Jump to content
jkro

Vebasto

    Recommended Posts

    Mám octavii II s vebastem a nevím jak to má správně fungovat zda se mi že to ohřívá pouze motor a ne interiér poradte jak to má být nastavený nebo jak to vůbec funguje.. Dík

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    je to teplovodny topeni cili toorhiva motor a vodu v okruhu . kdyz nemas zapnutej klicek tak samozrejmne nejdou ventilatory a nema ti kudy teplo moc jit :) po nastartovani pak uz by ti melo jit do auta teplo.

    ja teda ho mam ve fabii a vyuzivam ho hlavne k tomu aby motor nestartoval na studeno tak ho naprogramuju na 15 minut pred odjezdem a jak se potom holce jede v teplicku :))

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ja mám Eberspaecher a ohrieva mi to práve vzduch. Keď človek čaká teraz v zime v aute, tak je to super, ale ranné štarty sú fakt studené, hoci v interiéri je teplo. Takže ja by som bral radšej to teplovodné.

    Edited by Luďa
    necituj předchozí příspěvky

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    to sem myslel ze se dava spis do nakladaku teplovzdusny aby si zatopili kdyz tam chrnej :) do osobacku rozhodne teplovodny

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    je to teplovodny topeni cili toorhiva motor a vodu v okruhu . kdyz nemas zapnutej klicek tak samozrejmne nejdou ventilatory a nema ti kudy teplo moc jit :) po nastartovani pak uz by ti melo jit do auta teplo.

    ja teda ho mam ve fabii a vyuzivam ho hlavne k tomu aby motor nestartoval na studeno tak ho naprogramuju na 15 minut pred odjezdem a jak se potom holce jede v teplicku :))

    Prdy keci kuličky.

    Každý topení si spíná svoje el. čerpadlo na palivo-ať benzín nebo naftu a současně s čerpadlem se sepnou ventilátory, pokud si je pustíš.

    U Ebra de nastavit buď stálá rychlost ventilátoru nebo volitelnou. Tak to mám já. Takže když nepustím ventilátor růčo, tak se ohřívá jen motor.

    U OII to je spřažený s klimoškou.

    Zkus pustit ventilátor na 1 rychlost a sepni topení a uvidíš. Bez klíčku.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Pro upresneni, originalne montovane topeni do O2 od Skody NEOHRIVA motor, ale jen interier (rozhodne od MR2010).

    Mam ho ve sve O2 LK FL, je to vyborna vec (takrka denne v provozu), ale opravdu skoda, skoda, ze to neohriva i motor. Souhlasim v tomto s Diamantem. Je pravdou, ze se me 1.8 TSI ohreje opravdu za malou chvilinku (na rozdil od TDI - je to skutecne obrovsky rozdil), ale teply start by mu jiste moc a moc pomohl...

    Je to podobne jako s elektricky sklapenymi zrcatky a elektr. sedackami, od jiste doby dela Skoda nektere veci pro lepe vybavene Octavie jen polovicate... ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    dneska jsem to zkusil a pravdou je ze mi webasto topi i pres vetracky a kdyz dam topeni na 4 tak to fuci jak blazen krasne teplej vzduch . to sem doted netusil. takze od ted to bude uz 100% ne vyhraty auto :) teply starty jsou vyborna vec .ja v tehle pmrazech zhavim tak 1 vterinu :)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Prdy keci kuličky.

    Každý topení si spíná svoje el. čerpadlo na palivo-ať benzín nebo naftu a současně s čerpadlem se sepnou ventilátory, pokud si je pustíš.

    U Ebra de nastavit buď stálá rychlost ventilátoru nebo volitelnou. Tak to mám já. Takže když nepustím ventilátor růčo, tak se ohřívá jen motor.

    U OII to je spřažený s klimoškou.

    Zkus pustit ventilátor na 1 rychlost a sepni topení a uvidíš. Bez klíčku.

    Já tedy nevím jak zapnu ten větrák ,když vebasto zapnu dálkovým ovladačem tak do auto vůbec nejdu a nahřeje mi jen motor,já to mám nastavený na 20 minut co tedy s tím větrákem.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Pro upresneni, originalne montovane topeni do O2 od Skody NEOHRIVA motor, ale jen interier (rozhodne od MR2010).

    Mam ho ve sve O2 LK FL, je to vyborna vec (takrka denne v provozu), ale opravdu skoda, skoda, ze to neohriva i motor. Souhlasim v tomto s Diamantem. Je pravdou, ze se me 1.8 TSI ohreje opravdu za malou chvilinku (na rozdil od TDI - je to skutecne obrovsky rozdil), ale teply start by mu jiste moc a moc pomohl...

    Je to podobne jako s elektricky sklapenymi zrcatky a elektr. sedackami, od jiste doby dela Skoda nektere veci pro lepe vybavene Octavie jen polovicate... ;)

    Pre upresnenie, pokial ma nezavisle kurenie ventil na maly okruh /napr.1,9 TDi /ohrieva predovsetkym interier, pokial nema ohrieva cely system to znamena aj motor. Napr. 1,4TSi ho nema 2,0TDI PD/RS/ ho nema.

    Ak bezi nez.kurenie a nastartujete motor ohrieva aj motor aj pri verziach s ventilom.

    Edited by svatko

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    Pro upresneni, originalne montovane topeni do O2 od Skody NEOHRIVA motor, ale jen interier (rozhodne od MR2010).

    Mam ho ve sve O2 LK FL, je to vyborna vec (takrka denne v provozu), ale opravdu skoda, skoda, ze to neohriva i motor. Souhlasim v tomto s Diamantem. Je pravdou, ze se me 1.8 TSI ohreje opravdu za malou chvilinku (na rozdil od TDI - je to skutecne obrovsky rozdil), ale teply start by mu jiste moc a moc pomohl...

    Je to podobne jako s elektricky sklapenymi zrcatky a elektr. sedackami, od jiste doby dela Skoda nektere veci pro lepe vybavene Octavie jen polovicate... ;)

    No ja po 30minutách nezávislého kúrenia mám po naštartovaní asi po prejdení 10 metrov, motor zohriaty na 80 stupňov. A to je vonku teplota napr. -7 stupňov. Takže, čo to v skutočnosti hreje mi je jedno. Dôležitý je výsledok: zohriaty interier a motor. (nemám diesel)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    a já mám webasto dodatečnou montáž asi dva roky zpět a ohřívá to jak motor tak interier.

    Ventilátor se mi spouští se spožděním až po určité době běhu topení. Ikdyž fouká ze začátku studený vzduch. Po půl hodině už zcela vytopeno a ručička teploměru se sotva odlepuje od minima. Ale start oproti uplně studenýmu motoru v -17°C v pohodě na jedno krátký škrtnutí.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    originální montáž u 1,9TDI jako první ohřívá topení, ale studená voda z topení jde přes motor do webata, takže po zahřátí topení se zbytkové teplo dostává i do motoru ;)

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites
    originální montáž u 1,9TDI jako první ohřívá topení, ale studená voda z topení jde přes motor do webata, takže po zahřátí topení se zbytkové teplo dostává i do motoru ;)

    A u 1.8 TSI (MR2010) ?

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    podle systému trubek to jde do topení a z něj do motoru, ventil tam neni, takže by to mělo ohřívat i motor

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    podle systému trubek to jde do topení a z něj do motoru, ventil tam neni, takže by to mělo ohřívat i motor

    chci se zeptat chci ted privezt auto pro znamou golfa v tdi dsg ja mam o2 tdi dsg

    golf je 1,9 a ja mam 2.0 chtel bych si to webasto z toho vymontovat a nechat . je to problem premontovat ? a pasuje to presne ? ja tam ale jen tohle ovladani ? da se ale asi dokoupit dalka ? kolik se da treba sehnat ? chtel bych hlavne aby se ohral motor nez budu odjizdet ...diky za info

    post-22121-12668789098945_thumb.jpg

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    chci se zeptat chci ted privezt auto pro znamou golfa v tdi dsg ja mam o2 tdi dsg

    golf je 1,9 a ja mam 2.0 chtel bych si to webasto z toho vymontovat a nechat . je to problem premontovat ? a pasuje to presne ? ja tam ale jen tohle ovladani ? da se ale asi dokoupit dalka ? kolik se da treba sehnat ? chtel bych hlavne aby se ohral motor nez budu odjizdet ...diky za info

    Ak je to kúrenie z výroby tak vodné hadice a trubky pasovať určite nebudú/iný motor/, octavia 2 má inú nádobu ostrekovača, iný vzd.filter, DO sa dá doplniť, + treba vyrobiť elektroinštaláciu ku kúreniu......

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

    ×