Přejít na obsah

Prosba o radu při řešení reklamace


Milh@us

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci,

celá věc se má asi takhle:

Rozhodli jsme se že si pořídíme nové auto. Jelikož jsme měli Škodu Fabii první generace, a byli jsme s ní moc spokojení, neváhali jsem, a šli si do salonu Havex Auto objednat novou Škodu Fabii II generace. Na nové auto jsme čekali 3 měsíce. Po převzetí auta jsme jeli dom celí šťasní, že máme první nové auto. Jenže už během prvních kilometrů vrzala palubní deska před spolujezdcem v oblasti airbagu. Říkám si, že je to nov, ono si to sedne. Jenže během týdne jsem přišel na to, že mám volant nakřivo, je natočen mírně doprava, začaly chrčet zadní repro (plasty dveří) a začalo do auta foukat předními dveřmi. Jel jsem tedy do servisu, že to chci opravit. Řekli mi, že ať s tím jezdím, a pokud si to nesedne, tak ať přijedu. Bohužel si nic nesedlo, volal jsem do servisu a objednal se. Bohužel jsem se ale díky své práci nemohl dostavit v daný termín, tak jsem se s technikem domluvil, že to necháme na první servisní prohlídku na 15 tis. V tu dobu už jsem měl najeto něco kolem 8 tis. Jenže postupem času a ujetých kilometrů se na autě vyskytly další závady. Takže to už bylo:

- volant nakřivo

- chrčící repro

- foukání do interiéru skrz dveře, zatékání vody v myčce, vapce

a nové

- nefunkční parkovací asistent

- odlepující se černé folie v horních rozích B sloupku

- vrzající palubovka v oblasti budíku

- špatné spasování karoserie- víko kufru a zadních dveří kufru

- bublinky v chromové liště přední kapoty

- občas nelze zařadit první rychlostní stupeň

Tyto závady jsem uvedl technikovi při přejímce vozu 28.12.2009, s tím, že ještě chci seřídit přední světla, ale to, že si zaplatím pač jsem je trošku zkoušel seřídit a rozházel je. Vím, že je to pras**na, ale prostě mi to nedalo. A dále jsem si při objednání zaplatitl za skrytý svazek napájení k navigaci Mio Moov, kterou vlastním, ale bohužel kabel není vyvedení nad palubní desku.