Přejít na obsah

ANKETA: Koľko máte najazdených km na vašej O2?


Igor

Doporučené příspěvky

Vďaka všetkým za info!

Tajne som dúfal, že sa nájde niekto, kto má jednu z prvých a má už natočené cez 100tisíc.

Nevadí, počkáme B)

Dobrá a co by jsi chtěl vedět? Psal jsem že na jedné OII máme natočeno přes 105000 km, krom jednoho problemu a to dost zásadního (popisováno v jiných tématech) vše v pořádku. Je to jedna z prvních, které měli prodejci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pavlik: Soráč, prehliadol som info o 105000 km!

Byrto: Za necelý rok vyše 120tkm??? Uff!

A čo ma zaujíma? Zaujíma ma, v akom stave je auto po takejto záťaži - či nezačali pazvuky z plastov v interiéri, v akom stave je látka na sedadlách (u starej O1 to bolo nič moc, vysedené sedadlá, vyšúchaná látka), koľko vydržali tlmiče a stabilizátor vpredu, ako je na tom zadná náprava a tak. Proste som zvedavý, aké to auto je po takej porcii km!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pěkně po pořádku:

Interiér

- pazvuky v interiéru jsou pořád stejné, nějak radikálně se to nezměnílo, i na druhém autě (35000 km) na kočičích hlavách něco dělá neplechu

- jinak čalounění je v naprostém pořádku, po zimě se nechalo v servisu vyčistit a je jak nové, ale ani u staré Octavie či Fabie jsem se nějákým problémem nesetkal, myslím prošoupání nebo roztrhnutí

- překvapilo mne, že na volantu ty kilometry nejsou vůbec poznat, to na staré OI se už začínal lesknout

- manžeta kolem řadičky taky v pořádku, krom vytrhnutí kolem zámku řazení

- na řadičce taky nic, jelikož byla na 100000 měněna kvůli oloupanému chromu

- ovladače taky v pořádku, tedy bez známek opotřebení

Pneu a kola

- za těch 105000 km se sjely jedny letní a jedny zimní sady pneumatik, zrovna tuhle sobotu tam pujdou nové letní

- brzdy se jěště neměnily, ale hodně brzy budou potřeba vyměnit (auto používané pro práci a vetšina cest mimo město)

- geometrie se ještě nedělala, pneu se sjíždí rovnoměrně a auto nikam netáhne

- tlumiče taky původní, u původní O se měnily kolem 160000 km, už si to ale nepamatuji přesně

- na stabilizátory se taky ještě nešahalo, u Fabie sem je měnil po 90000 km, ale tam byl hlavní problém v uložení

Motor 1.9TDi

- má proměnný interval, tedy +- 30000 servis, sem tam se musí trochu dolít olej, u druhého auta je pevný interval a s olejem není problém

- krom jediné závady a tou bylo čidlo otáček motoru (6 krát reklamace a následná výměna elektroinstalace, vše v záruce) zatím nic, auto pravidelně jezdí na servis

- poslední dobou mi ale přijde, že motor začal na volnoběh víc klepat v porovnání s druhým autem

Exteriér

- lak v pořádku (Sahara)

- několikrát prasklá žárovka v předním pravém světle

- těsnění kolem dveří, kufru v pořádku

Závady? Ty byly popisované v Reklamacích, nic víc mě nenapadá. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže pěkně po pořádku:

Interiér

- pazvuky v interiéru jsou pořád stejné, nějak radikálně se to nezměnílo, i na druhém autě (35000 km) na kočičích hlavách něco dělá neplechu

- jinak čalounění je v naprostém pořádku, po zimě se nechalo v servisu vyčistit a je jak nové, ale ani u staré Octavie či Fabie jsem se nějákým problémem nesetkal, myslím prošoupání nebo roztrhnutí

- překvapilo mne, že na volantu ty kilometry nejsou vůbec poznat, to na staré OI se už začínal lesknout

- manžeta kolem řadičky taky v pořádku, krom vytrhnutí kolem zámku řazení

- na řadičce taky nic, jelikož byla na 100000 měněna kvůli oloupanému chromu

- ovladače taky v pořádku, tedy bez známek opotřebení

Pneu a kola

- za těch 105000 km se sjely jedny letní a jedny zimní sady pneumatik, zrovna tuhle sobotu tam pujdou nové letní

- brzdy se jěště neměnily, ale hodně brzy budou potřeba vyměnit (auto používané pro práci a vetšina cest mimo město)

- geometrie se ještě nedělala, pneu se sjíždí rovnoměrně a auto nikam netáhne

- tlumiče taky původní, u původní O se měnily kolem 160000 km, už si to ale nepamatuji přesně

- na stabilizátory se taky ještě nešahalo, u Fabie sem je měnil po 90000 km, ale tam byl hlavní problém v uložení

Motor 1.9TDi

- má proměnný interval, tedy +- 30000 servis, sem tam se musí trochu dolít olej, u druhého auta je pevný interval a s olejem není problém

- krom jediné závady a tou bylo čidlo otáček motoru (6 krát reklamace a následná výměna elektroinstalace, vše v záruce) zatím nic, auto pravidelně jezdí na servis

- poslední dobou mi ale přijde, že motor začal na volnoběh víc klepat v porovnání s druhým autem

Exteriér

- lak v pořádku (Sahara)

- několikrát prasklá žárovka v předním pravém světle

- těsnění kolem dveří, kufru v pořádku

Závady? Ty byly popisované v Reklamacích, nic víc mě nenapadá. B)

na 105tis jedna sada gum, tak to nechapu. ja mam letni gumy na 25tis, zimni mam dve sezony, vic ani prd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No obě sady jsou opravdu sjeté, letní GoodYear a zimní Barum. Ty GoodYear sice hodně vydržely, ale poslední sezónu bylo hrozné jak hučely. Jinak na druhé OII jsou od výroby Bridgestone, mají najeto nečo kolem 25 000 km a jsou v pořádku. :) Jinak na Fabii jsem původní pneu, Continental, měnil kolem 60 000 km a nebylo ještě moc sjeté, ale šly tam vetší kola a tak šlo z domu. Zimní obutí vydrželo 4 sezóny a při prodeji auta jsem je přibalil do kufru, prodejce říkal že pro bezpečný provoz vydrží ještě tak jednu sezónu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...