Jump to content
pasik

padání do nouzáku, Octavia 1,9TDi, 81kW, motor ASV

Recommended Posts

Zdravím,

už jsem procházel toto forum ohledně výpadků turba a padání do nouzáku, ale můj případ jsem nenašel. Takže, vypadne jen občas, ale vždy to je při studeném motoru, a při otáčkách okolo 3000. Po vypnutí zapalování a opětovném nastartování klasicky vše v pořádku. Při zahřátém motoru ho můžu vytočit v pohodě nad těch 3000 otáček a do nouzáku nespadne. Turbo vyčištěno.Díky za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady

edit: často blbla váha vzduchu

Edited by notobi

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez diagnostitky nikdo moc neporadí budou to jen a jen dohady

edit: často blbla váha vzduchu

No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo diagnostika. Pokud to zkusím sám přes VAG, tak žádná závada. Byl jsem i na servisní prohlídce ve Škoda servisu a výpis závad - bez závad.

Četl jsem taky něco o logování za jízdy, ale bude na to stačit připojení přes HEX kabel(klon)?

Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

Edited by kerow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevidím důvod pro by to tvým kabelem nešlo. Za jízdy se přes Vag podívej na tlak saní požadovaný a na tlak skutečný. Jestli se liší, tak je špatná hadička nebo ventil regulace tlaku nebo turbo. Podle příznaků by to mělo být turbem. Pro 100% jistotu je třeba proměřit průběh hodnot napětí před reg. ventilem tlaku, podtlak k turbu a tlak v sání. Krásně ti to ukáže, kde je chyba. Ideální na to je osciloskop. Jestli jsi poblíž Třince, tak ti to osciloskopem změřím a 100% jistotu čím to bude.

Bohužel, severní Čechy od Litoměřic.

Edited by pasik

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono ked sa to cisti tak sa vypodlozi regulacia alebo stiahnu lopatky regulacie o 0,10mm a uz drhnut nebude,ked sa to zasiera stale ko vstreky

Edited by sparco gti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...