Přejít na obsah

Ridici jednotka neakceptuje PIN imobilizeru


iji

Doporučené příspěvky

Ahoj vsem,

obracim se na vas se svym problemem jako posledni moznost, jak najit reseni.

Mejme Octavii kombi 1.9 TDi (r.v. 2003, vybava Ambiente, zeme puvodu SRN, imobilizer 3. generace).

Chtel jsem si nechat pridelat klicky (mam pouze jedny a naopak jsem nemel PIN k imobilizeru). Zajel jsem k elektrikari (nekolik let delat ve Skoda servisu a tuhle cinnost - prizpusobeni noveho klice - delal casto) s novym klicem vybrouseny od zamecnika s prazdnou immo tycinkou 3. generace. Zjisteni PIN kodu probehlo v poradku (jak ctenim z pristrojovky, tak motoru - PIN vzdy stejny).

Problem vsak je, ze pri pokusu o prihlaseni do jednotky (pouziva sw "Multi -DI" ci podobne) s timto PINem vzdy dostal chybovou zpravu "Chyba komunikace" (pricemz s jednotkou z tohoto PC s timto kabelem a timto SW normalne komunikoval - zobrazeni pameti zavad, mazani pameti zavad, ...). Zkouseli jsme odpojit baterii pred prihlasovanim, doplnit ctyrmistny PIN kod na petimistny (nula na zacatek) ale vzdy stejna chybova zprava - "Chyba komunikace". Dle jeho zkusenosti pri zadani spatneho pinu dostane hlasku "Funkce nepodporovana" (ci podobne) a s timto se jeste nesetkal.

Dalsi pokus byla navsteva nautorizovaneho servisu, kde maji fyzicky VAG (takovy maly model, presne oznaceni neznam). Vysledek - s jednotkou se spojil, ale opet chyba v komunikaci.

Posledni level byla navsteva zamecnika, ktery disponuje potrebnym vybavenim (fyzicky pristroj "Dalsa" ci podobne) a asi i zkusenostmi (den pred mou navstevou prizpusoboval klice pro Fabii, tak se na to koukne). Vycteny PIN byl stejny (zjisteni PINu v tomto pripade trvalo sotva pul minuty a to jeste po vypnuti zapalovani, u elektrikare PIN hledal nejaky SW snad pet minut). Zamecnik pri prihlasovani dostal "Not valid PIN" a pak "Chyba spojeni".

Tak, babo rad. Nemate nekdo napad, v cem hledat problem?

Nevim, zda je to podstatna informace, ale radeji to zminim - auto je vybaveno multifunkcnim volantem (z nehoz funguje pouze tempomat, protoze autoradio jsem nechal dat nove neoriginalni), baterie byla nabita min z 80%.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ve stavu cisteho zoufalstvi jsem si s imobilizerem zacal hrat sam. Vse bylo provadeno na stejnem voze, stejnym kabelem ze stejneho PC.

Mel jsem licenci na VAG 3.04 CZ.

Postupoval jsem dle navodu http://forum.skodahome.cz/index.php?s=&amp...st&p=791086 - tj. adresa 17 (Pristrojova deska) --> Login --> zadal svuj zjisteny PIN doplneny nulou na zacatku na pet cislic --> Login failed, chyba komunikace (a na dennim pocitadle kilometru se objevilo "FAILED" pekne velkymi pismeny). Dle postupu jsem zkoncil jiz na zacatku.

Vzal jsem shareware 4.09 EN.

Adresa 17 --> Login --> stejny PIN jako uz milionkrat (s nulou na zacatku) a ... voala! Na pristrojove desce se rozsvitil symbol klicku a VAG si nestezoval! Pokus o precteni hodnoty z kanalu 21 vsak zkoncil chybou kvuli absenci licence. Damn!

Vracim se k puvodni 3.04 CZ.

Adresa 17 --> Login --> stejny PIN --> a najednou se rozsvicuje symbol imobilizeru. Divne, kdyz pri stejnem postupu to na zacatku se stejnou verzi nefungovalo? Mne se neptejte. Takze kanal 21 --> Precist --> zapisuji novy pocet klicku --> Test --> "failed login, chyba komunikace"!

Provadim upgrade na 3.11-2 EN.

Adresa 17 --> Login --> stejny PIN --> symbol imobilizeru se rozsvecuje --> kanal 21 --> Precist --> novy pocet klicu --> Test --> Ulozit --> Ukoncit komunikaci --> vlozit novy klic do polohy I.

Cvicne zkousim novym klicem nastartovat a Octa chyta na prvni drc. Pro jistotu stejny test s puvodnim klicem a opet chyta.

Problem je nejspise vyresen. Pisi zamerne nejspise, protoze jsem nasel, ze po tomto postupu (prizpusobeni novych klicu) zustava imobilizer jeste hodinu neaktivni (nebo 15 minut pri vypnutem zapalovani). Nechce se mi mrznout v aute. A jak se rika "rano moudrejsiho vecera".

Nedokazi rici, co se vozu nelibilo na VAGu 3.04 CZ, kterou jsem predtim normalne pouzival na hrani (mereni tlaku turba, cteni zavad, ...) ani proc nebyli uspesni (urcite zkusenejsi a vybaveni lepsimi nastroji) elektrikar a zamecnik. Pouze mne napada, ze mohla byt prvnim majitelem vymenena jednotka imobilizeru za novejsi (i kdyz je to asi blbost).

Doufam, ze to nekomu pomuze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes rano mne cekaly dve prijemne veci.

Jednak se ukazalo, ze vcera prizpusobene klice funguji. Uspesne jsem starym i novym nastartoval motor. Jen pro jistotu jsem to zopakoval jeste klicem s vyjmutym transpoderem - motor sice naskocil, ale ihned chcipl. Mise splnena.

Ta druha zalezitost je, ze do Ceske republiky konecne dorazilo jaro :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Myslím, že problém je v tom, že pokud zadáte na začátku špatný login, jednotka se zablokuje a je potřeba čekat dalších 10 minut. Při třech špatných pokusech se doba zdvojnásobuje. Pokud ovšem vypnete klíček, oněch 10 minut běží od začátku. Chybou samozřejmě bylo zadání pouze čtyřmístného pinu.

Tím, jak jsi neustále laboroval se zapnutým zapalováním, jsi nechal uplynout tu dobu a pak se povedlo přihlásit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...