Přejít na obsah

Zapadlý klíč v motorovém prostoru


Tetrev

Doporučené příspěvky

Zdravím, jsem naprostý laik a potřeboval bych poradit. Při snaze odmontovat zdechlou baterii z auta mi nešťastnou nahodou (a mou vlastní nešikovností) vyklouzl klíč a spadl někam do motoru. Nikde není vidět, ale až na zem pod auto nepropadl. S největší pravděpodobností leží někde na tom spodním krytu, který chrání ze spodu motor a vanu. Ale jist si nejsem kde přesně je. Můj dotaz zní co s tím? Jestli je nutné to nechat odtáhnout do nějakého servisu, nebo je možné to bez strachu o zničení něčeho uvnitř to nastartovat a odvést do servisu, či by někdo šikovný to byl schopný vyndat i na místě .... díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neni se za co stydet :-) Ja o vikendu zase lovil plastovou skrabku na skla, kdyz jsem pri otevrene kapote likvidoval led v oblasti steracu (pak jsem si skrabku odlozil a sel dolivat kapalinu do ostrikovacu - kryt baterky se sice zda jako celkem rovny povrch, ale neni tomu tak :-). V mem pripade ale stacilo odpojit vahu vzduchu a rozpojit rouru s privodem vzduchu. Pak uz jen stihla rucka a muj srdecni tep se zase srovnal do normalu :-) Akorat bratr se neuveritelne bavil...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toto byla prvni vec ktera se mi stala na octave kdyz sem ji koupil :) sem rad ze nejsem sikovnej sam. Ja tam stratil ten plech co drzi baterku, a reseni, odmontoval sem pulku spodniho krytu a cekla ze bude dole, a nic, tak sem dlouho hledal a porad nic a nakonec ho nasla mlada pohledem zhora, takze jeslti bydlis nekde pobliz muzem se stavit a mlada ti ho najde :). A nebo hold hledej dal, i vytahnout ho byl porod, zustal nekde na prevodovce a musel sem oddelat box baterky a skoro i box sani, pak nasledoval magnet na kusu dreva nez sem ho dostal ven :) tak hodne stesti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky