Přejít na obsah

Topení - ofuk čelního skla


F40

Doporučené příspěvky

Zdarec,

OII, Climatronic, pokud pustím rozmrazování čelního skla, nebo jenom ofuk elního skla, aby se odmlžilo, vždycky se část před spolujezdcem odmlží dříve než před řidičem. Když sněží a jsou puštěné stěrače, tak před spolujezdcem stírají jenom vodu (roztopený sníh), před řidičem stěrač v horní půlce skla jezdí po zmrazkách.....

Je to normální, nebo je to konstrukční vada, nebo mám hledat závadu?

Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nene, někdo to tady probíral někde... je to vadné čidlo teploty vzduchu... Pro levý a pravý kanál vzduchu jsou samostatná čidla a jedno je v tahu... a tam to netopí... Po výměně si pochvaloval že je to OK..

Ventilátor je sice před spolujezdcem, ale to na to vliv mít nemůže protože výměník je až uprostřed....

Bohužel bližší nevím, mě rozmrazuje stejnoměrně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

mam rovnaky problem ale naopak :) u spolujazdca mi ide z vetrakov o poznanie chladnejsi vzduch, cize sa mi aj pomalsie odhmlieva okno, v podstate teply alebo skor vlazny vzduch mi u spolujazdca ide iba ked nastavim najvyssiu teplotu na climatronicu, neviete mi niekto poradit co presnejsie by to mohlo byt za snimac?

diky

Editováno: , autor: pajko
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...
  • o 8 měsíců později...

caute, tak konecne som bol na diagnostike a zistli ze spolujazdcova strana mi topi preto slabsie (ide mi studensi vzduch) lebo mi odisiel senzor g151 to je pravy, lavy ma oznacenie g150. pytal som sa co taka sranda stoji a povedali ze cca 20e. Lenze robota by bola pekne draha lebo by trebalo dat dole palubovku a to je robota cca na 1 den. Takze ak ste niekto sikovny a viete si to vymenit sami tak to bude celkom lacna ale pracna zalezitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...

Dobrý den, neustále s údivem sleduji, že nějaké rady tady se člověk nedočká. Asi si každý rád namachruje svoje ego a nebo mu jde jen o kšefty. Rady typu přijeď a máš to za deset minut udělaný jsou fakt k smíchu. Teď k věci. Tyto čidla jsou přístupná poměrně lehce. Stačí vyndat prostřední ofuky, ty co maj i ovladač varovných blinkrů. Pod nimi jsou výstupy do těchto ofuků. U každého z nich je čidlo, vedou do nich dva dráty. Stačí je pootočit jako bajonet a jsou venku. Nevim kolik stojí, ale mně stačilo otřít je technickým benzínem a začalo zase pěkně měřit. Pokud nemáte diagnostiku, doporučuji před demontáží odpojit baterii. Také jsem si vyndal rádio, vznikne pak více prostoru pro demontáž tech čidel. Práce na dvacet minut, i s kafíčkem a vyčištěním (když už to mám rozebrané) na hodinu.Tak ať vám to vyjde (:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 6 let později...

Ahoj chlapi.

pečlivě jsem si udělal poznámky, jak očistit ty čidla. Jsem si řekl, že se do toho pustím sám, ale zjistil jsem, že tam nejsou žádné šroubky a když jsme si chtěl vytáhnout rádio, tak jsem zjistitl, že bych asi něco zlomil...   Pomohla by snad fotka...  ale to už bych chtěl hodně.  (mám závadu, co byla popsaná výše, zorzmražení skla u spolujzedce je o poznání dříve). - takže bez fotek, tyto informace předám mechanikovi.  :-)

 

Díky začínajícím mrazům, mám drobný problém, když vozidlo odstavím - (a to už se pokouším před dojezdem do cíle, vyfoukat veškeré telo z vozidla) vozidlo, tak k večeru, jak začne klesat teplota, tak se ve vozidle na čelním skle začne kondenzovat vlhkost a ta později v noci přimrzne.

Takže ráno škrábu jak vnější , tak i vnitřní plochu čelního skla.

DO vozidla nezatéká. koberce jsou suché a ani v zavazadlovém prosotru a ani v rezervě není voda.

... už si neví rady. Žena již koupila nějaký odsávač vlhkosti.. ale to není řešení.  poradte.

Díky.

Přední panel Š O II FL.jpg

Editováno: , autor: elektrikar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mlží se to ale pouze jen při určitých atmosférických podmínkách. tzn, že neé vždy.

přes den je to v pohodě, a když zasvítí slunce do auta, najednou se v e vozidle zvedne teplota a pak jak večer slunce, zapadne, tak se začne ve vozidle kondenzovat voda.

ale auto je suché, ani pod kobercama není voda.

 

Poradíte? jak rozebrat tu palobovku, tak jak popsal.JUMBORASTA  ??? díky

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

doporučuji nastudovat problematiku rosného bodu - pak ti bude jasné, že rosení je funkcí teploty a relativní vlhkosti vzduchu. Obranou je tedy buď zvýšit teplotu, nebo snížit vlhkost.

Nemáš ucpané odtoky pod stěrači? Filtr?

Návod na palubovku najdeš v Dílenké příručce (Google)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Wittmanne ,

příručku sem si stáhl  (https://uloz.to/!jxPM7wpbe/oiidp-rar) a našel nějaký zevrubný návod (strana 112 obr. č. S87-C225) kapitola 8.10 v kapitole topení klimatizace.

 

Jen jak jsme se díval (já mám verzi S O II po FL s tím, že mám climatronic  a v plné verzi , jenaže na tom obrázku v knize, bych měl ty snímače G151 a G150 najít na ofukovači středního panelu co se nachází na straně 5  obr. S80-c124?  (jen ten obrázek mi trochu nesouhlasí s tím, co jsem vyfotil. (nebo na obrázku v knize, S87-C225 je již znázornění po odstranění horního plastu?) :-)

jestli Ano, tak dle obrázku by to mělo být opravdu jednoduché, tak jak popisuje Jumborasta.

 

Díky za ujištění, že jsme našel sprváný návod.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...