fofoja Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Pri pravom blatníku z chladiča vstupného vzduchu mi kvapká olej, z čoho to môže byť ? žeby turbo čo s tým? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
notobi Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 je to běžný řešil bych to až kdyby mi motor bral až moc oleje jen bych kouknul jestli jsou dobře nasazený ty hadice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fofoja Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 (edited) po 7000km som dolial 0,5l je to veľa? pri výmene som dal 5W-40, neviem aký tam bol predtým. Edited December 29, 2009 by KaJe Necituj předchozí příspěvky! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mysko Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 tiez dolievam 0,5 l v polovici intervalu vymeny 15 tkm...Jasne ze redsi olej ti moze skor ubudat pokial mas starsie auto,alebo upchavky na loziskach turba prepustia nieco ...inac pohoda ,davam sice 15w40 a viac ako 5 l nikdy neminiem. Pri vymene 4,5 l,potom zbytok a az dalsia vymena. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esař Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 No spíš bych řekl že je díra v tom chladiču,já sem to měl taky byl prodřenej o ten nasávací plast,dá se to zavařit.Ten olej sem tam měl taky ale je to takovej film na stěnách trubek. Když sem měl chladič oddělanej tak z toho nic nekapalo. Myslím že každý turbo si trochu oleje veme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukash Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Turbo může trochu pustit, případně něco málo leze z odvětrávání... jinak jak píše esař, může tam být dírka a tam to fučí. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fofoja Posted December 29, 2009 Author Share Posted December 29, 2009 no ja som na to prišiel že tam kde parkujem ostáva na zemi kvapka, ten plast na spodu toho chladiča je zamastený tak to nieje dobre vidieť až bude teplejšie tak to pozriem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulux Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Take mam podle vseho diru v intercooleru. Ale spis me zajima, jak zabranit tomu, aby se situace opakovala. Tedy ze plast do chladice mlati dokud se opet neprorazi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
esař Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 Já sem tam udělal z hliníkovýho plechu takový elka,který se opírají o ten rám a ne o ty "šprušle" chladiče. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huml Posted December 29, 2009 Share Posted December 29, 2009 nebo ten plast kousek oříznout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulux Posted January 2, 2010 Share Posted January 2, 2010 Tak mam pokracovani. Vyndal jsem intercooler. Take trochu odkapal olej. Na diru to nevypada, jen dve trochu naklepla mista vlevo dole od plastu(tvrdsi guma). Ale chladic zasrany odspoda od oleje. Vymenim tesnici gumicky v trubkach sani a uvidi se. Jinak od posledni vymeny trochu ubyl olej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fofoja Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 pulux a iný problém z motorom nemáš aj po vy točení nad 3000 ot. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pulux Posted January 3, 2010 Share Posted January 3, 2010 Problem s motorem neni. Jde ochotne, necuka, zadne vypadky vykonu. Log jsem si nechal prohlednout pred chipem na dieselpowerforu - ok. A pri chipu byla opet provedena diagnostika a prohlednuti logu. Prislo se na olejem zasrany intercooler - horsi chlazeni a asi unik tlaku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fofoja Posted January 3, 2010 Author Share Posted January 3, 2010 díki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.