Přejít na obsah

Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW


reprom

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Čau chlapi, nevíte o nějaké dílně Kolín a okolí nebo Pardubice a okolí, kde jsou schopni tuhle výměnu udělat? Resp. mají s tím zkušenosti a vědí, co dělají? Mám BXE z r. 2008, najeto 305 tis. Všechno je zatím původní včetně turba, jede jak z praku, ale tohle mě trochu děsí. Přeci jen bych si ji rád ještě chvíli nechal aspoň jako druhý auto...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...
před 1 hodinou, danikd napsal:

Ja bych to nedaval repasovat, az budes mit dirku v bloku, koupis jiny motor i s turbem ... jak takle nekdo muze riskovat ...

mam radsej nechat turbo tak ako je a radsej dat vymenit ojnicne loziska a sruby aj tak mi uz treba menit olej tak nech sa na to mechanik pozrie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vy mě tu děsite, ted sem po kámošovi koupil BXE 2007, 359 tis. Najeto, krom spojky vše původní a spotřebnich dílů vše původní, autem ještě nejezdím, nepotřebuji ho, až v létě kdy budu stavět, ale chtěl sem aby bylo spolehlivé, nechal sem za 25 udělat obr servis, komplet brzdy, kapaliny, rozvody a turbo. A ted zjistím že mi může vyskočit ojnice😂asi začnu chodit do kostela.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj, OII 2006 BXE, máme jí od nova, teď najeto 344k a na motoru nebylo nikdy nic děláno, kromě spojky a dvouhmoty, která byla dělána myslím ve 120k a od tý doby drží. Dneska sem sundal víko hlavy válců a motor je krásně čistý, vačka i hydroštely jako nové, olej byl vždy měněn po 15k a nejspíš se to vyplatilo :) na šály se nikdo nikdy nedíval, ale hádám, že už by byla ojnice už dávno venku z bloku motoru.

Jediný co mi teď trápí je turbo. Při najíždění na dálnici kolem 120 km/h se pravidelně odpojuje a padá do nouzáku. Dneska sem koukal na regulaci a je zatuhlá a drhne, takže bude muset turbo ven a vyčistit, ne-li zreapasovat. Připomínám, že na motor ani na turbo nebylo nikdy saháno :D

Tak jen tak pro informaci, abyste věděli, že i BXE jsou někdy bez problémů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se s tím bavil s mechanikem který je na starší nafty uplně zaměřený :D říkal že o tom ví a že stejně jako u renaultu to dělala jen nějaká várka. Pokud to najelo 250 tis. pravděpodobně jsou šály ok, pokud nad 300, jsou 100% ok....  to je asi tak jediný poznatek a pokud vím, ročníku 2006 se to netýkalo vůbec :) všechny auta koncernu s tímto motorem jsou už 13 a více let stará, 80% z nich už má najeto hodně km a zbytku to už vylítalo při opravdu nízkém nájezdu do 200k... někomu snad i při 100k

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...