Jump to content
greypes

Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu

Recommended Posts

To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.

Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
To jsem předpokládal, ale jistota na 100% to nebyla. Dnes jsem koupil nové čidlo a zas to lítá jak blázen. Řekl bych že i líp než předtím.

Jak jsem byl veselej, že už to jede, tak jsem to přikrmil a ustřelila mi trubka za IC. Následně se prodřela o řemenici a už jsem zas stál. tohle zas kvůli špatně usazené sponce na hadici. To už jsem taky vyměnil a jezdím ...

:palec2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já si zase dnes půjčil N72 od jinýho kámoše a taky to lítalo jako ďábel, tak ted už ho jen něják dobře sehnat :palec2:

Nechcete se někdo mrknout pod kapotu jak to máte s tou dirkou u EGR? Zajímalo by mě to, něco z toho "teče"

... malinko ale přeci... neni to nějaký přepad? Odfuk nebo tak něco?

agr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Chlapi , může třeba ten vadný ventil N75 , popř. zpuchřelá (díravá) hadička způsobovat, že auto při startování víc kouří a hůř to jede, jak před tím? Navíc když to protůrnu, slyším z motorového prostoru nějaké pískání , které jsem tam před tím neslyšel (jakoby víc z pravé strany -před spolujezdcem). Dřív mi pískalo jen turbo a to docela dost, toto je něco navíc (v dobrém slova smyslu) a ještě tam slyším po tom co jsem začal používat Green -sport vzd. filtr , jak ten saje vzduch (to u toho papíráku tak slyšet neni)

pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
pokud ti to nepadá do nouzáku,jen to zakouří jakoby bíle,slabě a do 2000ot7min. hůře táhne,může to být slabší váhou vzduchu,mám stejný porblém,za studena lehce čoudne,pak do 2 méně táhne turbo má jiný zvuk a občas je cítit jakoby vynechalo a hned se chytne,to vše jen za studena,zatím to řešit nebudu,VAG taky mlčí tak uvidíme.

Jo a i když pak VAG něco začne kecat a auto jede tak na to kašlíkuj taky, mě když se poprvé ukázala váha sporadicky, najel jsem ještě cca 30 000km než odešla... jo a vlastně neodešla, ale vyměnil jsme jí pro sichr ted jak mi to blblo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Chce to nalogovat, budeš muset za někým šikovným.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mám Octu r. 99 TDI motor AGR 66kw. Turbo nemá naklápěcí lopatky. Při jízdě do kopce např. z přívěsem se stává, že najednou přestane táhnout, na plyn reaguje tak do 2500-3000ot. pak už je to hluchý. Pamět závad nic. Může to být regulační klapka u turba ? nebo váha ? Jak postupovat k odhalení závady. Děkuji za rady.

Já mel podobný případ vyměnil jsem váhu a je to ok stálo to 2500 kč

Share this post


Link to post
Share on other sites
Já mel podobný případ vyměnil jsem váhu a je to ok stálo to 2500 kč

Dá se váha nějak přeskoušet nebo změřit, či je KO ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Musí se nalogovat hodnoty přes VAGa

Je tu někde návod, jak nalogovat hodnoty? SuperVaga mám možnost zapůjčit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky

nemáte někdo kontakt na indiho?Dík

Share this post


Link to post
Share on other sites
:feve: Asi by som to skusil takto pri normalnej jazde otacky cca 3000 a preradit na vyssi rychl.stupen aby ti otacky klesli ne menej ako 2000, nemozes cakat vykon od auta ak ho budes dusit otackami pod 1800 Edited by olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Share this post


Link to post
Share on other sites
mám O1 Tdi 66kw.při jízdě do kopce,když sešlápnu plyn,zprvu se nic neděje a po chvíli se motor dostane do otáček.Teď jsem jel po rudné a asi při 1800 otáčkách motor ztratil výkon a jel jsko sdi.Poraďte Díky

nemáte někdo kontakt na indiho?Dík

Protože asi dost často jezdíš na nižší otáčky můžeš mít zakarbonovaný výfuk, skuz ho vyčisit.Najdi si dlouhý kopec, dvojka plný plyn a držet.Teprve pak hledej vady v motoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lenivie ti holka :)- zober ju častejšie na poriadnu jazdu ;)! A turbo je na tom ako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam tu samou oktu ale 4x4 a stejny problem, turbo spina, skousel jsem i podtlakove ventily oba vymenit to same, skusim hadicky pokontrolovat a vycistit turbo, nenapada vas jeste neco co by to chtelo? od 1800 do 2500 to tahne a le slabe jaxvň :help: :help: :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napíšu to znova, ale přestává mě to pomalu bavit :huh: jelikož je to stále dokola a nikdo si to tu nechce ani pročíst.

Auto je řízeno PC a je potřeba v případě potíží ho připojit k diag. a nalogovat(načíst data) ho za jízdy v zátěži.

Poté postupovat dále.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neasi to vim, vag vypsal ventil ten je v poradku tak to bude hadicka nekde nasavat luft nebo turbo bude zajebane bordelem, ventily jsem menil, ptam se jestli by to nemohlo byt jeste neco nez ty veci co vim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to dělalo kdysi tátovi na služebce OI 66 kw. Ale při tom to mělo takovej syčivej zvuk. Někdy to dělalo celý den,někdy jen do té doby než se to zdechlo a znova nastartovalo. Měsíc na to dostal OII a bylo mu to jedno :) To sem teda moc neporadil :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Auto opravené.Díky Indi.

Vůbec by nebylo na škodu, když jsi tady na foru tu závadu rozebíral, že bys taky mohl uvét co tomu bylo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TJN mam ten samej problem, menil sem vahu vzduchu filtry mel na vagu i za jizdy turbo ok .pri diagnostice sem mel akorat jednu chybu s tep cidlem pak vymazano poradne protahnuto a vytaceno a pak uz zadna chyba. nevim HOD SEM TU CHYBU KURNA :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...