Přejít na obsah

Octavia 1,9 TDi 66 kW netáhne / ztráta výkonu


greypes

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Prosím o radu,když potřebuji zvýšit výkon motoru/do kopce/tak po chvíli ztratí motor výkon,už jsem zkoušel snad vše,od filtru,provrtání víčka nádrže,z duvodu podtlaku,pořád nic,po nastartování se občas stane,že se zvýší volnoběh,což se nestávalo,po vypnutí klíčku a opětovném nastartování se volnoběh zpraví,ale výkon se po chvíli jízdy,kdy je potřeba výkon,tak se výkon opět zmenší,už si stím nevímrady,vyzkoušel jsem toho už hodně a nic,po napojení na pc se závada žádná neukáže,vážně už nevím co stím,proto prosím o radu,děkuji.p.Pešl

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, koukal jsem , že se vyznáš, mam TDI octavii a mam taktež problem s výkonem, když jí dám kopr tak mi najednou klesne výkon, rozsvítí se kontrolka motoru a vypadá to jako by ta mrcha skočila do nouzáku, když vypnu klíček a zapnu , kontrolka pořád svítí a auto jede zase v pohodě, ale jak mile ho zase roztáčim, tak opět ztratí výkon. prosím nevíš čím to může být??? Nebo nevíte někdo?? Nemátu někdo zkušenost??? Díky všem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, koukal jsem , že se vyznáš, mam TDI octavii a mam taktež problem s výkonem, když jí dám kopr tak mi najednou klesne výkon, rozsvítí se kontrolka motoru a vypadá to jako by ta mrcha skočila do nouzáku, když vypnu klíček a zapnu , kontrolka pořád svítí a auto jede zase v pohodě, ale jak mile ho zase roztáčim, tak opět ztratí výkon. prosím nevíš čím to může být??? Nebo nevíte někdo?? Nemátu někdo zkušenost??? Díky všem

Přesně ten samý problém mám taky.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Mám trošku jiný problém: mám TDI 66KW AGR- když to přišlápnu- slyším turbo točit (nejvíc asi okolo těch 2tis ot) ale hned poté už zvuk turba úplně zmizí a slyším jen kravál DI a žádný výkon. Je to nějaký problém úniku tlaku nebo to spíš bude nějaký ventil? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové študujte toto forum. Je třeba udělat Log a vyhodnotit. To vám řekne nejvíc.

Pan kolega Veselyt - to tak vypadá na Váhu vzduchu. Může to taky být klidně nějaký vypadnutá, nebo prodřená hadička.

Setkal jsem se i s tím, že hadička, ale to byl ne AGR, ale ASV, k turbu jako nová ,ale po vyndání z držáčků co ji drží na potrubí byla v jednom místě ne děravá, ale tak prošoupaná a měla tak tenkou stěnu, až se dokázala úplně sevřít a byla neprůchozí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravim mam problem s octaviou 66KW a to taky ze pri 2500-3000 ot. skace do nudzaku 

myslim ze je to regulacia naklapania lopatiek turba 

VAG vypisuje chyby 

VAG-COM verze: IHR 304.0
Autosoft
Číslo dílu řídícího modulu: 038 906 012 H  
  Komponent a/nebo - verze: 0010SG  3315
        Kódodvání softwaru: 00002
               Kód opravny: WSC 31480
       Dodatečná informace: TMBHG41U618432649     SKZ7Z0Y0605534
2 Nalezeny chyby:
18062 - Vypiste prosim pameť zavad sdruzenych pristroju
        P1654 - 35-10 -  - - Sporadicky
17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena
        P1557 - 35-10 -  - - Sporadicky
 
 
Zajtra tu regulaciu planujem zvonka rozhybat a uvidim ci to pomoze 
Skusal som uz aj hladat mechanika ktory by to turbo vycistil ale nikomu sa to nechce robit 
Vopred Dakujem za rady =)
 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som sa nato pozrel 

a zistil som ze hadicky k ventilu N239 su predrate tak som ich vymenil 

tak isto hadicka od N75 k ovladaniu turba bola sem-tam predrate ale len ten textil na povrchu tak som ju vymenil 

a po vyskusani zase nudzak

tak som to hned este v aute napojil na diagnostiku a zas tam bola ta chyba 17965

vymazal som ju vytiahol kluce zo zapalovania a auto islo normalne 

regulacia na turbe ide celkom lahko( da sa s nou hybat zatlacenim) 

tak vas prosim o rady a napady co by bolo dobre skontrolovat a na co sa este pozriet 

vopred vam dakujem 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den, mám O1 rok 2000, najeto 284 000, ojel OK, rozvody mám objednané za 14 dní, znamy mechanik ma dovolenou.

 

Po nastartování auto jede pomalji, když sešlápnu plyn k podlaze tak se stejně pomalu rozjíždí, jako bych sešlápnul plyn tak do poloviny tam někde přestane víc zabírat. (tam kde je spotřeba 15-25l je 5l na plný plyn u 2. stupně), jakmile ale se otáčky JEDNOU dostanou k 3000o/min něco se u motoru uvolní a auto jede zase normálně i rozjezdy i spotřeba se zase zvýší, i když se mi zdá že výkon není pořád úplně 100% (tak 80-90%). Pak nechám auto odstát a zase to samé. Měnil jsem palivovy filtr i čistil ten v nádrži, i když auto nekucká, ani kouř nic.

Taky jsem myslel že to je problem s turbem, ale to se mi nezdá, že by to způsobovalo take drasticke zpomaleni

Hledal jsem podobný problém, ale všude to bylo naopak, problém od vyssich otáček.

 

Budu vdecny za jakoukoliv radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj. Mohla by byt vadna vaha vzduchu, doporucuji pripojit na diagnostiku jeste pred rozvody, but tam kde je budes delat, nebo si najdi nekoho kdo ma prostor driv. Osobne bych nebyl v klidu a s autem radeji nejezdil. Vaha vzduchu je velmi casty problem.

Odkud jsi? Mozna bych dokazal nasmerovat na spravneho cloveka, co by dokazal drive pomoci nez za 14dnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem uvažoval že to bude tím, ale příznaky mi nesedí. Ted s tim nemam v planu jezdit mozna o vikendu cca 30km. Necham to nahodit na diagnostiku u něho a uvidíme kdyžtak to opravi a hned rozvody nebo se uvidí co dál.

Editováno: , autor: vlastiik
Necituj předchozí příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte, mám taktéž problém s výkonem motoru. V nízkých otáčkách je auto zdechlé - např. při cca 50km/h, 4. r. stupeň, otáčky motoru pod 1500ot/min, motor jako by se dusil, při sešlápnutí plynu silné vibrace a až kolem 1800-2000ot/min je motor živější. Vyšší spotřeba paliva - motor se musí více vytáčet.

Motor 1.9TDi 66kW - ALH, ujeto 254 000km, zaslepen a vyčištěn EGR, vyčištěny parohy, kompletně vyměněny hadičky podtlakem ovládáných komponent , zrepasováno výfukové potrubí a zkoušel jsem i projet auto bez vzduchového filtru. Vytvořil jsem ve VAGu i log měřených hodnot, můžete mi někdo prosím poradit? Předem děkuji.

LOG-01-003-010-013.ZIP

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 roky později...

Zdravím Vás přátelé. Jsem tu nový tak snad mezi Vás zapadnu. Mám problém se svojí octavií 1 ALH 2001 face. Netáhne tak jak by měla. Mám popřípadě udělaný graf ale prvně sem dám alespoň fotku jak vypadají křivky. 

 

Turbo je po vyčištění a lízli se lehce lopatky na magnetce(žádné vypodkládání)...jinak turbo bez vůlí a celkově v dobrém stavu,byli i čištěny sací parohy, N75 nový(Pierburg), váha ukazuje přes 800(měla by být v pohodě), hadičky O.K, vývěva tlačí 0,9 bar, výměna oleje včetně filtrů nedávno.

 

Tak mě napadlo jestli po vyčištění turba, když se zadrhávala regulace u spodku, tak jestli to mohlo nějak poznamenat tu baňku u turba. Ale podtlak drží a když nasávám tak se pomaličku zatahuje bez zadrhnutí.

 

Po vyčištění jelo auto opravdu krásně byla to radost ale teď opět přestalo táhnout tak jsem zdrcen :-( 

Pokud jsem něco zapoměl tak samozřejmě doplním. Budu tu denně kolem 17:00

Těm kteří se budou snažit pomoci předem děkuji.

38365_3_týdny_po_vyitn_turba_1.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, jezdím dva roky O1 66kW AGR r. 97, z velké části po dálnici. A za celou dobu mám pocit, že motor netáhne, ale nejsem si jistý, jestli je to normální, protože je to přece jenom 66kW nebo s ním něco je.

Třeba na úseku dálnice, jako je tenhle, tak můžu podle tachometru jet 140 pod kopcem a nahoře s obtížemi 100 - a to musím klidně podřadit na 3, aby neklesaly otáčky. I předjíždění na dálnici je naprosto tragický, víc jak 140-150 se dlouhodobě nedá vůbec jet.

Motor není problém vytočit, ale kopec je pro něj smrt a nikdy se mi nepodařilo ani rychle rozjet, natož protočit kola.

 

Tak se tedy ptám, jestli je to OK nebo mám motor napíchnout na VAG (žádný chyby na motoru nejsou), dát tam VAG-Scope, projet to a podívat se na hodnoty (turbo a tak).

Editováno: , autor: Kllrt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk umístěno následující téma
  • o 4 měsíce později...

Zdravím kluci. Prečítal som si všetko čo ste tu napísali. Bohužiaľ môj problém som našiel úplne na začiatku. Greypes tam opisoval otáčky do 2000. Pri študentom štarte všetko v poriadku. Po prejdení určitej vzdialenosti keď sa motor začne zohrievať tak pri akcelerácii začne motor trhať vynechávať a keď vyradím rýchlosť musím s nohou pomaly uberať plyn aby motor neskapal(po prudkom ubrati skape) veľmi ťažko následne naštartuje. Prvý krát to bolo po natankovani plnej nádrže. Vyjazdil som jemne nad pol nádrže a začalo to. Auto stálo týždeň nedalo sa nastartovať. Môže byť že pri skúške či je v hadičke nafta ktorá ide do čerpadla či tam vôbec je a vtedy tam vznikla bublina( asi preto nestartovalo) startsprej tomu pomohol. Auto behalo 2 týždne po takmer rezervu. Natankoval som tiež tak na pol nádrže a po prejdení cca 5km prask zase stratil ťah horko ťažko som došiel do dielne. Vymenil sa filter a auto behalo opäť krásne. Po vyjazdeni nádrže som šiel domov že pôjdem neskôr natankovať (nebola rezerva) 2x cuklo a skapalo. Cez štartsprej nastartovalo prešlo 50m a zase skapalo... Na ďalší deň auto nastartovalo ako keby sa nič nestalo. Šiel som teda natankovať opäť do polky nádrže. Bum a zase začalo cukať vynechávať ( imobilizér off) odpojovac čerpadla pred rokom meneny. Je tu osoba ktorá mala takúto skúsenosť? Diagnostika nepíše žiadnu chybu. (https://youtu.be/k15IyPfhzaQ) na videu som auto zaparkoval a držal som plný plyn. Otáčky tak biedne šli hore. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobrý den.

Předem se omlouvám pokud zakládám nové téma, hledal jsem a už jsem z toho na prášky.....

Mám AGR 66KW, motor krásně táhne, ale nad 3000 tis. ot. kdy se i podle změny zvuku nejspíše otevírá obtok, přestává auto zrychlovat plynule, má houpavý zátah, a po zvuku mi prijde že se pořád obtok otvírá a zavírá.... Ale to je asi dané opětovným natlačením turba, které při dosáhnutí určitého tlaku otevře obtok. 

Mám vyčištěné sání, nové podtlaky, náhradu EGRu, kat off. 

Předem děkuji za každou radu či poznatek.

Přeji hezký den, a kolama dolů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...