Přejít na obsah

chladič vstupniho vzduchu


fofoja

Doporučené příspěvky

tiez dolievam 0,5 l v polovici intervalu vymeny 15 tkm...Jasne ze redsi olej ti moze skor ubudat pokial mas starsie auto,alebo upchavky na loziskach turba prepustia nieco ...inac pohoda ,davam sice 15w40 a viac ako 5 l nikdy neminiem. Pri vymene 4,5 l,potom zbytok a az dalsia vymena.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spíš bych řekl že je díra v tom chladiču,já sem to měl taky byl prodřenej o ten nasávací plast,dá se to zavařit.Ten olej sem tam měl taky ale je to takovej film na stěnách trubek. Když sem měl chladič oddělanej tak z toho nic nekapalo. Myslím že každý turbo si trochu oleje veme.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mam pokracovani. Vyndal jsem intercooler. Take trochu odkapal olej. Na diru to nevypada, jen dve trochu naklepla mista vlevo dole od plastu(tvrdsi guma). Ale chladic zasrany odspoda od oleje. Vymenim tesnici gumicky v trubkach sani a uvidi se. Jinak od posledni vymeny trochu ubyl olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problem s motorem neni. Jde ochotne, necuka, zadne vypadky vykonu. Log jsem si nechal prohlednout pred chipem na dieselpowerforu - ok. A pri chipu byla opet provedena diagnostika a prohlednuti logu. Prislo se na olejem zasrany intercooler - horsi chlazeni a asi unik tlaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...