Přejít na obsah

Vadný EGR ventil


DRYVER

Doporučené příspěvky

Doporucuji demontovat trubku kde je EGR a klapka sani.Nastrikat cisticem vyskrabat karbon a vytrit hadrem.

To sani vede z filtru vzduchu do turba dal pres chladic vzduchu do trubky kde je klapka sani a EGR ventyl z neho do sacich svodu motoru.

Kolem EGRU a klapky sani se udela tolik karbonu asi po 150000km ze se to musi cistit demontazi sani.

Editováno: , autor: TEDIK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já si myslím, že právě po vyčištění bude vše fungovat právě tak jak to fungovat má. I stím, že EGR tam je a má být. Proč si myslíš, že by to mělo být jinak?

Čistit bez demontáže to umí taky juke.box a bez speciálního spreje: http://forum.skodaho...27#entry1488027 .

Ale popravdě, když jsem měl rozebraný EGR ventil, tak si taky nedovedu dost dobře představit poslat ten sajrajt motorem. A taky si myslím, že výsledek nikdy nebude stejný jako po čištění s demontáži.

http://forum.skodaho...ost__p__1524716

Nehledě na bezpečnost pro motor.

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

> Demontáž EGRU.

> Sundat kryt motoru přizvednutim a vysunutim z gumového uložení.obr.1

> Vytáhnout závlačku z trubky saní.obr.2

> Rozpojit gumovou hadici sáni.obr.3

> Odšroubovat držák z ovládáním vzduchové klapky.obr.4

> Vyšroubovat 3 šrouby po obvodu trubky saní.obr.5

> Vyšroubovat 2 šrouby,které spojují trubku od turba z Egrem.obr.6

> Potrubí z Egrem vysunot nahoru,zůstane připojena hadička k ovládáníEgru.

> Potrubí jsem položil na motoru na hadru,nastřikal čističem a důkladně

> vytřel.obr.7

>Do svodů k motoru jsem nastříkal čistič a vytřel hadrem.

Pozor nechte čistič vyprchat,po nasátí do motoru se vznítí.

>

>

post-32383-0-11697000-1328039084_thumb.j

post-32383-0-92025600-1328039291_thumb.j

post-32383-0-49809400-1328039660_thumb.j

post-32383-0-98093800-1328039899_thumb.j

post-32383-0-18402500-1328040208_thumb.j

post-32383-0-59972700-1328040548_thumb.j

post-32383-0-83608700-1328040656_thumb.j

post-32383-0-56447100-1328040723_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

zdravím vás,
mám problém že keď idem po diaľnici 130, otáčky nad 2500, aktuálna spotreba 5l/100km, tak mi začne autom akoby trhať, pomôže keď spomalím, potom to prestane. To iste robi keď idem do prudkého kopca na studenom motore, rýchlosť cca 60, otáčky 2000, aktuálna spotreba 15l/100, musím spomaľovať a zrýchľovať aby som ten kopec vyšiel... Upozorňujem že toto sa deje len občas, nie vždy, väčšinou ide auto bez problémov.
Naštudoval som si túto tému a vyčistil som sacie potrubie, egr ventil + zaslepil som ho, čističom bŕzd som vystriekal váhu vzduchu. Fabia ma nalietane 390tis km, prekvapilo ma že po toľkých km v sacom a na egr ventile bola len slavá vrstva sadze max 2mm, ani to nie. Podľa fotiek čo som pozeral na nete som čakal väčšie znečistenie. Čistené to predtým určite nebolo. Pravidelne po 15tis mením olej castrol edge TD 5w-40 a posledných 90tis km tam lejem naftu jedine z tesca+pridavam VIF. Na egr som použil šrobovak+čistič karburátorov+kefku, na sacie potrubie malé šróbiky a matky a technický lieh a všetko je bez problémov čiste, tým som chcel len povedať že netreba zháňat čistič egr a turba ktorý rozpúšťa karbón a hlavne nedá sa nikde zohnať.

No a po vyčistení to trhanie motora neprestalo, poradíte čo ešte s tým robiť? Ešte ma napadá prečistiť turbo a posledná pomoc bude návšteva servisu... Alebo bude dačo so vstrekovaním???
A ďalšia vec, po zaslepení egr sa mi nezohreje motor, 200km zo Žiliny do Bratislavy je ručička teploty oleja cca o 20% nižšie ako je optimum v strede. To asi nieje dobré. Ani v malých ani vo vysokých otáčkach sa nezohreje, iba keď som zastavil a nechal voľnobeh tak do 5 min bola teplota na optime v strede. Nebude lepšie egr otvoriť?...
Poraďte ak viete niekto.....
Dopredu díky

 

ešte jedna vec, podtlaková hadička(otvára egr ventil) čo ide od egr k nejakému ventilu, tak ten ventil je po jazde celkom horúci. Je to normálne? Keď je tam len podtlak tak by to malo byť studené nie? Asi to súvisí s tým zaslepením egr..          

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...

Ahoj,už jsem to tu několikrát hledal ale na můj problém jsem odpověď nenašel. Mám Škodu Octávii II  1,9 Tdi PD 77kw. rv 2005

Už delší dobu řeším problém se závadou P0401 Ventil zpětného vedení výfukových plynů. Už mi proměřovali kabeláž,zkoušel jsem mněnit krabičku která ovládá pouštění podtlaku,kontrolovali se podtlakové hadičky,mněnil jsem váhu vzduchu konroloval se EGR ventil. Žádná z těchto věcí ale nepomohla a závada je tam pořád a pokud se smaže tak po ujetí několika kilometrů se objeví znovu. Motor jede normálně neškube ani není v nouzovém režimu. Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti? Poraďte prosím.

Editováno: , autor: Kopr333
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...