Přejít na obsah

vysoke otacky na volnobeh


citronicek

Doporučené příspěvky

Nemam tempomat

lankovy plyn

je to Octavia 1.8 92 Kw 1997 SLX

tak od začatku: měnil jsem spojku možna je trošku špatně ovzdušněná bylo to celkem na rychlo

potom měníl jsem naplně a filtry

calá vyfuková soustava

poslední dil vyfuku mam z 1.9tdi bohužel snad to nevadí ma to takovy hruby zvuk ale aspon nemusím kupovat něaky upravovány vyfuk

to zaminkou nebylo ale bohužel jiny už nebyl tak jsem musel koupit tohle

čistil jsem klapku

vyměna vyměniku topení nove napuštění vody s ovzdušnováním pry že samo pokud jsem tomu nepomohl tak nene no jen jsem dolival a při každem dolivaní

se motor uplně jinak choval z asi 5místa je to na 2místě je takovy tišší atd. a ted jsem spočital protože do uplně prazdne nadrže jsem tankl benal a do pipnutí rezervy jsem spotřeboval 6litru/na 100km nejezdim s tím jak blazen ale i tak 6litru?? to je good

ale i-když je motor fajn

napřiklad stal jsem na křižovatce a skoro mi to zdechlo cca otačky 300-800 zhruba nezapisoval jsem to a pořad kmitaly

dal jsem nohu ze spojky a ustalilo se to na normal 800ot

chvilku to jede normalně když řadim zmačknu spojku a otačky zustanou ale to je zhruba po draze 20km jednou za zařazení

ale jinak zmačknu spojku a otačky letí nahoru.

z toho bych mohl napsat knihu jak tak koukam :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém,

Štandardne pri naštartovaní mi otáčky vyletia tak na 1200-1100 a postupne to klesá až do 800 ot/min. Predpokladám, že tak to má byť.

Ale niekedy sa mi stane, že mi to pri naštartovaní vyletí na 1500 a nechce ísť ani za svet nižšie. Časom to síce klesne, ale trvá to veľmi dlho. Ak po naštartovaní a 1500 ot miernem pridám plyn, tak otáčky vyletia na kludne na 2500 a oscilujú tam a nechcú zliezť nižšie. Pomáha, keď to vypnem a zapnem.

Neviem čím by to mohlo byť, teplotné čidlo vymenené ( originál škoda ), termostat vymenení, škrtíci klapka ( prečistená ale je tomu už 15 000 km ).

Robí to vždy len za studeného motoru ak auto dlhšie stálo. ( za posledného pol roka sa mi to stalo asi 3x ).

Máte niekto podobné skúsenosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ešte doplním:

Octavia r.v 97 1.6 55 kW

Ani VAG naposledy nič neukázal.

Napadlo ma toto riešenie,

Po otočení klúčika do polohy I. je počut v tichom prostredí ako sa zopne elektronika v motore ( palivove čerpadlo... ) tichým bzučaním. Mám poxit, že toto tiché bzučanie je omnoho dlhšie pri studenom motore pri minusových teplotách. A možno, že ak naštartujem motor pred tým ako sa dokončí bzučanie tak ŘJ možno kôli vzduchu v palivovom systéme vyhodnocuje zmes ako chudobnú a divoko natočí škrtíci klapku.

Neviem, či to tak môže byť....len som si to všimol a snažím sa nájsť nejaké logické vysvetlenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zajímavá úvaha ;)

Proto a nejen proto při startu otočím klíčkem a počkám až čerpadlo vypne, elektronika si vše připraví a pak teprve startuju. Správný okamžik je až se zvedne ručička palivoměru :palec2:

.....................

myslím, že to bude spíš umírající škrtící klapkou ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ja bych rad věděl proč si ta moje koktavka mysli když zmačknu spojku že ji nemačkam

přece u aut kde taky není čidlo spojky a zmačknu spojku tak otačky jdou dolu a ne nahoru a při jizdě normalně zustavaji na svem mistě

dočetl a přečetl jsem snad vše ale vždy když mněl někdo takovy problem tak měníl čidlo spojkoveho pedalu ale ja ho tam nemam takže mam špatne něco jineho ale co?

je to jak řadit s meziplynem

a na křižovotce je to fakt na ostudu a nejhorší když zastavim před přechodem lidi jsou vyjukaní co se děje proč ten mamlas drží nohu na plynu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Panove - muj problem je podobny - nebo snad jeste horsi - na studeny volnobeh mi to drzi 2 i klidne 3000 ot.A do normalu to pada VELICE pomalu - prakticky az tak po ujeti nejakych 35 km.Taky klapka nebo snad jeste neco jineho ? VAG nic nehlasi coz mi prijde divny.Motor AKL 98 rok.

Editováno: , autor: Planeta
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ano, nomilnální hodnota volnoběhu v klidu je 640ot a může kolísat k 600 a k 670 (mereno dle diagnostiky).

Hodnota volnoběhu při pohybu se mění na cca 780ot a klima na skoro 900ot (aspoň OII to tak má)

Sitič je taky v pořádku je to okolo 1000-1200ot

Panove - muj problem je podobny - nebo snad jeste horsi - na studeny volnobeh mi to drzi 2 i klidne 3000 ot.A do normalu to pada VELICE pomalu - prakticky az tak po ujeti nejakych 35 km.Taky klapka nebo snad jeste neco jineho ? VAG nic nehlasi coz mi prijde divny.Motor AKL 98 rok.

Klapka, falešně přisávaný vzduch, přidřené nebo příliš napnuté plynové lanko....atd.

Editováno: , autor: Haski
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím páni, trocha túto tému oživím, dnes som menil baterku za novú a po výmene všetko ok akurát mám vyššie otáčky na voľnobehu aj po zohriatom motore, treba spraviť nové nastavenie cez VAG? Teda či to je tým, že je tam druhá baterka? Auto Octavia 1, 1999, 55kw, AEE. Ďakujem za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Blbá otázka muže to kolísání dělat i du TDI? pd 74 kw. rani start v pohode auto se ohreje a nekdy na semaforech se zvednou sami otacky z 900 na 1000 a nekdy to drzi nekdy ne. dela si to jak chce. A někdy kdyz chcípnu teplej motor a za 5 minut zase jedu tak po nastartování vyskočí hned do 1500 a hned spadnou na 900.Vag mi hlasil čidlo chladící kapaliny. Máte někdo zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim chlapi, mám problém s otáčkami u motoru 1,6 55kw. Před cca týdnem mě v servisu měnili škrtící klapku a vymazaly chyby, vše běželo v pořádku jak hodinky. Bohužel dnes ráno sem nastartoval a otáčky mi vylétly nad 2 000 a pak chvilku kolísali mezi 1500-2100 a pak zůstali na 1500. když ale přidám plyn nad 2000 tak mi začnou kolísat a po chvilce zůstanou na 1500 i když je motor na 90°C  :kol-32: Nevim jak je to možný když klapka je nová a běželo to v pohodě a z ničeho nic to ráno začne dělat takovou hle paseku  :kol-44:  Nevíte čím by to mohlo být? Napadlo mě čidlo teploty je to možný? Díky všem za nějakou radu  :kol-142:  :kol-49:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...