Jump to content
(cz)tomves

Chip motoru 1.9TDI 66kW

Recommended Posts

Ahoj vsem, mam octu 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2002, najeto 60 tis. Je po cipu na 83 kW, vse funguje bez problemu. Jen takova malickost, zhorsilo se startovani, kdyz je motor studenej, jde celkem dobre, ale kdyz je zahratej, je slyset, jak starter chvilku toci, rozhodne to neni jako pred cipem. Mate nekdo podobnou zkusenost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podival bych se na to jeste drobatko jinak - treba to nebude vubec tim cipnutim. Priznaky jsou stejne, jako problemy na tomto foru hojne diskutovane "spatne startovani" atp. Skusil bych proverit baterii, cidlo, starter....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem bych videl v cerpadle.Mala davka paliva.Existuje jedna uprava na Vagu ktera to muze zlepsit. ;) chipem to nejspis nebude pokud ho delal clovek co tomu rozumi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jasně,chipem to nebude.Kolega zřejmě myslí zvednutí start.dávky,ale to tak z 90% nepomůže.Pokud ti to špatně startuje za tepla,je to,jak už se to Xkrát probíralo startérem-hlavně to zase neřešte-ten startér.Osobně jsem jich cca 20 vyměnil kvůli špatným teplým startům a vždy to bylo ono.

JJ nejschudnejsi cesta je testnout vagem tu davku.Pak starter a baterka.Nakonec cerpadlo :feve: ale to doufam ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO ano už je tu opět diskuse . Přesně tak jak to předeslal Cosby. Pokud máš dobrý akumulátor tak vyměň starter a bude klid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možností je celkem dost, hodně na tom záleží kolik máš najeto, v jakém stavu je spojka a jestli vše funguje jak má.

Pokud je vše ok není problém to udělat třeba vše najednou. Bylo by dobré si předem rozmyslet jaký chip chceš, lehký, dálnice nebo brutál(je potřeba vyřešit jako první spojku).Na netu je toho hodně, takže hledej, nebo se ozvi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude...

Edited by JasteR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na 66tku urcite trysky, samotnej chip by tomu spis uskodil pokud ma vic nalitany, dal bych S764 a chip od DieselPower- http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=32805 , nebo chipforum a budes na cas spokojeny a cca145PS tam bude...

Souhlasím s JasteR , prvně trysky a pak chip. Pokud dáš prvně chip a pak teprv trysky tak budeš mít chip nanic a akorád odrováš motor.Já osobně dal S764 a zatím spokojenost, až se vyjezdím a nebude mně to stačit přidám i chip.Zatím OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravim všechny. Jelikož jsem si pořídil "novou" OI combi TDi 66kW, a chtěl bych trošku více koníků, tak jsem se chtěl zeptat na váš názor, co je podle vás pro tento motor (typovka ALH) lepší. Jestli čip nebo vstřiky z 81kw. Všem předem dík za názory...... :palec2:

Tady mas nejake postrehy lidi atd.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tady mas nejake postrehy lidi atd.

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=36962

Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.

Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW????

předem díky

:feve:

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám taky ALH a min týde jsem dával trysky 502 od dieselpoweru a je to jiný auto, montil mi to Andre u Jablonce n /N

max spokojenost a cena řekl bych velmi příznivá

je to jiný auto, myslím, že tý 81 se to určo vyrovná pokud rovnou nepřekoná :) ale nejezdil jsem s ní, tak nemohu porovnat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Všem moc dík za příspěvky.... ale pořád mam pocit že mi trysky budou stačit a chip ten motor akorát zbytečně zatěžuje.

Může mi tu někdo říct kolik trysky přidají cca kW a kolik cca chip? U trysek vůbec nevím a myslím že u čipu to je (když to beru s rozumem) nějakých 10-15 kW???? Nepotřebuju letadlo na kolech, ale svezení s 81kw bylo oproti mé 66kw uplně o něčem jinym. A ještě poslední otázka - dá se jenom s tryskama dosáhnout výkonu cca 81kW????

předem díky

:feve:

Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode..

Edited by JasteR

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pokud mas ALH dal bych Sprinty764 cena cca5500,- +montaz (jsou to z 2,5tdi) a 120koniku tam bude vlastni zkusenost, chip muzes dat vzdy a u tebe by se vyplatil kdyz uz mas VNT shodne turbo jako maji 81cky.. S764 jsou vykonejsi jak 520 nebo 502 a cenovy rozdil je zanedbatelny a na STK projdes v pohode..

takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

Share this post


Link to post
Share on other sites
takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

66TDi u Octavie od MR02 ma VNT turbo shodne s 81ckou staci hledat....dej tam S764 a budes spokojenej...

http://dieselpower.cz/doc/prices/vw_cenik_trysek_mo.pdf

Edited by JasteR

Share this post


Link to post
Share on other sites
takze když mam typ motoru ALH tak už je tam turbo s proměnnym nastavenim lopatek? Já myslel že do každý 66kW dávaly turbo bez naklápění..... :kuk:

btw nepotřebuju letadlo na kolech a nechtěl bych měnit spojku (1.měsíc stará v autě) takže kdybych se dostal na těch

80kW + - tak bych byl spokojenej

ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit?

Edited by martino

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja mam ALH ale rok vyroby 11/2000 a tam vraj este VNTecka niesu.aspon podla toho co som sa docital tu na fore. aj v tomto pripade je najlepsie riesenie S764? alebo mi to bude dymit?

Je to trosku vic ale zanedbatelne, zadek spinavej mit nebudes...

Ted nevim 100% jestli ALH je VNT ,ale melo by byt ,mam MR01 jednu z prvnich facelift Oct 66TDi a AGR a to je jeste s obtokem, co vim na 100% tak od MR02 ma i 66TDi VNT turbo shodne s 81ckou....

Share this post


Link to post
Share on other sites

niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst

Share this post


Link to post
Share on other sites
niekde som cital temu kde sa niekto pytal ako spoznat ci ma obtokove turbo alebo VNT. boli tam aj obrazky podla ktorych sa to dalo urcit ale nemozem to uz najst

pokus se to pls najít, taky by mě to zajímalo..... :worthy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...