TiGeRZ Vloženo 9. Březen 2010 Sdílet Vloženo 9. Březen 2010 Ja mam 700ot/min .... co sa mi zda malo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 14. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 nikto nic HTPckari s 40kW ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 14. Březen 2010 Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 Tam kde označuje šipka takže asi 750ot/min pokud jsou dílky od sebe po 250ot/min.po sešlápnutí brzdy se lehce zvyší tak o 100ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 14. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 VAG ti ukazuje aku ziadanu hodnotu ? Zakladné nastavenia - skupina 056 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lefi Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Tak mám ručičku na třetím poli, takže cca 750 ot/min. nezdá se mi to zrovna moc...! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Potreboval by som o vediet kolko mate ziadanu vo VAGu ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 26. Březen 2010 Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 Mě hodnoty kolísají v rozmezí 736 - 704 ot/min. Dalo by si nějak zvýšit otáčky pomocí VAGu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 26. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 26. Březen 2010 jedine chip.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 27. Březen 2010 Sdílet Vloženo 27. Březen 2010 Zajímalo by mě, kolik by si třeba cimbu účtoval jen za zvednutí otáček.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 ja tam mam 703, tiez si myslim ze by to potrebovalo podvihnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanbicak Vloženo 12. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2010 Mám chip od Mr.Cimbu na 44kW a volnoběh 800 ot./min. Jinak před chipem 740 ot./min. a to jsem měl pocit, že mi vyskočí motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TiGeRZ Vloženo 14. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 (editace) Aky mas subjektívny pocit s chipom 40kW verzie(išiel by si ešte raz do toho vzhľadom na peniaze?) ? Koľko si dal za chip ? Editováno: 14. Červenec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 27. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2010 Neda mi aby som sa nevratil ke tejto teme. Vsimol som si, ze ked sa auto pohybuje na neutral rychlostou vacsou ako cca rychlost pesej chodze, ruka otackomera sa zdvihne cca o jeden dielik oproti otackam, ked auto stoji. Hoci rychlomer este ukazuje nulovu rychlost, otacky sa uz dvihaju. Mate to tiez tak? Zrejme je to koli servu, mozno koli posilnovacu brzd a ma to tak byt. Tak ma napadlo , ci by sa riadiaca jednotka nedala nejakym sposobom oklamat a poslat jej falosny signal o rychlosti, aby som mal tym sposobom trvalo zvysene volnobezne otacky z tych 703 mozno na cca 800. Nechce sa mi to davat komplet cipnut, na 40kw motor mi to pride zbytocne, odhliadnuc od faktu ze ani 1 z 3 chiptuningovych firiem v mojom okoli mi na mail neodpovedala. Asi preto, ze som im pisal ze nechem dvihat vykon, len volnobeh ;-) Som asi nezaujimavy zakaznik. Cize kde, co, ake cidlo generuje aky signal o pohybe vozidla? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ancovka Vloženo 28. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2010 Máš pravdu s tím, že pokud např. dojíždíš na křižovatku na N , tak to drží vyšší otáčky a potom co úplně zastavím spadnou. Informace o rychlosti se berou z čidla na převodovce a ti co mají ABS, tak i z toho. Nápad je to dobrý, jen jak ošálit tu ŘJ.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slant Vloženo 30. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2010 Ja to mam bez ABS. Doma nakuknem do dielenskej prirucky co to je za cidlo a na akom pricipe funguje. Trochu som predpokladal, ze tie snimace su 2. Jeden pre signal rychlosti ktory berie pristrojova doska, a druhy pre RJ motora, aby mohla zdvihnut volnobezne otacky ked je auto v pohybe. V tom druhom obvode by stacilo zaradit namiesto snimaca len nejaky jednoduchy generator impulzov alebo nieco podobne.. Myslel by som si to preto, lebo ked auto stoji dole z kopca a odbrzdim,auto sa pohne ale ruka rychlomera je este na stale nule, ale motor si uz pradie vo vyssich otackach. Cakal by som tam teda 2 nezavisle systemy merania. Ak je tam ale len 1 snimac, bude to tazsie, generovanim falosneho signalu by sa rozladilo aj meranie rychlosti, to by som nechcel. Uffff, ak to vobec pojde tak ako si to myslim, bude to fuska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JIRIK87 Vloženo 4. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2018 Zdravím, chci se zeptat, vyřešili jste to nějak? Taky řeším, jak zvednout otáčky na volnoběhu při stání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.