Chossse Vloženo 26. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2009 Zdravim elektrikari,potreboval bych poradit!Zapojil jsem ty svetla a kdyz pri bezicim motoru zapnu potkavaci svetla,tak ty pro denni sviceni zhasnou!To by bylo vse v poradku,ale kurvajs kdyz vypnu obrysovky tak se mi ty svetla pro denni sviceni nerozsviti naplno ale jenom velmi slabe!Aby se to rozjelo tak jak ma tak musim vypnout motor a znovu nastartovat!Dole posilam zapojeni jsem jsem to mel udelat,dal jsem ten modry kabel pred alternator,tak je to ten problem a kde bych to mel dat jinam?Dikes panove! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 (editace) No a co tak skusit ine zapojenie? Ty to mas na alternator aby detekoval nastartovny motor. RJ zapina svetla. Potom mas kabel zrejme na signal z parkovaciek aby detekoval zapnutie inych svetiel ako LED... Vtedy RJ odpaja privod stavy do LED. Ja by om skusil priamo biely drat napojit cez poistku na pin 6 sa mi zda na ovladaci svetiel ako kazdy z nas komu to nerobi problemy. ebo tebe sa to sprava presne ako ked niekde nejaka RJ nedava plnu stavu do konektora lebo nie je zaznamenany odber. Napriklad ja som teraz mal namiesto sulfitky v kufri 4 ledky. Po otvoreni kufra to svietilo asi 30 sec. Potom to pohaslo. Potom som napojil pod plato listu s 30 ledkami,teda po 30 sec. to skoro zhaslo lebo uz bolo viac lediek. Stacilo brnknut kablikmi na povodnu sulfidku aby detekovalo odber a hned to islo na plny jas aj 10 min. Neviem dokedy to potom zivi stavou naplno. Tebe sa to takto sprava. Ja som to vyriesil tak ze som do povodneho svetla zapojil spet sulfidku a pod platom svieti lista s 30 ledkami. Este to riesia napr ti ktori maju detekciu prasknutych ziaroviek ze do konektora premostia odpor aby bol detekovany odber. Takze mas viac moznosti na riesenie,ale byt tebou tak to skusim napriamo na ten svetelny ovladac . Sice to vtedy zapina LED po otoceni klucika zapalovanie a nie az po nastartovani. A komu vadi ze svietia ledky pri zhaveni pred startom tak nech sa neda vysmiat koli odberu 8W riesit nejak sposob zapinania LED pred ci po starte motora... Alebo to potom skusit neprekopavat cele ale ten modry signalny kabel napojit na ten pin 6 ovladaca... Proste bude dostavat stavu odtial namiesto alternatora... Editováno: 27. Říjen 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
z-man Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 http://www.tuningshop.cz/db/files/g83012_M...iceni_navod.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crkyk Vloženo 27. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2009 Zdravim elektrikari,potreboval bych poradit!Zapojil jsem ty svetla a kdyz pri bezicim motoru zapnu potkavaci svetla,tak ty pro denni sviceni zhasnou!To by bylo vse v poradku,ale kurvajs kdyz vypnu obrysovky tak se mi ty svetla pro denni sviceni nerozsviti naplno ale jenom velmi slabe!Aby se to rozjelo tak jak ma tak musim vypnout motor a znovu nastartovat!Dole posilam zapojeni jsem jsem to mel udelat,dal jsem ten modry kabel pred alternator,tak je to ten problem a kde bych to mel dat jinam?Dikes panove! Pokud máš ten modul v motoru tak ten modrej dej na proud přes klíček bud ho máš na čidle zpátečky a nebo ve štekru ABS já to tak montuju běžně a vše OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 koupil sem si toto http://www.leddennisviceni.cz/index.php?to...24&cat=1087 a mam dotaz cerny dam na kostru ale kam zapojim zluty a bily aby to fungovalo jak ma nevim na ktery piny . Dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Ahoj, mrkni do navodu co je na tech strankach, je to tam docela dobre popsany, pripadne kdyz sundas plasty pod volantem, tak se dostanes k boxu s relatkama a na nem jsou zespoda ruzne spinany plusy a jeden je prave spinany po otoceni klicku, tam prijde bily drat, ten zluty pak jde ke spinaci svetel, u tehlech svetel asi staci kdyz ho pripojis na plus co jde k parkovackam, ja mam obyc svetla pro denni sviceni, ale tobe bude asi stacit jenom klasicky plus, jenom zkus merakem zjistit kterej pin na spinaci svetel ti posila plus do parkovacek ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 Na parkovačky bych to nedával. Denní světla nemusíš mít zapnutý s parkovačkama. Já to mám připojený na tu hlavní svorkovnici kde je + po zapnutí klíčku a druhý drát mám ke spínači světel. Je tam volný pin na který jde + po zapnutí potkávaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 (editace) Žlutej drát je ovladací od obrysovek, když se na něho dostane plus tak ti odpadnou denní světla. Btw nevím proč to dělají takhle složitě, ono stačí dva dráty, jeden na svorku 15 (spinaný plus kličkem) a druhej (kostru) napojit na plus parkovaček, pokud parkovačky nejsou zapnuty tak se denní světla kostří přes žárovku parkovaček - pokud zapneš parkovačky tak se na přívodu oběvý plus, čili na mínusu denních světelej bude taky plus a tím pádem zhasnou. Tenhle postup většinou ani nevyžaduje rozdělávání interiéru protože vše potřebné je v motorovém prostoru. Editováno: 15. Prosinec 2009, autor: obrbaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 15. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2009 treba denni svetla zerou vic, parkovacky budou lehce svitit, tim na nich bude ubytek napeti a pro denni svetla zbyde min (nebudou mit 12v) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 aha tak sem z toho jelen jak to mam teda zapojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 (editace) Ty ledky mají +- všechny stejnej odběr a to uplně zanedbatelnej. Takhle už jsem pár denních svícení v práci zapojil a bez problému ale není problém to před pevnou instalací otestovat jak se to bude chovat. Editováno: 16. Prosinec 2009, autor: obrbaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 porad jak to mam zapojit diky moc nevis i presne pin na svorkovnici atd . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 (editace) Tak černej vodič je jasnej, ten dej buď přímo na mínus baterky nebo pod nějakej šroubek na kastli. Žlutý a červený protáhni do interiéru. Na straně řidiče když odděláš ten plast pod střeračem tak se ti tam ukáže plastovej kryt a pod ním sou svorkovnice a je tam místo pro protažení kabelu. Červenej napoj před spínači světel na plus co se oběvý po zapnutí klíčku (vpodstatě je to napájení pro potkávačky) a žlutej napoj za spínač světel tam kde se oběvý napětí po zapnutí první polohy (obrysovky) a ještě bych ti doporučoval dát pojistku jak na žlutej tak na červenej drát (musí být dvě zvlášť s co nejmenší proudovou propustností aby ale stačily nakrmit ty ledky) conejblíž na začátek (ale aby to mělo nějakou tu kulturu) , přecejen ty napájecí potkávaček/obrysovek mají relativně silnou pojistku a předpokládám že ty denní světla budou mít tenký dráty tak bez těch přidanejch pojistek se muže stát, že když se někde ty tenký dráty od denního svícení dotknou kostry tak se začnou tavit jelikož tolik proudu přes ně neproteče aby se přetavila pojistka. Joa mají to tam nějak divně popsaný, na jednom obrázku je červenej vodič a v návodu je vodič bílej (má stejnou funkci). Doporučuju koupit si textilní pásku a omotat vodiče + přizdrhovkovat tak aby nikde nic nebloncalo. Editováno: 16. Prosinec 2009, autor: obrbaz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 16. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 16. Prosinec 2009 jasyn diky moc ale jeste nechapu 2 veci pred a za presi tam sou dve svorkovnice edna k ovladaci a druha k regulaci jasu Červenej napoj před spínači světel na plus co se oběvý po zapnutí klíčku (vpodstatě je to napájení pro potkávačky) a žlutej napoj za spínač světel tam kde se oběvý napětí po zapnutí první polohy (obrysovky) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 (editace) ja nechapem naco sa to zapaja na automatiku. Mozem osrat cely system vypinania ked sa da pouzit vystup priamo z ovladaca svetiel ktory je na to ako stvoreny. Zober odtial plus,cerveny alebo biely drat a ukostri to ciernym. A ten na parkovacky zlty zahod. Ved na to aby sa to vyplo pri zapnuti svetiel staci ze to robi samotny vypinac. No a pri tychto svetlach kde je mizerny odber ani netreba riesit ci to zvladnu kontakty v spinaci. Jedna poistka a je to. Ked potrebujes navod. Pin 6 http://skodaoctavia.cz/Interiernavody/denniSviceni.htm http://skodaoctavia.cz/Exteriernavody/Svet...nni-sviceni.htm Editováno: 17. Prosinec 2009, autor: mysko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Ty samy svetla jsem montoval na 2 Superby, z pinu 6 ovladace svetel jsem vedl kratky kablik do volne pozice v pojistkovce a odtud do motoroveho prostoru. Svetla jsem ukostril u klaksonu a kablik, kterej ma vest k parkovackam jsem jen strcil do smrstitelny buzirky a ohral. Funguje to spolehlive, pri startovani zhasinaj (coz je jedno, protoze jejich spotreba je minimalni) a jdou lehce vypnout vytazenim pojistky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 A zhasinaji elektronikou nebo zhasinaji zatezi autobaterky? ) jinak na ten pin 6 to mam taky, jenom nevim jestli treba neva kdyz se zapnou s otocenim klicku a ne az po nastartovani motoru ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 17. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2009 Denní světla se ti mužou zapínat klidně i jen po otočení klíčku, je to uplně jedno ale musí se automaticky zhasnout jakmile zapneš jiný (obrysový) světla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 a jak docilit aby se rozly az po nastarovani?jde to taky pres pin 6+nejaky relatko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 18. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2009 hodíš to přes relátko k altíku, jak začne dobíjet, tak se rožnou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 neni to uz zbytecny tam davat relatko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obrbaz Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Podle mě je zbytečný si dodělávat celý denní světla, no při xenonech bych to ještě pochopil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*Bulda* Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 Podle mě je zbytečný si dodělávat celý denní světla, no při xenonech bych to ještě pochopil. ja mam origo xenony na kokte proto to resim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 preco zbytocne? Normalny dovod? preco by som nemohol minat napr 8 W cely rok cez den namiesto komplet osvetlenia.? Za dalsie mal som OSram NB ,teraz Philips NG tak si ich setrim a nesvietim s nimi ked nemusim.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomina Vloženo 19. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 19. Prosinec 2009 A zhasinaji elektronikou nebo zhasinaji zatezi autobaterky? ) jinak na ten pin 6 to mam taky, jenom nevim jestli treba neva kdyz se zapnou s otocenim klicku a ne az po nastartovani motoru ... Zhasnou, protoze na pinu 6 neni napeti po dobu startovani - X kontakt. Pokud jsou zapojeny tak, ze sviti i behem startu, tak na intenzite neni vubec poznat ze by si startoval, napeti tedy budou mit stabilizovane kvalitne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.