Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

ahojte, takze som nakoniec vymenil motor. Celkova cena 1000libier, bolo to asi aj lacnejsie akoby to mal niekto otvarat a studovat co s tym je, a iba s 1 tyzdnom k dispozicii by to mozno ani do kopy nedal. Motor bezi v pohode az na jednu vec. Pri vysokej zatazi  zacne auto cukat akoby stracat vykon, ale akceleruje dalej. Vysokym vykonom myslim  vysoke otacky a pedal na podlahe. Ked ale pridavam mierne tak je vsetko OK, aj pri vysokych otackach. Cim je vyzsi prevodovy stupen, tym stacia mensie otacky aby sa to prejavilo. Na trojke okolo 3000-3500, na 5the okolo 2000, s pedalom na podlahe. Na 1tke a 2ke to ide ok. Mechanik v UK si myslel ze je voda v nafte, tak vycerpal staru naftu, vycistil palivovy filter, prekontroloval vsetky spoje, a ziadna zmena. Spravil som na tom 2000km, celu cestu 100km/h, nic netriaslo pohoda, pretoze som siel s lahkou nohou. Vyjazdil som 2 nadrze. Druha nadrz bola s odstranovacom vody z nafty BG 281. Nepomohlo. V servise v UK na vagu nenasiel ziadne chyby, nevedel si s tym rady. Motor bol z druhej ruky, z buraneho auta, nikto samozrejme nevie kolko mal najazdene. Neviete poradit co tomu moze byt, naco sa zamerat? Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte.

Mam OC II 1.9 TDI PD 77kw BXE motor asi 8/2008 ( 213000km poctivych ) a po diskusii co tu citam rozmyslam nad preventivnou vymenou sroubu  a salu.

Olej pravidelne meneni po 15tisic km  ( aktualne 5W40 Valvoline ) na motore je made in germany. 

V dvoch servisou mi tvrdily ze Germany sa to netykalo a v dalsom ze to tiez germany moc nie a navyse ze udajne vacsina bola chipovana...

Ze pri mojich cez 200tisic by uz praskli ... Ale ako tu citam tak to prasklo niekomu aj cez 220 tisic.

Kolko vide taky servis ako je to casovo narocne co vsetko treba okrem  sroubou a salu ? Novy olej by uz trebalo kedze mam rovnych 10tisic po vymene a zvyknem skor

AK pozna niekdo dobry servis v BA a OKOLI kludne napiste pripadne este nieco okoli UH v CZ, diky.

Editováno: , autor: goldman5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pristup Skodovky potazmo autorizaku je uplne marnej, mam tam dobre ho zanmeho a co jim vzdy radili z MB hruza ... moc dobre o tom vedi... JInak mam take 08/2008 made in germany a po 130000 jsem to nechal delat, vydrene saly byly ... takze nevahej a konej ... jestli to am nekdo driv nebo dele, to je o stesti ... 

Potrebujes jen saly a srouby, olej se samo musi vymenit, sundava se vana ... takze silikon na vanu ...

Prace to je an 2-3h v klidku ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 5 týdny později...

Zdravím všetkých s motormi BXE, BLS. 
Všetci čo sa zaujímate o problematiku viete že deštručný problém motorov BXE, BLS spočíva hlavne v slabých ojničných ložiskách TH ktoré strácaju kompozitný materiál a následne sôr či neskôr dôjde k "zakusnutiu" Taktiež sú tieto ložiská náchlné na pretočenie v ojnici čo vedie k deštrukcií celého motora. Celý problém sa rieši výmenou ložisiek, šróbov, oleja a olej. filtra. 

Mnohí ste sa informovali na výmenu ložísk na BXE, BLS tak dúfam že vám tento príspevok pomôže. 

Ak máte obavy o svoje motory robíme odbornú výmenu pôvodných TH ložisiek na GLYCO v rozumnej cene na počkanie a móžte byť pri výmene. 

Kontakt: 
Žilina, tel: +421950732247
 

26543455_1979091128774009_1276628776_o.jpg

26652919_1979091125440676_2074931072_o.jpg

26692810_1979091188774003_576433777_o.jpg

IMAG2441.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak tady mám taky jedno BXE 2007. 135Tis najeto.  Sehnal jsem jiný motor a ted řeším jaké ty ložiska dát. Někdo mi říkal od Kolbenschmidtu, ale tam je teda dost přemrštěná cena ( na internetu min 2000K) . No a ted koukám po tom Glycu, máte s tím někdo zkušenosti. Co tam dát za ložiska? IMG_20180124_235737.thumb.jpg.aaa82ad00b151b4bc44f18175a966c81.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
On 8/15/2017 at 9:37 PM, danikd said:

Ha, no ja bych rekl ze to 06 napravo znamena rok, ale pro jistotu zitra navecir ocistim svuj a pokusime se to rozklicovat. Katdopadna zajimave je u te sestky ( nebo osmicky? ) jakoby prohluben okolo a je vice zapustena ... u ostatnich znaku to neni ... ale nechci byt paranoik, ale i toto se da upravit ...

Zitra kouknu na svoje, ty zacni rozdelavat zvrchu ...

Verim ze se to cte tak ze vlevo od kotoucku je na bloku sipka proti ktere se nastavi dva vnejsi prstynky, jde nastavit 00-39 takze to vypada na den a to uvnitr je mesic. A to dvojcisli rok. Nula a sestka (nebo je to osmicka??) jsou samozrejme v te forme vymenitelne, jako na razitku, a tak jsou bud na vyvysenine nebo v prohlubni.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

On 8/17/2017 at 9:16 AM, danikd said:

Muj motor, O2 uvolnena z vyrovy 10.07.2008 12:12 :) Takze motor trosku predtim .... takze muzes rozkodovavat ... ale to 08 bude asi rok ...

DSC_0595.JPG

proti sipce ktera je vlevo od kolecka se da snadno cist: 13.6. (no a dvojcisli na pravem okraji znamena 2008)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím, čtu tady toto vlákno a zrovna jsem si rezervoval octu 2 BXE 148 800km. Samozřejmě první půjde výměna oleje, filtrů a rozvodů. Čtu tady, že je nutné ještě udělat nějaké šrouby a ještě něco. Můžete mě říci, jestli toto je ono ? Šrouby tam jsou 2 druhy, tak ty nechám na servisu. viz. odkaz. Děkuji

 

https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105591a007-lozisko-klikoveho-hridele-sada-kolbenschmidt-23354.html

 

tady jsou šály. Ale je tam 4 možnosti. Nevím co vybrat. Nebo to nechat na servisu? A mám to dát do normálního servisu, nebo máte nějaké odborníky okolo zlína a nebo ostravy? Děkuji

 

A zabrání to zlomení ojnice? Díky

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

saly a sroby zaroven s olejom a mas pokoj...

otec ma passata bxe 2008+ chip od nova nemenili sme jazdi sa na tom co to da a zatial drzi :D 

na svojom aute by som to vymenil a neriesil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co objednat? DLE VIN vybráno toto:

 

šroub M8x1x44 - šroub ojnice klikového hřídele : https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/028105425n-sroub-m8x1x44-elring-28400.html

 

šále váčkového hřídele potřebuji taky?

 

ložisko klikového hřídele - šaly pánvi to je ono co potřebuji a sere se?? Jaké objednat? Jsou tam 3 na výber dle rozměrů. Asi objednat tu verzi kde není tolerance +-0,25 a 0,50mm že? :) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038105591a007-lozisko-klikoveho-hridele-sada-kolbenschmidt-23354.html

 

pak tam je sada ojničních pánvi - To je to co hledám že? :) https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105701cglbs4-sada-ojnicnich-panvi-kolbenschmidt-23611.html

 

a ještě šroub spojujiící pánev a ojnici  - to jsou ty, co se kurví že?? https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/045105425-sroub-ojnice-m8x1x44-skoda-15123.html

 

Takže mám objednat ty poslední 2 odkazy? Já se omlouvám, ale mám v tom zmatek a nějak se v tom neorientuju. Nikdy jsem tak hluboko v motoru nemusel nic řešit.

 

A zvládne to opravit bězný autoservis? Nebo raději autorizák? Děkuji

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosím vás, octa uz semnou najela 700 km, jezdí úžasně. Chystám se na výměnu oleje, termostatu a přitom budu nechávat měnit i ty šály a šrouby. Pravdu se mění jen to? Protože jsem narazil na informace, že se má měnit snad i šály vačkového hřídele a klikovky. Ty teda ne? Stačí jen šály a ojniční šrouby? :) děkuji za upřesnění a uklidnění. Už jsem objednaný v autorizaku na výměnu. Bohužel, jiný servis v okolí Zlína jsem nenašel co by si na to troufl. Kdyby někdo věděl, budu rád. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...