Přejít na obsah

Škoda RAPID


djpetr

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...
  • o 5 měsíců později...

Kvůli Číně musí být určitě sedan, ale vyrábět se v Evropě na 100% nebude. Informace bych dělil raději dvěma, každý říká něco jiného. Toledo končí ve stávající podobě určitě a liftbacků se prodá v Evropě tak málo, že by se musel pro druhou generaci stát snad zázrak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

To mohli zrovna dát DSG k 1.0 81 kW tak jak to má Fabia. Já jsem chtěl DSG a musel jsem si objednat 70 kw i když bych radši 81. Jestli to udělají, tak mě hodně naštvou. A nebo jsem to stihl a DSG už nebude, protože za těch 35 000, co to prodávají, se jim to asi nevyplatí. To ukáže až čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TSI dovede jezdit i za pět, diesel se přestává vyplácet i firmám. Třeba do Fabie už naftu skoro nikdo nekupuje, v nabídce je spíše do počtu. A hlavně, koncern by musel nasypat prachy do nové, přísnější normy splňující menší nafty, a to se mu evidentně nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dovede, ale pořád jsem o litr výš při stejném stylu jízdy (mám co porovnávat) + o korunu vyšší cena benzínu, nehledě, když tomu trochu náložíš, tak spotřeba proti sazometu letí nahoru docela brutálně. Na 70kkm ročně už je to znát.

Mě je cenový rozdíl jedno, protože máme auto na operák, kde platíme stejně. Proto mě mrzí, že už nebude. Kdybych auto měl soukromě, tak beru benzín, tam se ten cenový rozdíl opravdu nevyplatí, možná ani s mojím nájezdem.

 

Kdyby ty benzíňáky aspoň nebyly tříválce, tak OK, ale tohle je pro mě z bláta do ještě mnohem větší louže...

 

Ve Fábii je to nesmysl úplný, ta je výrazně dražší než Rapid (ve stejné výbavě).

Editováno: , autor: Qual
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, David C3 napsal:

Podle mě automaty kupuje víc lidí jak dřív.  Proto např Citroen do toho jejich sedanu za 330tis  dávají Aisin měnič a s 1.6 benzínem to važně dobře funguje.  Není jestli zrušení DSG je dobrý krok . Já už bych manuál nikdy nechtěl.  

Ten klasickej automat s měničem, že dobře funguje? Zlatý DSG proti tomu pomalýmu prehistorickýmu automatu. A navíc ta 1.6 atmo žere jak prokopnutá. Proto jsem šel do Rapida. Není jinej sedan/liftback s automatem a turbem do 400k. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vic informaci nevim, to teprve bude chodit pomalu v prubehu co a jak ;) 

ukonceni naftovych motoru je asi jasny u teto tridy, kde jak uz zde bylo psano benzin dokaze jet skoro za stejnou hodnotu

DSG pocitam ze bude ve spojeni jen s nejsilnejsi ,,tisicovkou"

1,4 TSI je asi take jasne, ja osobne jsem zatim videl jen 2 - 3 auta za celou dobu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rapid je už 5 let na trhu a co si budeme povídat, není z nejmodernějších a nejúspěšnějších. Na WDC byl údajně k vidění nástupce. V takovém případě není uvedení na trh dál než v rozmezí 1-2 let. Možná proto DSG vypadne z jediného důvodu - že např. na konci příštího roku bude EOP celé první generace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Bylo predstaveno nove Polo Sedan (Virtus) a jestli se zcela nezmeni koncept Rapidu, tak je to mensi poodhaleni zakladu dalsi generace. Moc neverim tomu, ze by se delaly i v dalsi generaci dva ruzne modely, pokud i tam bude auto postavene na klasicke MQB A0.

 

Rozvor ma standardni Polo/Ibiza 2,56m, Virtus udava 2,65. Stavajici Rapid vyuziva podlahu Roomsteru 2,6m.

 

https://www.motor1.com/news/206305/volkswagen-virtus-polo-sedan-unveiled/

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...