Přejít na obsah

Prosba o radu při řešení reklamace


Milh@us

Doporučené příspěvky

Nejdřív jsem to zkoušel nehtem a pak i opatrně žiletkou..výsledek stále stejnej :D a  s tím vylitím...my na to nic nelili teda :D a že by to udělal někdo cizí, ať už schválně či omylem, to se mi taky nezdá, protože se ty skvrny objevovali postupně mám dojem...každopádně mě teď napadlo, že nejvíc viditelný je to po dešti například nebo když auto umyju, a následně se stáhne okýnko a pak se zase vytáhne...jestli to nemůže být třeba tím, že se dostane voda "dovnitř" skla (upřímně nevím jak je to tam řešený, ale možná dvě skla slepený k sobě ?) a pak si to voda mezi skly směřuje gravitací směrem dolů? Byla by moje teorie možná?   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 9. 2016 at 12:16, Ne Dy napsal:

.jestli to nemůže být třeba tím, že se dostane voda "dovnitř" skla (upřímně nevím jak je to tam řešený, ale možná dvě skla slepený k sobě ?) a pak si to voda mezi skly směřuje gravitací směrem dolů? Byla by moje teorie možná?   

ne, kdyby se voda dostala dovnitř, tak její pohyb ovlivňuje kapilarita (šířila by se všemi směry), nikoliv gravitace. Hlavně, jak to má ty silnější jako by obtažené okraje, tak to značí, že na tom zasychaly kapky  a po jejich obvodu se kvůli vyššímu objemu dané látky tvoří ty mapy. To by to na tom skle muselo být ještě dřív než ho slepili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Takze priblizne pred mesicem jsem byl na reklamaci toho okna a volantu...prisel jsem zhruba 45 minut pred zavirackou a panum se to uz ocividne nelibilo a ujali se me az tak po 5 minutach debatovani...ve zkratce,volant zamitli, ze prej to je zpusobeno beznym pouzivanim,a je ztrata casu to hlasit  skodovce. Kdyz se me ptal jakou rukou ridime,odpovedel jsem ze logicky po vetsinu casu levou,na to nemel argument. Budiz,ale pote co jsem videl nekolik skodovek se stejny volantem a vice jak 40tis, ktery mely volant krasne hladkej,budu to zkouset znova. Ted se dostaneme ke sklu,s tim to mel pan jeste jednodussi,pry je citit ze to vystupuje(nevim,ale jestli ma nekdo tkhle citlivy konecky prstu,mel by jit delat treba doktora) a ze prej je videt ze to je nejake vnejsi znecisteni,ze si to mam otrit cistym naturalem a ze to bude dobry,prej si s tom minulej vikend cistil cely auto :D s tim,ze spina je pouze na okne,a to jeste na polovine si hlavu nelamal,a ze by se zkusil chopit benzinu a sam by to zkusil,to uz vubec ne,vsak je pulhodina do zaviracky. Vyzkousel jsem benziny ze tri druhu cerpacek :D a nic nepomohlo,na dotek fkt nic necitim,i kdz je pravda ze to na benzin reaguje "zbarvenim se" a nasledne se to opet vrati do puvodniho stavu
Jednoduse nh car strahov naprosta tragedie. Pres zimu se to pokusim jeste nejak zaridit,jeste se mi k tomu zda ze se zacina delat malej trhanec na jedny ze sedacek,takze to k tomu pridam. Posledni napad me vnutknulo vystrikavani letni ostrikovacky(u ktery mam podezreni ze mi ji tam nalili v nh caru behem servisni prohlidky zacatkem zari,pac ja tam doleval rozumne mnozstvi aby to vydrzelo do pulky rijna priblizne-vcera jsem musel nepretrzite drzet packu snad dve minuty aby se vsechna vystrikala,a navic nemela vuni "me ostrikovacky" ,podotykam,ze v zakazkovem listu bylo napsano aby se ostrikovaci kapalina nedolevala,a auto se neumyvalo-tak aspon to druhy dokazali splnit). Nuze,kvuli blbemu reseni odtoku vetsiho mnozstvi ostrikovaci kapaliny se velka cast dostane na ridicovo okno,kde to pak vytvori ony mapy,ale po cele delce a ve smeru jizdy vozidla,coz neodpovida mejm flekum na skle,ktere jsou v druhe polovine skla k zadi. Nevim jestli todle by uznali jako reklamaci-znecisteni skla z duvodu spatne reseneho odtoku a ramu skla. 
Takze omlouvam se za esej a cast textu ktera spis patri do blacklistu servisu,ale musel jsem to takhle spojit aby to davalo nejakou logiku ctenari. Na zaver snad jenom,ze nh caru uz mame celkem plny zuby nejenom z vyse zminenych duvodu,a predpokladam ze uz nas tam jen tak neuvidi,krome dokonceni reklamace.

Dotaz pod čarou: Když jsem nalíval zimní ostřikovačku, všiml jsem si že chladící kapalina je dost pod minimem, auto bylo po jízdě, téměř na rovině. Bohužel nevim kolik jí tam bylo před servisní prohlídkou nebo těsně po ní, ale todle by se sakra mělo při prohlídce snad kontrolovat a případně dolít ne? Šlo by jim případně i todle omlátit o hlavu?

 

20161109_111153.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti měnili chladící kapalinu, tak v okruhu může sem tam zůstat bublina a může to po převzetí auta trochu klesnout. Tohle mi sice přijde o dost, ale...

Kup litrovku G13 - stejně je vždycky lepší mít něco v zásobě - dolij na rysku, ať se to dobře sleduje, a sem, tam to zkontroluj. Může být někde drobný únik, který se třeba projevuje jenom v některých situacích.

 

Mně to utíkalo, jenom když jsem dal v létě auto do podzemní garáže, kde je celoročně chladno, jinak to drželo. Byla dole trochu orezlá trubka a ve spoji s hadicí to cintlo pár ml vždycky jenom při té velké skokové změně teploty. Ty máš mladší auto, takže ti něco takového nehrozí, ale lepší kontrolovat a vědět, než neřešit a divit se. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukal jsem teď do papíru o prohlídce a v zakázkovým listě ani v seznamu údržby není o chladící kapalině ani slovo...a teď nevim jestli je alespoň kontrola množství v servisním plánu. Ještě jednou kouknu kolik jí tam fakt je, a pak budu řešit. Ale už mě tam fakt nebaví jezdit  kvůli každý pitomosti. Díky za reakce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám. Hledal jsem i plán pravidelné údržby, to co bývávalo u servisní knížky, ale ta už je elektronická takže z toho moc nevykoumám. 

received_1620134304678836-1.jpg

received_1620134531345480-1.jpg

Poznámka: Ukazatel servisního intervalu jsem chtěl překodovat na 1rok/15 tis km a to samozřejmě neprovedli :D Když jsem na to po tejdnu přišel, tak byl boj je zase donutit k tomu aby to vůbec přehráli. Plus ani  nevymazali hlášku o blížícím se servisu. :wallbash:

Editováno: , autor: Ne Dy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, to nepopírám, zřejmě z tohoto hlediska bude všechno na technikovi. Hledal jsem teď jestli je u rumstra povinnost při servisní prohlídce kontrolovat i množství chladící kapaliny a nikde jsem nic nenašel, tudíž usuzuji že není.(každopádně tvoje ilustrační příloha mi to zas vylučuje :/ ) Každopádně bych čekal že když už mají zvedlou kapotu a vidí, že tam je pod minimum, tak to můžou doplnit, pokud takové množství neubylo za dva a půl měsíce. Zkusim tam na to zavolat a poptat se aspon.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...