Přejít na obsah

HHC a TPM


chipmen

Doporučené příspěvky

Zdravim, mam u modelu 5/2009Fl, elegance dodelane TPM. Pred mesicem vymeneny letni za zimni, kdy jsem zmacknul tlacitko “SET”.  Dokud nepiplo. Dnes jsem jel domu a pred cilem se rozsvitilo, zkontrolujte pneumatiky. Coz jsem ucinil a nasledne zmacknul tlacitko “SET” a drzel cca 15vterin. Jenze ani po zastevni kontrolka na palubni desce nezmizela, ani nezaznel zvukovy signal. Jen kontrolka zablikala a stale svitila na palubni desce. Musel jsem teda vypnout zapalovani, vyndat klic, znovu zapnout zapalovani a po chvilce to slo. Kde muze nebo mohla byt chyba?? Ze to tentokrat nefungovalo. Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pawouku: prikladam 2 videa. Objevila se kontrolka - tlak vzduchu v pneu. Tak jsem zastavil, vystoupil, kontrola pneu (ok) a zmacknul (“SET”)a ono nic. Pokracoval dal v jizde. V cili jsem musel vypnout motor a znovu nastartovat, aby to slo. Prijde mi divne, ze v navodu je uvedeno, ze po vymenene pneu se ma zapnout zapalovani a zmacknout TPM, kdyz jsem kola vymenil za jine rozmery kol, jak to auto pozna, kdyz jsem neujel ani par metru?

Cituji 

“Dojde-li ke změně tlaku vzduchu v pneumatikách nebo k výměně jednoho nebo více kol, je nutno provést základní nastavení systému následujícím způsobem.

  • Nahustěte všechny pneumatiky na předepsaný tlak Odkaz.
  • Zapněte zapalování.
  • Stiskněte tlačítko   obr. 199 na dobu delší než 2 sekundy. V průběhu stisknutí tlačítka se rozsvítí kontrolní světlo . Zároveň dojde k vymazání paměti systému a spuštění nové kalibrace, což je indikováno akustickým signálem a následným zhasnutím kontrolního světla .
  • Jestliže kontrolní světlo  svítí a nezhasne po provedení základního nastavení systému, znamená to, že je v systému závada. Vyhledejte nejbližší odborný servis.”

toto mi zacalo zlobit az po prehrati softwaru v Abs jednotce. Spadal jsem zrovna do svolavaci akce. V servisu mi bylo receno, ze po prehrati softwaru docela odchazi a musely se davat nove, ale ma to pry prezila, tak nevim??

4281E2A7-230C-4149-9C30-792F545099C9.MOV

27BB1202-4775-4672-9C9E-066DA8D4F711.MOV

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, Martin.sv napsal:

Prijde mi divne, ze v navodu je uvedeno, ze po vymenene pneu se ma zapnout zapalovani a zmacknout TPM, kdyz jsem kola vymenil za jine rozmery kol, jak to auto pozna, kdyz jsem neujel ani par metru?

 

Proc myslis, ze to auto pozna okamzite? Zmacknout TPM musis proto, aby ti to za nekolik kilometru nezacalo hlasit chybu. Okamzite to auto samozrejme nepozna... Pokud ti prijde jednodussi po vymene kol nebo po dofukovani tlacitko nemackat, pockat az to zahlasi chybu, zastavit, vypnout motor, zapnout zapalovani, zmacknout TPM, znovu nastartovat a pokracovat v jizde, tak v tom samozrejme neni zadny problem a muzes to delat takto. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
On 1/23/2018 at 9:20 PM, salate said:

Vie mi niekto poradit spravny pin na konektore ABS jednotky 1K0907379AH (ABS-ESP-ASR), OII FL 2010 kam treba pripojit SET tlacitko pre TMP,  dakujem za radu

 

Vyriesene, pin 35 (47-polovy konektor ABS jednotlky), TMP funkcne 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...