řešení, než tam dávat tu stahovací pásku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 No nevím..co jsem měl možnost vidět, tak z výroby jsou tam některé tak nasekané, že by jeden brečel. navíc pokud někdo trvá na tom dát zpět očka, tak se nechají koupit v servisu. Já osobně ale jinak použil stahovací pásky..celkem kvalitní a nevím, co by se tím mohl stát. Když si představím, kde všude se používají, že bývají vystaveny daleko horším podmínkám než jsou v sedačce uvnitř auta, a drží a nezlobí, tak proč se jich bát..rozhodně se s nimi i dělá příjemněji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kully Posted December 18, 2009 Share Posted December 18, 2009 Nejhur jdou ty ocka oddelat (roztahnout), zpet se uz davaji dobre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdikarlos Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Kolik stojí ten molitan do sedáku? Musí se koupit jen komplet nebo se dá koupit jen ta část pod prdel?.. a ještě-existuje ten molitan ve víc druzích-např. dle tvrdosti? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kully Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 (edited) Da se koupit i zvlast 1Z0 881 375 Q Vlozka polstare 1Z0 881 375 N Vlozka polstare pro sportovni sedadlo a pokud mas kuzi, tak tam jsou jine indexy: 1Z0 881 375 T Vlozka polstare pro vozidla s vybavenim v kuzi 1Z0 881 375 S Vlozka polstare pro sportovni sedadlo pro vozidla s vybavenim v kuzi Cena je jednotna a je PRIBLIZNE 2 500 KC SuperB ma stejne cislo, jen jine indexy (AC, AD, AB, AE) - podle vybavy Nevim jestli to ma i ruznou tvrdost nebo ne ... Edited December 19, 2009 by kully Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirek 009 Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 Cena vložky sedáku na RS / kombinace látka -kůže/ je prý necelé 2 tis. kč. Rok 2005-6 byli prý molitany tvrdší, od 2007už měkčí. Jako ND jsou už jen ty od roku 07. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmik Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 v Teplicich je calounik, ktery ti udela molitan jaky chces, staci se s nim jen domluvit ja mel od nej nabidku i s praci na 1500 Kc na OI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdikarlos Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Da se koupit i zvlast1Z0 881 375 Q Vlozka polstare 1Z0 881 375 N Vlozka polstare pro sportovni sedadlo a pokud mas kuzi, tak tam jsou jine indexy: 1Z0 881 375 T Vlozka polstare pro vozidla s vybavenim v kuzi 1Z0 881 375 S Vlozka polstare pro sportovni sedadlo pro vozidla s vybavenim v kuzi Cena je jednotna a je PRIBLIZNE 2 500 KC SuperB ma stejne cislo, jen jine indexy (AC, AD, AB, AE) - podle vybavy Nevim jestli to ma i ruznou tvrdost nebo ne ... Dík. naprosto vyčerpávající. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pavlik.0071 Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 kluci,kdysi davno jsem mel praxi jeste ze skolou ve skodovce,a k tem hackum k molitanu....meli by se podle postupu skodovky davat jenom nove a klesti k tomu urcene,duvod je kvuli bezpecnosti!!pri nehode se muzou pasky ktere by jste tam dali popraskat a vy vylitnout i se sedakem.Jen pro info jaky je urceny postup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kully Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Podle me jsou krouzky nejlepsi volba. Sice je s tim vic prace, ale vyplati se to. Ty plastove stahovaci pasky bych nepouzival, protoze pri nizsich teplotach paska krehne a neni problem ji pretrhnout. Myslim si, ze v zime by mohly klidne popraskat pri sednuti nebo skoceni na sedacku ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirik.DC Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Vzhledem k tomu, že stahovací pásky se používají normálně v autech, i na podvozcích náklaďáků, autobusů, tak určitě nehrozí jejich praskání mrazem..ono i roztrhnout ji je docela problém, spíš to nejde. Pokud se použije kvalitní, tak určitě nepraskne ani nepovolí v zimě. Tím se ničeho nezastávám, ale zbytečně bych se jich nebál Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnyS Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Když použijete kvalitní zdrhovací pásky, tak fungují stejně jak ty očka. p.s. mám kdyby někdo chtěl na načalounění jak sedak RS, tak i kůže... klidně dodělám Vám i vyhřevy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kajman Posted December 28, 2011 Share Posted December 28, 2011 Ty elektrikářské stahovací pásky mají něco do sebe, ale zdůrazňuji - je potřeba použít nějaké kvalitní, ty levné např z OBI "1500 ks za 100,-" praskají už při montáži - první sedačky jsem s nimi dělal, je potřeba najít fígl, jak jse podvlékat pod drátama v molitanu, ale jakž takž Ale při dalších sedačkách jsem si "zvykl" i na ty originál drátěné očka - používám dvoje kombinačky, jedny klasické + druhé špičaté elektrikářské s dlouhými čelistmi, a řekl bych, že to jde líp a rychlejc, než s těma plast. páskama. Jak demontáž, tak i montáž. Asi je potřeba najít ten správný grif, to očko při demontáži roztáhnout překryté konce od sebe do strany a pak vytočit a vyvléct, očko nesmí se natáhnout. Při montáži se to pak jenom natočí zpátky a kombinačkama stlačí k sobě. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.