Přejít na obsah

1,6 MPI nízké volnoběžné otáčky


Fabier

Doporučené příspěvky

Caue. Napichol som to na VCDS ,motor BSE - kanal 77 redukce emisi , pole 2 - hmotnost vzduchu , snimac G70  a ukazovalo mi to hodnotu 2.10 g/s .Pripadne dam foto .  Tak fakt  neviem  . Vyzera to , ze nemam ani EGR . Vybral som cidlo tlaku a teploty vzduchu na precistenie , bolo dost zaspinene .

Editováno: , autor: mino22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, stukator napsal:

Vahu vzduchu by si musel mať na tej hrubej rúre čo ide odvzduchoveho filtra . Isto ju nemáš keď to je bse motor 

 

Ano, mas pravdu . Nemam na hrubej sacej hadici nic . Podla clanku nizsie , kedze ide o kanal 77- redukciu emisií  (sekundarne vstrekovanie vzduchu ) tento vzduch meria lambda. 

 Systém sekundárního vzduchu
Tento systém je užíván pro rychlejší zahřátí katalyzátoru, kdy do válců je
vstřikována bohatší směs a před katalyzátor je vháněn čerstvý vzduch. Spalováním
v katalyzátoru dojde k rychlejšímu dosažení provozní teploty. Pro kontrolu systému
sekundárního vzduchu se používá signálu lambda sondy před katalyzátorem, skutečné
dopravované množství čerstvého vzduchu se vypočítává z rozdílu hodnoty lambda před
zapnutím sekundárního vzduchu a v jejím průběhu . 

Ja sa snazim vlastne zistit chybu -svieti mi kontrolka emisii a pise chybu 19058-Linearna lambda sonda B1 S1 - uprava proudu cerpadla P2626

preruseni -Sporadicka. Auto ale jazdi normalne , aj volnobeh aj jazda je o.k. 

IMG_20171206_121016.jpg

Editováno: , autor: mino22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak som zistil že mám deravý výfuk , ak upcham koncovku , fuci to niekde spredu. Ale som viac presvedčený že bude k.o. predna lambda . Podľa toho čo som čítal na nete, plus má odjazdene 200 000 km , aj foto test starnutia lambdy- TEST NENI O.K.- smerujú k tomu. Mám chuť zaniesť auto do pár servisov a otestovať mechanikov , ktorý by to vedel poriešiť , zmerať a nie iba meniť. Nakoľko 5 káblová širokopásmova sonda sa ťažko dá merať a asi by boli z toho moc prekvapený. Nedá sa použiť univerzálna iba originál cca 130 eur. 

IMG_20180102_201010.jpg

Editováno: , autor: mino22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 2. 2010 na 17:37, GhostPhider napsal:

Ahoj , mám taky 1.6 MPI otáčky mám při volnoběhu taky nízké , občas mi to taky při přeřazování cuká,někdy při zahřátém motoru otáčky spadnou natolik , že se začne celé auto třepat, tak nevím , byl jsem s tím v servise a tam mi řekli ,že je to běžné a nejde to nijak opravit, že si vše vyhodnocuje řídící jednotka a tu prý neovlivní.Mám rok 2008.Tak se s tím prostě musíme smířit.

Aha tak stim se smiřit neda ja sem to mněl taky a stacilo vymněnit čidlo teploty a čidlo otaček to je na boku hlavy a problem byl vyřešen mam oc 1.6 76kw r.v 07

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Tak výfuk sa opravil , už tesní , ale lambde to nepomohlo . Našlo sa teraz  pár eur , bude sa objednávať nová lambda sonda . Ale predtým ako sa objedná , som chcel skúsiť či vôbec dokážem vybrať tú starú. Prvý pokus nevyšiel , jednoducho s obyčajnými kľúčmi sa tam nedá dostať. Hľadal som a objednal z internetu špeciálny kľúč na lambda sondy veľkosť 22. Cena 5 eur. 

IMG_20180704_133350.thumb.jpg.f271d4882bfd4494f5852e0ab07d60c7.jpg

IMG_20180704_133328.thumb.jpg.9adffa20c13ccb60240b3faa394d4755.jpg

IMG_20180705_190217.thumb.jpg.df12f2797da7b0b17c219743d58a9002.jpg

Treba odmontovať tepeľný kryt a tak sa s týmto kľúčom dostaneme k sonde. Povolenie je už potom hračka . Najlepšie je tam nasunut račnu z ľavej strany. Moja lambda už vyzerá dosť úboho , možno je to ešte originál. 

IMG_20180705_131947.thumb.jpg.f4aead7ed9b717bdb1fdcad54591154b.jpg

Screenshot_20180701-201956.thumb.png.d74cc866db654ff19776db84bf6d7b11.png

IMG_20180705_132455.thumb.jpg.7c6de027e46399b397571380bf83cb32.jpg

 

Sondu som dal späť a môže sa objednať nová . 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja som kupoval auto už s touto chybou - svietila kontrolka emisií, pred necelým rokom . Auto má teraz 223 000 km. Readines - červené more. Jazdí ale normálne . Akurát sledujem na diagnostike že sonda sa už dosť trápi. Písal som predajcovi prečo majú tak drahu sondu , zatiaľ neodpisal. Pozeral som tu heureku a tam aj o 30 eur lacnejšia. Tá istá NGK .Dúfam že aj kvalita je rovnaká. Som zvedavý či je vôbec poznať že tam je nová sonda. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VYRIEŠENÉ . Po roku je chyba s lambdou doriešená . Na začiatku diag . písala chybu 19058  P2626 -úprava prečerpávacieho  prúdu , neskôr aj 16555-system príliš chudý . Po štarte motora bola moja stará sonda na tom tak zle , že systém spravil test sondy za cca 3-4minuty a zistil že nie je o.k. , tak ju úplne odpojil a rozsvietil kontrolku . Test novej sondy trvá ale cca 20-25 km a prebieha po každom štarte. Sonda je o.k a systém ju začne akceptovať. A následne sú aj ďalšie testy úspešné -test EVAP , test katalizátora, test sekundárneho vzduchu, atď. Spotreba ide dole , voľnobeh sa ukľudní. 
Stará a nová lambda 

IMG_20180717_231004.thumb.jpg.1896b09f955ed5ac2e4d6bd3f7e337db.jpg

S novou sondou všetko o.k. 

IMG_20180717_200059.thumb.jpg.d859e7d3f6644eeda107f1aec0e2d1fe.jpg

IMG_20180717_200052.thumb.jpg.5ea2cf97c929752afb6ea0f9cf3c977b.jpg

IMG_20180717_200045.thumb.jpg.ebc7c631fb0376636b9e9fd5fb137978.jpg

IMG_20180717_200019.thumb.jpg.4d9fafb2e818760655aee925c28a42b3.jpg

Starý READINESS 

IMG_20171125_185501.thumb.jpg.9709b3a25eef81e12442e17a1ab274bc.jpg

A nový READINESS 

IMG_20180717_200203.thumb.jpg.c6daf10204f194ad8b4778a664489464.jpg

IMG_20180717_211330.thumb.jpg.735d46b3e01047acad6b9b17e3f8028e.jpg

Som rád že tá nová sonda pracuje správne. A hádam bude na emisnej pokoj. Či to pomôže spotrebe to ešte musím testovať.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Nevyhadzuje ziadnu chybu . Ide pekne za plynom . Aj pri studenom motore. Ja som stiahol tu tenku hadicku po jazde a bola dost od oleja . Zevraj ked je poskodena membrana moze viac žrať olej. Ja to chapem tak ze sa nejaka olejova para z odvetrania motora dostane na tu membranu , tam steka dole a tou tenkou hadickou si to motor priamo nasaje do sania , teda ten olej nejde cez skrtiacu klapku, ale ju obchadza . Alebo sa mylim. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja len co som cital o par prispevkov nizsie od uzivatela Mr.W - pisal V hadici sání (ta větší, do které tato menší hadička vede) se díky tomuto poškození protrhne membrána. Motor má pak velkou spotřebu oleje. Řešení je opět jednoduché - koupit i novou hadici sání. Pak už by mělo být vše ok 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...