Přejít na obsah

Sbíhavost


67jitka58

Doporučené příspěvky

No to nevim jak Ti tu vuli v hornim ulozeni odhalol. To by Ti prece lupalo v tom lozisku co tam je a 20000km se mi zda opravdu hodne malo i kdyby sejednalo o nejake levne ulozeni. To je podle me hloupost. Pokud mel auto na zvedaku a kola svesene, pak se to tak muze jevit, jelikoz u oktavky je tlumic jen tak lehce nasazeny a jina auta to maji na pevno sroubovane. Tak asi proto mu to prislo jako vule.

Co se tyka tech sroubu, ja jsem je nemel nejak extra orezle a tak jsem je tam dal zpet. jen jsem je trochu prejel ocelakem a namazl. To jsou pevnostni srouby a nez by se urval, tak to spis zdeformujes to plechove rameno.

No doporučujou ty šrouby měnit (jako všechny šrouby na podvozku kvůli 100% bezpečnosti) proto, že mají na závitech nanesen povlak proti povolení,ale praxe bývá jiná.Jinak jak jsi psal,měl auto na zvedáku a zvedal kolo nahoru a pouštěl.Do strany žádná vůle nebyla,tak se na to vykašlu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasny, pokud Ti neskube a nepraska v tech loziskach ulozeni tlumicu, nema smysl neco menit a uz vubec kdyz to ma tak malo najeto. Na ten sroub muzes klidne dat to lepidlo od LOCTITE, ja ho mam taky. nekdy ho pouzivam aby se sroub samovolne neuvolnil. Na ren podvozek myslim neni potreba. za par dnu Ti ty konce sroubu oreznou a samovolne se prez tu rez nic nepovoli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lepidlo na závity nedávat!! když tak nový matky ale ne lepidlo pokud by to udělal třeba na uložení motoru kde jde do hliníku muže to v něm vytrhat pak závit a nejhorší je kdž to dá někdo do rozvodů to mam chuť vraždit

Tohle neni ani tak moc lepidlo jako jen to zajisteni. V pohode se to da povolit. Tak jako kdyz je matka treba s tim plasem.

Az budu chtit sroub zalepit, nepouzijz to modre zajistovadlo ale zeleny LOCTITE 603 a to uz vazne nikdo nepovoli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
post-32025-1267187682,0831_thumb.jpgZdravím,po výměně čepů a sylentbloků jsem bez geometrie př.nápravy najel asi 100km.Měl jsem přitom volant dost doprava.Pak jsem vyrazil na geometrii a odjížděl s tím,že volant je lehce doleva.Prý se to srovná až si sednou pneu.Jaký je Váš názor?Přikládám protokol(jen mobilem,omlouvám se).
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak napřed jdi a udělej lepší fotku,pak Ti řeknu,moc si mi to nezdá. Ale s tím že se to srovná,tak na to zapomeň. Copak u novýho auta taky odjíždíš s volantem na křivo,s tím že se to srovná? Prostě jsou pořád lidi,co to bud neumí,nebo jsou líný to nastavit,aby to bylo rovně.......nebo aspon přesadit ten volant.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mýho se teda seřizováním moc nezabývali,spíš šlo o změření .Máš špatný oba přední záklony,nejspíš budou vadný silentbloky dole na nápravnici,ale to by až tak nevadilo. Pak teda odklony v předu jsou sice v toleranci,ale každá hodnota je rozdílná,tohle je dobrý seřizovat na stejno a pak vzadu odklony jsou na hranici,bud jsou unavený pružiny,nebo tam máš náklad,to nevím. To je docela klika,že po výměně gum se to srovnalo,na geometrii se má jezdit jen s pneu ve 100% stavu,jinak to měření nebude ůplně OK.

PS: Ten týpek co po mě chtěl seřízení tý Oktávky 4x4,tak teď by to určitě nějak šlo,stačí se ozvat,už nevím kdo to byl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mýho se teda seřizováním moc nezabývali,spíš šlo o změření .Máš špatný oba přední záklony,nejspíš budou vadný silentbloky dole na nápravnici,ale to by až tak nevadilo. Pak teda odklony v předu jsou sice v toleranci,ale každá hodnota je rozdílná,tohle je dobrý seřizovat na stejno a pak vzadu odklony jsou na hranici,bud jsou unavený pružiny,nebo tam máš náklad,to nevím. To je docela klika,že po výměně gum se to srovnalo,na geometrii se má jezdit jen s pneu ve 100% stavu,jinak to měření nebude ůplně OK.

PS: Ten týpek co po mě chtěl seřízení tý Oktávky 4x4,tak teď by to určitě nějak šlo,stačí se ozvat,už nevím kdo to byl.

Žádný náklad jsem v kufru neměl.Je zvláštní,že on vlastně tvrdil opak.Že mám zadek o 1cm výš než by měl být.Nevím kde k té míře přišel ale měřil metrem předek od středu kola k blatníku(prý přesně)a stejným způsobem zadek o zmiňovaný 1cm výš.Já o tom nic nevím,tak jsme to neřešili.To máš jako ty odklony,on řekl,že jsou v toleranci,tak se tím nezabýval,co já mu budu povídat když to nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ze nekdo odjizdi z geometrie s tim ze ma volant krive neni zpusobene nicim jinym nez ze mechanik nenastavil pricku volantu rovne... Postup pro mereni geometrie: Nasadi se merici hlavy, udela se kompenzace, vybere se typ vozidla, zmeri se hodnoty, podepre se volant tak aby byla pricka rovne, zabrzdi se kola a teprve pak se serizuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim

Chci se vas zeptat...pri zataceni do prava ve vetsim rejdu a ve vetsi rychlosti to ma takovy hrubsi chod jde citit jakoby tam neco skrtalo nebo co, myslite ze to muze byt geometrii nebo sbihavosti ? auto bylo havarovane a zpastily asi i tu karoserii protoze pri vytoceni plneho rejdu do prava leve kolo dre o vnitrek blatniku, ale kdyz se poladi dorazy a zkrati se rejd tak pocitam ze to bude OK akorat to v tech zatackach co to dela (jsem prave myslel ze to dre, ale i pri tech zatackach to je v poloze kdy to nema drit....) taky jsem tik kolem vyjel jednu slusnou jamu co pripravila zima, a tak nevim.... cim myslite ze by to mohlo byt ? kdyz jedu prudce na druhou stranu tak je to OK i auto jede na rovine rovne nikam se nestaci a nic...

dik za kazdou radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, dneska jsem byl na geometrii, je ntak ..sem si chtel změřit geometrii jestli ji nemám hnutou ..abych si neničil pneu a tak .. (4roky starý auto) a pak mi tam zjistili že levý přední kolo je mírně hnutý ...tak mi ho seštelovali (změření100.- seštelování 300.-) vytiskli mi protokol, a ted tady doma když ho tak študuju ..tak se dívám .. a ze sbíhavosti -0,2mm to má ted 3,5mm , už to není v tech červenejch číslech ale není to sakra velká sbíhavost? když sem pak jel cca 120-140km/h tak volan začal trochu vibrovat, což myslím dřív nedělal...

Co si myslíte o tý sbíhavosti? Mužů to ješte tomu mechanikovi omlátit o hlavu? .. nebo se asi na mě vyserou? :D .. jestli to má cenu řešit..

Co jsem zjistil od známýho , tak na roosmtra je prej max 2,5mm a meli pred meřením vyvážit kola.. to ale neudelali ..tak nwm..

dík moc za vaše rady ;)

přikládám foto protokolů před/po

ext. odkaz:http://imghost.sk/image/353705-DSCN2849.jpeg

post-10010-0-36181300-1302014776_thumb.j

Editováno: , autor: IIIRazor
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 týdny později...

Zdravím, měnil jsem silenbloky na přední nápravě a po výměně jsem měl volant asi tak o 1.5 cm otočený do leva, proto jsem zajel na seřízení sbíhavosti. V chytré knížce se píše hodnota nastavení sbíhavosti přední napravy 0°15´+-10´ Tak tomu nějak nerozumím... Jedná se o Fábii r.v.2002 1.4 Mpi.

Můžete mi prosím někdo napsat jestli nastavený hodnoty jsou správný?post-45005-0-27092600-1308408798_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...