Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

no je to něco mezi FII a OII.....mě se to nelíbí......a pokud tam nebude min. motor 1,2TSI ale jen 1,2HTP 51kW jako u FII......tak to moc nepojede, páč to bude těžší než FII.....a jak je tam psáno: pro rozvojové trhy :)

Editováno: , autor: Marek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je jednoduche, v Indii je daleko vetsi teplo a klima jede prakticky porad. Idniani nechteli tak slaboucke motory, takze proto tento krok :) Jen skodovka upravila tyhle motory pro Asijsky trh a ceka se, kdy tahle inovace prijde taky k nam. Tenhle model by mel byt prave ten, ktery bude prvni silnejsi ;) Indiani meli na zacatku 51 a nikdo to nechtel kupovat...4kW navic a prodeje jsou krasne :)

Editováno: , autor: s-talker
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ono HTP by těch 55kw mohlo mít i tady :aggressive:

pochybuju, že to souvisí s emisema!!!

První HTP 40/47Kw a druhá generace má 44/51Kw ???? čím to? Vyšší výkon=horší emise?? Blbost! ... to by asi to Euro 5 jen tak nedostalo ne?

Ale pokud je z továrny trochu načipují, tak jako základ by to nemuselo bejt špatný. Škoda, že i 12V umírá tak brzo. Spodek dobrej-vršek je stejnej jak ten můj osmiventil. :feve:

Důvod toho výkonu je možná sazebník povinného ručení v Německu...vzpomínáte že i Opel měl 1,4 s výkonem 44Kw a VW? to samý!!! A dokonce srazili i 1,4MPi ve Fabii na variantu s 44Kw....v tom to asi bude :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha...to jsem nevěděl......zase jsem chytřejší.....ale že by 4kW udělali takovej rozdíl?

já myslím, že můžou udělat rozdíl...vezmi staré HTP 40Kw a nové s 44Kw....na zrychlení to udělalo mínus 2s!!!! + samozřejmě jiné časování ventilů a nevím jestli se neměnilo i zpřevodování....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Výkon se podle všeho podhodnocuje záměrně kvůli pojistkám. Trochu bych bral s rezervou to "přidaly se 4kW a najednou se to kupuje jak blázen". Další zvýšení ale podle mě přijde, jestli zase o 5k, to je otázka. Prej má bejt 63kW TSI, tak že by byl rozdíl mezi atmosférou a turbem jenom 8kW, to se mně nezdá. Leda by se snížil tradniční rozdíl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdiel by bolo 8kW a jeden valec. A to nehovorim o krutiaku.

Bojler ma pravdu, ze ten rozdiel je "marketingovo" nizky, takze by to konkurovalo TSI, ale na druhej strane nesuhlasim s tym, ze HTP pojde este vykonov hore. Mozno by mohli popracovat na spotrebe. Vykon u tohoto motoru nie je to najdolezitejsie.

Ozaj. A kde ste vzali, ze sa to bude volat Popular? :)

Editováno: , autor: Sranki
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...