Přejít na obsah

Prosba o radu při řešení reklamace


Milh@us

Doporučené příspěvky

Ahoj kluci,

celá věc se má asi takhle:

Rozhodli jsme se že si pořídíme nové auto. Jelikož jsme měli Škodu Fabii první generace, a byli jsme s ní moc spokojení, neváhali jsem, a šli si do salonu Havex Auto objednat novou Škodu Fabii II generace. Na nové auto jsme čekali 3 měsíce. Po převzetí auta jsme jeli dom celí šťasní, že máme první nové auto. Jenže už během prvních kilometrů vrzala palubní deska před spolujezdcem v oblasti airbagu. Říkám si, že je to nov, ono si to sedne. Jenže během týdne jsem přišel na to, že mám volant nakřivo, je natočen mírně doprava, začaly chrčet zadní repro (plasty dveří) a začalo do auta foukat předními dveřmi. Jel jsem tedy do servisu, že to chci opravit. Řekli mi, že ať s tím jezdím, a pokud si to nesedne, tak ať přijedu. Bohužel si nic nesedlo, volal jsem do servisu a objednal se. Bohužel jsem se ale díky své práci nemohl dostavit v daný termín, tak jsem se s technikem domluvil, že to necháme na první servisní prohlídku na 15 tis. V tu dobu už jsem měl najeto něco kolem 8 tis. Jenže postupem času a ujetých kilometrů se na autě vyskytly další závady. Takže to už bylo:

- volant nakřivo

- chrčící repro

- foukání do interiéru skrz dveře, zatékání vody v myčce, vapce

a nové

- nefunkční parkovací asistent

- odlepující se černé folie v horních rozích B sloupku

- vrzající palubovka v oblasti budíku

- špatné spasování karoserie- víko kufru a zadních dveří kufru

- bublinky v chromové liště přední kapoty

- občas nelze zařadit první rychlostní stupeň

Tyto závady jsem uvedl technikovi při přejímce vozu 28.12.2009, s tím, že ještě chci seřídit přední světla, ale to, že si zaplatím pač jsem je trošku zkoušel seřídit a rozházel je. Vím, že je to pras**na, ale prostě mi to nedalo. A dále jsem si při objednání zaplatitl za skrytý svazek napájení k navigaci Mio Moov, kterou vlastním, ale bohužel kabel není vyvedení nad palubní desku.

Odpoledne mi volají a že si mám přijet pro auto.

Takže olej vyměněný, a říkám, co že s tím dál udělali. Technik mi říká, že je na voze špatná geometrie, že to nafotil a poslal do Škoda auto s.r.o, proto ten křivý volant. Říkám, že jsem s tím nikde neboural ani do ničeho nevrazil a on mi říká, že špatnou geometrii má 80 % nových aut, takže pokud bych mohl ve čtvrtek přijet a že to praví. Dále že parkovací asistent je špatný proto, že nefunguje jedno čidlo, ale že už ho objednal. Folie, že bohužel skladem nemá, že se objednají a přelepí se. Vrzající palubovka je pravdou, že ve čtvrtek se na to kouknou a víc toho bohužel nestihli. Říkám ok, stavím se ve čtvrtek. Takže za to pondělí mi vlastně jen vyměnili olej a seřídili světla, a napůl ten volant.

Je čtvrtek 31.12.2009. Technikovi jsem předal klíčky a říkám mu, že chci ještě spasovat přední kapotu a dveře kufru, že jsou špatně spasované. Dobrá není problém, koukneme na to. Takže jsem ještě připoměl, cože vlastně je potřeba opravit- parkovací asistent, folie, repro, spasování kapoty a dveří kufru, foukání do interiéru,zatékání.Ráno byl čerstvě napadnutý sníh, a při otevření dveří jsem přišel na to, že mám mokrou sedačku a že do auta teče skrz těsnění, technik se opřel o dveře a řekl, že by chtěly přitáhnout na zámku. Říkám dobře, to je na vás, já se v tom nevyznám. No a ještě že chci vytáhnou ten kabel k navigaci.

Kolem 12 hod mi volají ze servisu, že si mám přijet pro auto. Přijdu k technikovi, a on že se na to pujdeme kouknout. Ale že se omlouvá, že si neuvědomil, že nemá a dílně lakýrníka, který by to čidlo na park. asistenta nastříkal, takže se to udělá příště, pač nemají ještě ony černé folie. První co mi řekl, že teda spasovali kapotu a zadní dveře kufru, že už by to mělo být ok.Volant že by měl už být rovný, že srovnali geometrii a volant by měl být rovný, dále, že přitáhli dveře do zámku, že teď už by tam nemělo foukat ani zatékat, zkoušeli tlakovou vodu a v autě bylo sucho. Na vrzající palubní desku se technik koukal, a už by to nemělo vrzat. Jeli jsme se projet palubní deska opravdu nevrzala, a při rychlosti nad 110 km/h do auta opravdu netáhlo. Volant byl rovný. Říkám technikovi, že teda dobrý, a vrátili jsme se na parkoviště k salonu. Říkám mu, a co teda s těma repro vzadu, a on mi sáhodlouze začal vysvětlovat, že bohužel takhle je to dané výrobou a že s tím nemůžou nic udělat, přičemž se to chrčení snažili eliminovat tím, že mi stáhly nastavení basů v rádiu na 0, načež mu říkám, že ty repro jsou v autě od toho aby hrály a ne aby imitovaly hudbu. Bohužel podle něj s tím nic tedy nejde dělat. Značně znechucen jsem se tedy s technikem domluvil, že bych byl rád, aby už moje příští návštěva u nich byla poslední, pač nemám čas na to, abych pořád jen jezdil do servisu a byl bez auta, které denně potřebuji k dojíždějí do 45 km vzdálené práce, a on že to chápe, a že mi v pondělí 4.1.2010 zavolá, jak s tím čidlem a ty folie. V pondělí jsem čekal celý den, nikdo mi nevolal ani celý týden. Dnes 12.1.2010 mi už ale došla trpělivost, zavolal jsem do servisu, jak s tím čidlem a foliemi, a technik, že to zjistí a dá mi vědět. Bohužel mi už dnes nezavolal. Telefonát se odehrával kolem 11.30 hod. Ale aby toho nebylo málo, tak jsem si minulý týden všiml, že volant je opět mírně natočen doprava, a palubní deska opět vrže, a ještě více než předtím. Řekl jsem si tedy, že to nechám být, a upozorním je na to, až mi budou dělat to čidlo. A dnes přetekla poslední kapka mé trpělivosti. Ráno, když jsem odjížděl do práce, jsem auto nastartoval, a tím že si ještě očistím námrazu z předního skla, začala palubní deska drnčet i při otáčkách na volnoběh.Při odpolední cestě domů, na kolegu vzadu kápla voda, a opět začalo do auta foukat dveřmi u spolujezdce. Takže s autem které stálo nemalé peníze, nechci už ani pomalu jezdit, pač mě nebaví ono stálé vrzání palubní desky, foukání do auta, a poslední třešničkou je to, že se dnes začalo z prostoru předního levého kola ozývat při rozjíždění jakési klapání, bouchání.

Jen ještě takové poznatky. Na foru www.skodahome.cz jsem si přečetl , že se některým uživatelům začínají dělat pod lakem na chromové liště kapoty bublinky. K mé nemilé překvapenosti jsem zjistil, že ony bublinky tam mám i já. Dále mám problém s tím, že mi občas ve městě nejde po sešlápnutí spojkového pedálu zařadit 1. rychlostní stupeň. Musím pedál pustit, opět sešlápnout, a pak lze rychlost zařadit. Když jsem se ještě o těchto závadách zmínit před techniky, na lištu mu řekli, že to ničemu nevadí a nic by to udělat nemělo, a na tu rychlost mi řekli, že mám ještě málo najetých kilometrů, že by s ito mělo "sednout" a pokud se to zhorší, a nepujde rychlost vůbec zařadit, tak pak mám přijet.

A když jsem servis opouštěl, tak se mě ještě technik ptá, kdy bylo auto vyrobené. Povídám mu, že v srpnu 2009, a on na to, že byl ve výrobě šrumec, a že je to vidět, že nestíhali vyrábět...

Chci se vás zeptat, jaké jsou možnosti řešení, např. Nějaká finanční kompenzace, popř. zda je v tomto případě nějak možno odstoupit od smlouvy, pač jsem opravdu silně znechucen jak přístupem autorizovaného servisu Škoda s.r.o, tak z toho, jak se vůbec takovéto auto může dostat k zákazníkovi.

Editováno: , autor: Milh@us
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ty bláho, tak tohle bude chtít opravdu pevný nervy.

Máš z těch oprav/prohlídek nějaký protokoly? Nebo to bylo jen per huba "My se na to podíváme a opravíme?". Stalo se mi, že i takto chtěli opravu řešit, což je děs.

Reklamoval bych dál a pokud nebudou ochotni to řešit, tak bych si stěžoval přímo ve Škodovce, pak na to prej přijedou borci přímo od nich.

Mám podobnou zkušenost (sic ne osobně) s OII 4x4. Jedna z prvních. Neustálý problémy, neustálý reklamace. Auto bylo víc v servisu než doma. Nakonec, po urgencích, naléhání atp. auto dali do kupy a slouží doteď. Ale byl to boj.

Pokud nepomůže ani trvat si na svém a dokola reklamovat neodstraněné závady, mohla by pomoci ČOI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo, mám jejich jakýsi interní protokol o zakázce, ve kterém jsou vady sepsané... Bohužel při druhé návštěvě jsem žádný papir nedostal, pač jsem na něj v tom spěchu na naštvanosti uplně zapomněl, ale nyní při tý třetí návštěvě to budu chtít všechno písemně. Řeknu ti, že je to boj, a hlavně nechuť

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můj názor. Moc to resis. To jsou klasický "dětský" nemoci všech aut. Ty máš trošku větší smůlu že toho je trošku víc, ale nic abnormálního. Mozna bych nasel jinej servis, ale zda se mi ,ze se snazili. Jinde je to stejny, Ze ti zapomeli zavolat je normalni. neni to v poradku, ale proste se to deje. Vrzani palubky se resi ruznejma kouskama filcu, nebo jinyho materialu, kteej se nacpe tam, kde to vrze. Jsou tu na to vlakna. Vrzou vsechny znacky. Co se tyka toho razeni, tak to je normalni, taky se to tady na foru resilo. Zatekani do auta je vetsi problem, to by meli v servisu vyresit. Ten pootocenej volant je divnej. Repraky jsou low-end, takze pokud je osolis, tak chrcej. Auto neni pojizdna diskoteka. Ty parkace to je blby, ale taky se to deje, proste ty cidla sou na hovno a tece do nich. Holt menit. Jak se zda, tak si mel smulu na kus, kterej zlobi. Odstoupit od smlouvy bys mohl, ale myslim, ze ot bude desnej boj a vysledek nejistej. U dalsiho auta ( i jiny znacky) neni jisty, jestli to nebude podobny. Podle me a neuraz se jsou to drobnosti, ktery se daj odstranit. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

víš Blacky, auto stálo 400 tis, a očekáváš, že za to dostaneš nějakou kvalitu, a ne tohle. Asi máš pravdu s tím, že to moc řeším, ale auto chci mít v pořádku, najezdím s ním denně kolem 120 km. Domu jedu utahanej, nemužu si dát víc radio, pač to rachtá, když to dám mín, zase slyším to foukání, při každým zařazení zpátečky hnusnej zvuk, že asistent nefunguje... prostě mě to sere.. a nekupoval jsem auto za 400 tis, abych si pak vycpával palubku a repro molitanama... to jsem si nemusel kupovat nový auto, a koupit nějakou felicii...

Editováno: , autor: Milh@us
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tohle nejsou žádný dětský nemoci - auto je zjevně vadnej kus. Doporučuju napsat tohle (ještě bych to pečlivě projel jak na pravopis, tak jednoduchost projevu) na info@skoda-auto.cz a oni jim provětrají pérka. Já sem měl problém hned po koupi s usazením palivové nádrže, dvakrát to zkoumali, pak to tři týdny běhalo někde mezi servisem a MB na teoretické rovině (údajně komunikace se Škodou, jak problém vyřešit) - stačil napsat email a hned se daly věci do pohybu, přijel technik z MB a ve dvě odpoledne sem si šel pro auto včetně flashe motoru a zkušební jízdy.

Za sebe říkám, že bych byl sice stále slušný a nevyvolával konflikt, ale už bych trval na detailních zápisech o reklamacích a v případě nevyřešených vad i na přizvání člověka z MB. Pokud se bude něco vyskytovat opakovaně, avizoval bych rozhodnutí v takovém případě odstoupit od smlouvy. Nejsou to sice nějaké kritické chyby, ale je toho sakra moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovim Ti ohledne repro, zalezi jak se repraky rozehravali, jestli si je osoloval hnedka od novoty tak se nesmis nicemu divit. Je to jako s motorem musis zajed. B sloupky ma skoro kazda FII, ja take, ale jsem domluven na teplejsi obdobi. A musim souhlasit s Blackym, ze to moc resis. Jasne nekdo tady ma problem s tim a druhej jen s necim jinym, Ty toho mas hodne, ale treba Ti to vsechno odstranej a bude to nej auto. A jeste ja mam skvelou skusenost s Havexem MB, nejen ze tam znam par lidi, ale jsem tam celkem casto kvuli nejakym vecem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak moment. Ze chrcej "rezonujou" plasty si nepsal. Ale porad si trvam na svym. 400k ? Promin, pro me osobne je to taky hromada penez, ale na auto je to low-end. ( nepocitam "socialni" verze za 195k). Kdyz si koupis MB za 1,5M, bude to neco jinyho. Preju, at ti vsechno opravej, ale bude to proste chvilku trvat. :kuk:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já si nemyslím, že to moc řeší.

Zpátečka, vrzání plastů a repro jsou ptákoviny, který se dají vyřešit.

Ale volant (mimochodem tuto vadu mám taky, po každý garančce je to ok a pak se to vrátí, auto očividně není stavěný na ty naše zku*vený silnice (tuhle jsem vletěl večer do neoznačený díry, potkat někoho kdo má na starosti značení a opravy, ukopal bych ho)) a čidla a hlavně zatékání do auta v pohodě nejsou.

Sice je to "jen" Fabka, ale pořád je to auto za 400 tis. a tohle by se dít nemělo. Není to Dacie nebo Lada, tam bych to pochopil.

A souhlasím, stačí být slušnej, ale ráznej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milhaus, viem, ako sa cítiš, tiež som niečo podobné zažil s mojou 3. Fabiou v poradí. Proste zlý kus! Ale dovtedy som ich otravoval, kým ju nedali do poriadku - a keď už boli všetky problémy vychytané, tak som ju predal a kúpil svoju 4. Fabiu v poradí :wub:

Moje odporúčanie je nasledovné:

Reklamovať reklamovať a reklamovať! A reklamovať dovtedy, kým to nedajú do poriadku! Servis je od toho, aby riešil problémy zákazníkov! Častokrát sa "pánom servisákom" nechce s vecami v záruke vôbec zaoberať, pretože na to musia vypisovať "papiere" a vraj im to nikto nezaplatí. Je to lož!

Zober auto do servisu, spíš úplne všetky závady, a trvaj na ich odstránení. Všetko maj písomne, všetko si daj potvrdiť. Ak nejakú opravu nespravia, trvaj na tom, aby ju do zákazky napísali, prečo opravu nespravili. Ak bude dôvod na zamietnutie opravy ten, že to ničomu nevadí (bubliny v chrómovej lište), trvaj v servise na písomnom vyjadrení od výrobcu Škoda Auto. Toto ti samozrejme nebudú schopný dať. Až následne napíš do Škody alebo zavolaj na infolinku a posťažuj sa na servis - do mailu napíš aj VIN auta, a aj prípadne čísla zákaziek (ale tieto si vedia zo systému vytiahnuť aj oni). Určite maj ale po ruke aj vytlačené a podpísané papiere zo servisu, zvyknú sa robiť svinstvá, že sa v servisoch robia rôzne storná a výmazy zákaziek.

Garantujem ti, že po tom, ako sa na svoj servis posťažuješ v MB, budeš v servise pečený-varený -_- Držím palce, nech to všetko dobre dopadne čo najskôr... Veľa predajní si bohužiaľ myslí, že ich starostlivosť o zákazníka skončila potom, ako im nabehli na účet peniaze za práve kúpené auto. Omyl, starostlivosť o zákazníka len vtedy začína! A ak to niekto nechápe, treba nech mu to pripomenie ten, kto im dal pečiatku "autorizovaný servis Škoda" :punk:

Čo sa týka závad:

-volant nakřivo = zlá geometria, na záruku sa to nedá spraviť, geo ide reklamovať len do určitého počtu km a mesiacov. Takže toto si asi budeš musieť zaplatiť :feve:

-chrčící repro = trvaj na výmene, nemení sa to bežne, ale dá sa to vymeniť na záruku

-foukání do interiéru skrz dveře, zatékání vody v myčce, vapce = zle osadené dvere, treba ich posunúť hore a nanovo nastaviť, bežne sa to robí na záruku!

-nefunkční parkovací asistent = vadné čidlo, bežná výmena na záruku

-odlepující se černé folie v horních rozích B sloupku = treba nanovo nalepiť fólie, bežná oprava na záruku

-vrzající palubovka v oblasti budíku = klasika, jednoznačná záručná oprava

-špatné spasování karoserie-víko kufru a zadních dveří kufru = bežná záručná oprava spočívajúca v nastavení víka kufra

-bublinky v chromové liště přední kapoty = lišta vykazuje zmenu farby a štruktúry, teda je jednoznačný nárok na výmenu v rámci záruky

-občas nelze zařadit první rychlostní stupeň = v rámci záruky treba skúsiť nastaviť kulisu riadenia

Proste nedaj sa! Okrem toho volantu resp geometrie máš na ostatné závady jednoznačný nárok na ich bezplatné odstránenie v rámci záruky!!!

Editováno: , autor: Igor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky ti radim vytrvat. Řešim momentálně problém se zámkem u dveří, protože se zasekává a teď v zimě do něho nemůžu

vůbec dostat klíček, je to celý zamrzlý. Psal jsem Igorovi a taky mi poradil ať vytrvám a případně napíšu do MB. Dám jim

v servisu ještě jednu šanci a potom napíšu mail. Nedá se svítit. Taky už mě to se... Takže jedině pevný nervy a vytrvat.

Nic jinýho se asi poradit nedá.

P.S. S tim volantem mám to samý, akorát já ho mám mírně doleva. Už mi jednou dělali geometrii, kterou jsem si platil,

protože jako reklamaci mi to neuznali a teď už ten volant mám zase pootočený, tak mě čeká další geometrie. Jenom se

mi nechce platit každou chvíli 800 kč. Žádnou ďouru jsem nevymetl, ale ty silnice mluví samy za sebe.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem před tím nové auta Felicii, Fabii l combi 1,4mpi a Fabii l combi 1.2 měl jsem min reklamace a ted Roomster 1,4 16V reklamace na klimatizaci a vyměněný celý motor. Mě připadne že Škodovka jde z kvalitou zase dolů. Fabia l mě připadla že byla kvalitněji zpracovaná než dnešní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blacky musim ti oponovat. Když jsem měl 120-ku, tak v létě v koloně mi bylo vevnitř horko až dost, když jsem měl puštěný

topení na maximum, abych to neuvařil. :D Teď vážně. Je pravda, že čim je něco složitější, tak je větší pravděpodobnost, že se něco potento, ale když je těch závad moc a najednou jako má třeba Milh@us, tak to dokáže naštvat.

Editováno: , autor: mambo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové stym servisem opatrně,když se rozhodneš žalovat servis,tak už do něho nejezdi,oni by tě vítali,ale jen krátkou dobu,dokud by ti to auto nešlohli.

Ty repráky máš přímo s fabriky?Když ne,tak druhý servis nemusí uznat reklamaci,která není s fabriky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K tej chrómovej lište. Neviem čo si predstavuješ pod bublinkami, skús to nafotiť. Ja mám niečo podobné, ale ja by som povedal že to bude zapríčinené odlitavajím štrkom. A tie rezenujúce tapacíre: najlepšie to bude, keď si to doma vytlmíš sám.

Som rád, že som natrafil opäť na dobrý kus auta. Ale kvalita aut klesá každým rokom... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...